Γ.Δ.
1450.4 -0,14%
ACAG
-1,37%
5.76
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+1,54%
9.25
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,88%
2.305
OPTIMA
+0,80%
12.66
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,07%
1.51
ΑΒΕ
-0,67%
0.446
ΑΔΜΗΕ
-0,96%
2.575
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
-0,22%
4.55
ΑΛΦΑ
-0,10%
1.578
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.1
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+0,95%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,07%
1.885
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.61
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,55%
18.3
ΔΑΑ
-0,50%
7.96
ΔΑΙΟΣ
-1,12%
3.54
ΔΕΗ
+1,90%
11.82
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,27%
0.301
ΕΒΡΟΦ
-2,56%
1.71
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+3,43%
1.81
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+4,59%
2.28
ΕΛΛ
+1,72%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,37%
7.2
ΕΛΣΤΡ
-1,44%
2.05
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,42%
1.19
ΕΤΕ
-2,68%
7.63
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.82
ΕΥΡΩΒ
-1,60%
2.214
ΕΧΑΕ
+1,23%
4.525
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.335
ΙΛΥΔΑ
+0,76%
1.99
ΙΝΚΑΤ
+0,41%
4.85
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,40%
1.012
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,44%
2.52
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+0,70%
2.88
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.21
ΚΕΠΕΝ
-9,91%
2
ΚΛΜ
-2,00%
1.47
ΚΟΡΔΕ
-2,10%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-1,36%
1.164
ΚΟΥΕΣ
+1,02%
5.92
ΚΡΙ
-1,30%
15.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+2,02%
1.01
ΛΑΒΙ
+0,95%
0.744
ΛΑΜΔΑ
-0,56%
7.13
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-1,75%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
+1,05%
2.885
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,85%
20.18
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,56%
2.675
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+0,79%
25.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
33.22
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,46%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
+8,98%
0.364
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,50%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,83%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.32
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-1,16%
3.846
ΠΕΡΦ
+0,56%
5.42
ΠΕΤΡΟ
+1,70%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.93
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,18%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
19.98
ΤΖΚΑ
+1,02%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+1,89%
3.77
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Πιο προσεχτικές οι αγορές των Ελλήνων φέτος τα Χριστούγεννα

Η πανδημία επιτάσσει πιο προσεκτικές και επικεντρωμένες στην εμπειρία αγορές τα φετινά Χριστούγεννα στην Ελλάδα, σύμφωνα με τα συμπεράσματα έρευνας «Holiday Shopping Trends 2021» η οποία διεξήχθη από την Sitecore. Σημειώνεται ότι η Sitecore διεξήγαγε την έρευνα για την περίοδο των γιορτών με τη συμμετοχή 1.001 εμπόρων και καταναλωτών από την Ελλάδα, οι οποίοι απάντησαν σε μια έρευνα 10 λεπτών, που πραγματοποιήθηκε από τις 23 Ιουλίου έως τις 04 Αυγούστου 2021.

Συγκεκριμένα, αρκετά πάνω από τους μισούς (66%) καταναλωτές στην Ελλάδα, σκοπεύουν να κάνουν το 2021 μεγαλύτερες και πιο προσεγμένες αγορές την περίοδο των Χριστουγέννων, εν μέρει και λόγω του γεγονότος ότι το 42% αυτών δηλώνει ότι έχει αποταμιεύσει περισσότερα για τις φετινές διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι. Οι Έλληνες τοποθετούν επίσης υψηλά την ψυχική τους υγεία, έπειτα από μια ακόμη δύσκολη χρονιά εξαιτίας της πανδημίας, με το 50% να βλέπει τα δώρα στον εαυτό του σαν μια μορφή θεραπείας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, ποσοστό 84% των καταναλωτών αναφέρει πως η πανδημία τους ώθησε να ασχοληθούν περισσότερο με την ψυχική τους υγεία, τις δικές τους, αλλά και τις ανάγκες της οικογένειας, των φίλων και των συναδέλφων τους. Το 77% εκτιμά περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες τώρα σε σχέση με την προ-πανδημίας εποχή ενώ το 83% εκτιμά περισσότερο τον χρόνο που περνά στο σπίτι και τις απλές απολαύσεις της ζωής τώρα, εξαιτίας της πανδημίας.

Το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι απαραίτητο τα καταστήματα να προσφέρουν περισσότερα προϊόντα που προέρχονται από επιχειρήσεις που ανήκουν σε μειονότητες, με μόνο το 36% να αναφέρει ότι βλέπει περισσότερα τέτοια προϊόντα όταν ψωνίζει.

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους καταναλωτές. Συγκεκριμένα, το 63% των καταναλωτών είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για δώρα που έχουν φτιαχτεί εγχώρια. Το 65% των καταναλωτών ενοχλείται όταν αντιληφθεί ότι αυτό που αγόρασαν κατασκευάζεται στην Κίνα, ενώ αρχικά νόμιζαν πως ήταν εγχώριο. Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πως ξοδεύουν τα χρήματά τους.

Από τα συμπεράσματα της έρευνας προκύπτει ότι το 50% από εκείνους που αγοράζουν δώρα για τον εαυτό τους δηλώνουν ότι το αντιμετωπίζουν ως «θεραπεία». Το 51% των καταναλωτών θα ήθελε να έχει αποκτήσει νέα γκαρνταρόμπα μετά την πανδημία ενώ το 29% των καταναλωτών θα ήθελε να κάνει δώρο στον εαυτό του ένα ταξίδι για φέτος.

Αναφορικά με τις δαπάνες των νέων καταναλωτών, ποσοστό 49% της Γενιάς Ζ και το 47% των Millennials είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν μεγάλες βελτιώσεις στη ζωή τους μετά την πανδημία. Το 34% της Γενιάς Ζ αναμένει ότι θα ξοδέψει περισσότερα χρήματα φέτος, με τους Boomers (54%) και τη Γενιά Χ (53%) να προτίθενται να ξοδέψουν περίπου τα ίδια με πέρυσι. Το 78% όσων είναι κάτω των 44 δήλωσε ότι μετά από την εμπειρία της πανδημίας «εκτιμούν περισσότερο τα ταξίδια και τις άλλες κουλτούρες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!