Γ.Δ.
1390.65 +0,01%
ACAG
-1,11%
5.37
BOCHGR
+0,48%
4.22
CENER
-2,12%
8.77
CNLCAP
-0,72%
6.9
DIMAND
+1,10%
9.2
NOVAL
0,00%
2.5
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,08%
32.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,57%
1.406
ΑΒΕ
-0,42%
0.478
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.36
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-0,61%
3.25
ΑΛΦΑ
+0,04%
1.401
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,46%
9.755
ΑΣΚΟ
+0,38%
2.62
ΑΣΤΑΚ
+0,56%
7.14
ΑΤΕΚ
-8,84%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
-7,16%
6.48
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
+0,48%
2.11
ΒΙΟ
-0,19%
5.26
ΒΙΟΚΑ
-0,60%
1.655
ΒΙΟΣΚ
-0,34%
1.475
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
-1,91%
1.285
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,58%
17.06
ΔΑΑ
+0,90%
7.81
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
+1,26%
12.03
ΔΟΜΙΚ
-1,50%
2.62
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,12%
0.277
ΕΒΡΟΦ
+1,43%
1.42
ΕΕΕ
+1,35%
33.04
ΕΚΤΕΡ
-0,68%
1.454
ΕΛΒΕ
+1,67%
4.86
ΕΛΙΝ
-0,25%
1.98
ΕΛΛ
-0,76%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,83%
1.712
ΕΛΠΕ
-1,03%
6.73
ΕΛΣΤΡ
-1,45%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,74%
1.752
ΕΛΧΑ
+0,57%
1.75
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,79%
1.1
ΕΤΕ
-0,89%
7.31
ΕΥΑΠΣ
+0,31%
3.25
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.77
ΕΥΡΩΒ
+1,09%
1.94
ΕΧΑΕ
+0,24%
4.26
ΙΑΤΡ
-1,33%
1.48
ΙΚΤΙΝ
-3,08%
0.283
ΙΛΥΔΑ
-3,39%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.845
ΙΝΛΙΦ
-0,46%
4.3
ΙΝΛΟΤ
-2,20%
0.978
ΙΝΤΕΚ
+0,50%
5.98
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
-2,88%
1.01
ΙΝΤΚΑ
-2,70%
2.7
ΚΑΡΕΛ
+2,38%
344
ΚΕΚΡ
-2,34%
1.25
ΚΕΠΕΝ
+9,71%
1.92
ΚΛΜ
+0,32%
1.565
ΚΟΡΔΕ
+1,95%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-3,30%
1.056
ΚΟΥΕΣ
-0,89%
5.58
ΚΡΙ
+0,37%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.934
ΛΑΒΙ
-2,94%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+3,20%
1.29
ΛΟΥΛΗ
+2,24%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,56%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,46%
2.17
ΜΕΡΚΟ
-2,91%
40
ΜΙΓ
+1,25%
3.24
ΜΙΝ
0,00%
0.525
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
19.52
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,76%
2.655
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,74%
24.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
31.94
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,76%
0.892
ΞΥΛΚ
+1,52%
0.268
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.8
ΟΛΠ
+1,39%
29.2
ΟΛΥΜΠ
-1,26%
2.36
ΟΠΑΠ
-2,80%
15.25
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,62%
0.801
ΟΤΕ
-1,42%
15.28
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
+2,02%
1.01
ΠΑΠ
+3,49%
2.37
ΠΕΙΡ
+1,93%
3.598
ΠΕΡΦ
-1,35%
5.86
ΠΕΤΡΟ
-0,50%
7.96
ΠΛΑΘ
-0,14%
3.635
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,35%
1.142
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.635
ΣΑΡ
+0,55%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-1,90%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.98
ΣΠΙ
+0,71%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,98%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-6,25%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,06%
3.735
ΧΑΙΔΕ
-7,14%
0.585

ΠΟΠΕΚ: Αναπάντητα ερωτήματα για την κατάσταση με τα καύσιμα

Για πολλά αναπάντητα ερωτήματα για την κατάσταση στην αγορά καυσίμων κάνει λόγο η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ) που αναφέρεται στις τεράστιες απώλειες εσόδων από τα κρατικά ταμεία, με την Πολιτεία να παρακολουθεί περιέργως απαθής

Για ποιο λόγο δεν έχει τοποθετηθεί το σύστημα εισροών εκροών ακόμη σε όλα τα στάδια της διακίνησης καυσίμων, ενώ όλα τα πρατήρια από το 2013-2014 υπόκεινται σε αυτόν τον έλεγχο, δαπανώντας μάλιστα μεγάλα ποσά από το υστέρημά τους, διερωτάται η Ομοσπονδία.

Η ανακοίνωση της ΠΟΠΕΚ

«Η παραβατικότητα αυτή πλήττει κατά βάση τους οικογενειάρχες πρατηριούχους, που δεν αντέχουν τον προφανή αθέμιτο ανταγωνισμό, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια οι μισοί από εμάς να χάσουμε τα μαγαζιά μας. Εκτός της μείωσης των κρατικών εσόδων από την φοροαποφυγή του Ε.Φ.Κ και Φ.Π.Α χάνονται έσοδα από την μείωση κερδοφορίας των επιχειρήσεών μας, οι οποίες (όσες απέμειναν) προσπαθούν με απελπιστικά μειωμένο περιθώριο να επιβιώσουν. Η μειωμένη κερδοφορία αποδίδει λιγότερο Φ.Π.Α στο κράτος και μειωμένο φόρο εισοδήματος, που κατά μία εκτίμηση ανέρχεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, τα οποία προστίθενται στα εκατοντάδες της προαναφερθείσας μελέτης.

Επιπλέον, τεράστια έκπληξη μας προκάλεσε το γεγονός ότι, όσον αφορά το υπογραφέν μνημόνιο συνεργασίας της ΑΑΔΕ με τον ΣΕΕΠΕ, προκειμένου να γίνουν αλλαγές στο σύστημα εισροών εκροών, δεν ζητήθηκε η συμβολή μας αναφορικά σε ένα τόσο σοβαρό εγχείρημα. Με δεδομένο ότι έχουμε αποδείξει έμπρακτα στο παρελθόν, με τις γνώσεις και την επαγγελματική μας επάρκεια, ότι είμαστε πάντα έτοιμοι να συνεισφέρουμε ουσιαστικά σε πάσης φύσεως θέματα που αφορούν την αγορά καυσίμων.

Θεωρούμε εύλογο ακόμη και τώρα να λάβουμε γνώση για τον προσανατολισμό αυτού του μνημονίου. Βέβαια απορούμε και εμείς με την σειρά μας, για ποιο λόγο δεν έχει τοποθετηθεί το σύστημα εισροών εκροών ακόμη σε όλα τα στάδια της διακίνησης καυσίμων, ενώ όλα τα πρατήρια από το 2013-2014 υπόκεινται σε αυτόν τον έλεγχο, δαπανώντας μάλιστα μεγάλα ποσά από το υστέρημά τους.

Ζητούμε λοιπόν από τη σημερινή Κυβέρνηση να απαντήσει σε αυτό που δεν απάντησαν οι προηγούμενες, δηλαδή για ποιο λόγο ακόμη εκκρεμούν οι Κ.Υ.Α για να ολοκληρωθεί η εγκατάσταση ενός συστήματος που έφτασε ήδη ο καιρός να αλλαχθεί, χωρίς να έχει ολοκληρωθεί μετά από 7 χρόνια. Καλούμαστε να κάνουμε μία νέα μελέτη ενός νέου συστήματος που,

ΘΑ! ολοκληρωθεί στο μέλλον,

ΘΑ! τοποθετηθεί ένα χρόνο αργότερα στο μέλλον,

ΘΑ! εκδοθούν οι νέες εφαρμοστικές διατάξεις ίσως σε κάποια χρόνια.

Άραγε πιστεύει κανείς ότι, τότε θα υπάρχουν οικογενειάρχες πρατηριούχοι; Μήπως θα έπρεπε να γίνει ο πολλαπλασιασμός των χαμένων ετών με τα ετησίως χαμένα εκατομμύρια για να διαπιστωθεί πόσα τελικά είναι τα δισεκατομμύρια ευρώ που χάθηκαν συνολικά από την διαχρονική ανεπάρκεια των Κυβερνήσεων; Η ανάγκη έκδοσης νέων νόμων αποδεικνύει περίτρανα ότι, απέτυχαν οι προηγούμενοι που είχαν εκδοθεί για να διορθώσουν τους προ προηγούμενους κλπ., για τους οποίους εκκρεμούν ακόμη οι πρώτες Κ.Υ.Α.

Όπως είναι γνωστό ο ΣΕΕΠΕ έχει τεχνογνωσία και υποδομή, μέρος της οποίας είναι ειδικά οχήματα που έχουν τη δυνατότητα να εντοπίζουν ποια πρατήρια κλέβουν, δηλαδή ουσιαστικά γνωρίζουν τους κλέφτες, γνώση που αποτελεί μέρος της μελέτης.

Δεν είναι εύλογο λοιπόν το ερώτημα για ποιο λόγο δεν έχει το κράτος αυτό που έχει ένα συνδικαλιστικό όργανο;

Δεν είναι εύλογο το ερώτημα γιατί δεν υπάρχουν σε όλα τα τελωνεία που είναι στις πύλες εισόδου-εξόδου με γείτονες χώρες ο μηχανισμός εκείνος που θα εντοπίζει τα λαθραία καύσιμα;

Απορίας άξιο είναι επίσης το γεγονός ότι, οι συλλήψεις περιορίζονται στην σύλληψη κάποιου οδηγού βυτιοφόρου, που μεταφέρει λαθραία και νοθευμένα καύσιμα χωρίς να γίνονται γνωστοί οι τελικοί παραλήπτες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!