Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

ΠΟΠΕΚ: Αναπάντητα ερωτήματα για την κατάσταση με τα καύσιμα

Για πολλά αναπάντητα ερωτήματα για την κατάσταση στην αγορά καυσίμων κάνει λόγο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) που αναφέρεται στις τεράστιες απώλειες εσόδων από τα κρατικά ταμεία, με την Πολιτεία να παρακολουθεί περιέργως απαθής

Για ποιο λόγο δεν έχει τοποθετηθεί το σύστημα εισροών εκροών ακόμη σε όλα τα στάδια της διακίνησης καυσίμων, ενώ όλα τα πρατήρια από το 2013-2014 υπόκεινται σε αυτόν τον έλεγχο, δαπανώντας μάλιστα μεγάλα ποσά από το υστέρημά τους, διερωτάται η Ομοσπονδία.

Η ανακοίνωση της ΠΟΠΕΚ

«Η παραβατικότητα αυτή πλήττει κατά βάση τους οικογενειάρχες πρατηριούχους, που δεν αντέχουν τον προφανή αθέμιτο ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια οι μισοί από εμάς να χάσουμε τα μαγαζιά μας. Εκτός της μείωσης των κρατικών εσόδων από την φοροαποφυγή του Ε.Φ.Κ και Φ.Π.Α χάνονται έσοδα από την μείωση κερδοφορίας των επιχειρήσεών μας, οι οποίες (όσες απέμειναν) προσπαθούν με απελπιστικά μειωμένο περιθώριο να επιβιώσουν. Η μειωμένη κερδοφορία αποδίδει λιγότερο Φ.Π.Α στο κράτος και μειωμένο φόρο εισοδήματος, που κατά μία εκτίμηση ανέρχεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, τα οποία προστίθενται στα εκατοντάδες της προαναφερθείσας μελέτης.

Επιπλέον, τεράστια έκπληξη μας προκάλεσε το γεγονός ότι, όσον αφορά το υπογραφέν μνημόνιο συνεργασίας της ΑΑΔΕ με τον ΣΕΕΠΕ, προκειμένου να γίνουν αλλαγές στο σύστημα εισροών εκροών, δεν ζητήθηκε η συμβολή μας αναφορικά σε ένα τόσο σοβαρό εγχείρημα. Με δεδομένο ότι έχουμε αποδείξει έμπρακτα στο παρελθόν, με τις γνώσεις και την επαγγελματική μας επάρκεια, ότι είμαστε πάντα έτοιμοι να συνεισφέρουμε ουσιαστικά σε πάσης φύσεως θέματα που αφορούν την αγορά καυσίμων.

Θεωρούμε εύλογο ακόμη και τώρα να λάβουμε γνώση για τον προσανατολισμό αυτού του μνημονίου. Βέβαια απορούμε και εμείς με την σειρά μας, για ποιο λόγο δεν έχει τοποθετηθεί το σύστημα εισροών εκροών ακόμη σε όλα τα στάδια της διακίνησης καυσίμων, ενώ όλα τα πρατήρια από το 2013-2014 υπόκεινται σε αυτόν τον έλεγχο, δαπανώντας μάλιστα μεγάλα ποσά από το υστέρημά τους.

Ζητούμε λοιπόν από τη σημερινή Κυβέρνηση να απαντήσει σε αυτό που δεν απάντησαν οι προηγούμενες, δηλαδή για ποιο λόγο ακόμη εκκρεμούν οι Κ.Υ.Α για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση ενός συστήματος που έφτασε ήδη ο καιρός να αλλαχθεί, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί μετά από 7 χρόνια. Καλούμαστε να κάνουμε μία νέα μελέτη ενός νέου συστήματος που,

ΘΑ! ολοκληρωθεί στο μέλλον,

ΘΑ! τοποθετηθεί ένα χρόνο αργότερα στο μέλλον,

ΘΑ! εκδοθούν οι νέες εφαρμοστικές διατάξεις ίσως σε κάποια χρόνια.

Άραγε πιστεύει κανείς ότι, τότε θα υπάρχουν οικογενειάρχες πρατηριούχοι; Μήπως θα έπρεπε να γίνει ο πολλαπλασιασμός των χαμένων ετών με τα ετησίως χαμένα εκατομμύρια για να διαπιστωθεί πόσα τελικά είναι τα δισεκατομμύρια ευρώ που χάθηκαν συνολικά από την διαχρονική ανεπάρκεια των Κυβερνήσεων; Η ανάγκη έκδοσης νέων νόμων αποδεικνύει περίτρανα ότι, απέτυχαν οι προηγούμενοι που είχαν εκδοθεί για να διορθώσουν τους προ προηγούμενους κλπ., για τους οποίους εκκρεμούν ακόμη οι πρώτες Κ.Υ.Α.

Όπως είναι γνωστό ο ΣΕΕΠΕ έχει τεχνογνωσία και υποδομή, μέρος της οποίας είναι ειδικά οχήματα που έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν ποια πρατήρια κλέβουν, δηλαδή ουσιαστικά γνωρίζουν τους κλέφτες, γνώση που αποτελεί μέρος της μελέτης.

Δεν είναι εύλογο λοιπόν το ερώτημα για ποιο λόγο δεν έχει το κράτος αυτό που έχει ένα συνδικαλιστικό όργανο;

Δεν είναι εύλογο το ερώτημα γιατί δεν υπάρχουν σε όλα τα τελωνεία που είναι στις πύλες εισόδου-εξόδου με γείτονες χώρες ο μηχανισμός εκείνος που θα εντοπίζει τα λαθραία καύσιμα;

Απορίας άξιο είναι επίσης το γεγονός ότι, οι συλλήψεις περιορίζονται στην σύλληψη κάποιου οδηγού βυτιοφόρου, που μεταφέρει λαθραία και νοθευμένα καύσιμα χωρίς να γίνονται γνωστοί οι τελικοί παραλήπτες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!