Γ.Δ.
1602.15 -0,35%
ACAG
-1,32%
5.99
AEM
+1,13%
4.57
AKTR
-0,38%
5.23
BOCHGR
-0,38%
5.3
CENER
-0,22%
8.95
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,12%
8.35
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
-1,57%
2.51
OPTIMA
-0,84%
14.22
TITC
-0,37%
39.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-5,22%
2.18
ΑΒΕ
-1,42%
0.418
ΑΔΜΗΕ
-1,77%
2.77
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.74
ΑΛΜΥ
-1,64%
4.2
ΑΛΦΑ
+1,72%
1.981
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,37%
10.73
ΑΣΚΟ
-0,97%
3.07
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
-9,49%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.8
ΑΤΤ
-1,96%
0.7
ΑΤΤΙΚΑ
-0,43%
2.29
ΒΙΟ
-1,76%
5.58
ΒΙΟΚΑ
-2,31%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,68%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-1,00%
1.485
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,76%
18.2
ΔΑΑ
+1,95%
8.91
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,72%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-0,74%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-5,34%
0.337
ΕΒΡΟΦ
-3,49%
1.795
ΕΕΕ
+0,78%
41.28
ΕΚΤΕΡ
-3,08%
1.982
ΕΛΒΕ
+9,80%
5.6
ΕΛΙΝ
0,00%
2.15
ΕΛΛ
+0,68%
14.75
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,51%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,29%
2.29
ΕΛΤΟΝ
-0,34%
1.78
ΕΛΧΑ
+0,23%
2.155
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,46%
1.1
ΕΤΕ
+1,05%
9.018
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+1,38%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.496
ΕΧΑΕ
-1,34%
4.77
ΙΑΤΡ
-1,55%
1.91
ΙΚΤΙΝ
-5,01%
0.341
ΙΛΥΔΑ
-2,99%
1.62
ΙΝΛΙΦ
-3,67%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+1,17%
1.034
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
-1,96%
3
ΚΑΡΕΛ
+0,62%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.29
ΚΕΠΕΝ
-0,51%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+0,46%
0.44
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.286
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.13
ΚΡΙ
-3,01%
16.1
ΚΤΗΛΑ
-0,53%
1.89
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.964
ΛΑΒΙ
-2,89%
0.774
ΛΑΜΔΑ
-0,46%
6.48
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
+0,58%
1.74
ΛΟΥΛΗ
-2,96%
3.28
ΜΑΘΙΟ
+2,79%
0.738
ΜΕΒΑ
+1,28%
3.95
ΜΕΝΤΙ
-2,23%
2.19
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,25%
2.845
ΜΙΝ
-4,95%
0.48
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-2,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,26%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.83
ΜΠΡΙΚ
-1,26%
2.36
ΜΠΤΚ
0,00%
0.555
ΜΥΤΙΛ
-1,69%
34.9
ΝΑΚΑΣ
+0,65%
3.08
ΝΑΥΠ
+1,94%
0.84
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.37
ΟΛΘ
-2,13%
27.6
ΟΛΠ
+2,17%
33
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
0,00%
17.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,75%
0.786
ΟΤΕ
-0,13%
15
ΟΤΟΕΛ
+0,57%
10.68
ΠΑΙΡ
-3,23%
0.958
ΠΑΠ
-3,46%
2.51
ΠΕΙΡ
-0,29%
4.52
ΠΕΡΦ
+0,39%
5.16
ΠΕΤΡΟ
-3,53%
7.66
ΠΛΑΘ
+0,65%
3.89
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-1,55%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,57%
5
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.7
ΣΑΡ
-3,63%
12.22
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,03%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-2,28%
1.5
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.56
ΣΠΙ
+3,45%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-2,46%
1.385
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,10%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,98%
4.06
ΧΑΙΔΕ
-3,52%
0.685

Τζιτζικώστας: Περιβαλλοντικές συστάσεις για τις αερομεταφορές

Η Κομισιόν διατυπώνει βασικές συστάσεις στις αεροπορικές μεταφορές για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στον τομέα. Δημοσίευσε την 4η έκδοση της Ευρωπαϊκής Περιβαλλοντικής Έκθεσης για τις αεροπορικές μεταφορές, η οποία περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του τομέα των αερομεταφορών και της προόδου που έχει σημειωθεί κατά τον χρόνο που μεσολάβησε από την προηγούμενη έκδοση του 2022. Ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας χαιρέτισε την έκδοση της έκθεσης.

Η έκθεση περιέχει συστάσεις για τη μείωση των επιπτώσεων των αερομεταφορών στην κλιματική αλλαγή, τον θόρυβο και την ποιότητα του αέρα. Η έκθεση συνιστά να δοθεί έμφαση σε μέτρα όπως η αύξηση της χρήσης βιώσιμων καυσίμων στα αεροσκάφη, η αξιοποίηση των βελτιστοποιήσεων στη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, και η υιοθέτηση τεχνολογιών χαμηλής κατανάλωσης καυσίμων. Με την εφαρμογή αυτών των μέτρων, οι εκπομπές μπορούν να μειωθούν κατά τουλάχιστον δύο τρίτα έως το 2050, σε σύγκριση με το πώς θα είχε η κατάσταση αν δεν άλλαζε τίποτα. Κατόπιν, ό,τι απομένει για να επιτευχθούν μηδενικές καθαρές εκπομπές μπορεί να καλυφθεί με πρωτοβουλίες εκτός του τομέα.

Από τον καιρό της προηγούμενης έκθεσης, έχουν σημειωθεί σημαντικές εξελίξεις στα βιώσιμα καύσιμα των αεροσκαφών, καθώς και στις βελτιώσεις των επιδόσεων που σχετίζονται με τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας.

Ωστόσο, η προβλεπόμενη αύξηση της ζήτησης εναέριας κυκλοφορίας σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο απαιτεί περαιτέρω δράση. Οι αερομεταφορές, όπως και όλοι οι άλλοι τρόποι μεταφοράς, πρέπει να παίξουν τον ρόλο τους και να συμβάλουν στον φιλόδοξο στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για την επίτευξη ενός κλιματικά ουδέτερου μέλλοντος έως το 2050. Έως τότε, η εναέρια κυκλοφορία αναμένεται να φτάσει στις 11,8 εκατομμύρια πτήσεις ετησίως.

Αυτή η αύξηση δεν χρειάζεται απαραίτητα να σημαίνει και αύξηση των εκπομπών. Η αποσύνδεση εναέριας κυκλοφορίας και περιβαλλοντικών επιπτώσεων δεν είναι μόνοκρίσιμη· είναι και εφικτή.

Χαιρετίζοντας την έκδοση της έκθεσης, ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας δήλωσε σχετικά: «Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα των αερομεταφορών είναι η καίρια πρόκληση του 21ου αιώνα. Η σημασία της είναι καθοριστική για την ανάπτυξη του τομέα, αλλά και για τη διασφάλιση ζωτικής συνδεσιμότητας για τους πολίτες μας. Καταγράφοντας την πρόοδο και προσδιορίζοντας τα πεδία που επιδέχονται βελτίωση, η Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση για τις αεροπορικές μεταφορές παρέχει τα δεδομένα και τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τη λήψη αποφάσεων ώστε οι ευρωπαϊκές αερομεταφορές να συνάδουν με τους ενωσιακούς και τους διεθνείς περιβαλλοντικούς στόχους.»

Η έκθεση συντάσσεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, από κοινού με τον Οργανισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ασφάλεια της Αεροπορίας, και με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος και του Eurocontrol.

“Κόκκινα” δάνεια: Πώς έφτασαν σε χαμηλό 15ετίας και το προφίλ των ρυθμίσεων

Υπερκαλύφθηκε το 10ετές ομόλογο, η Ελλάδα αντλεί 4 δισ. ευρώ

Ρευματοκλοπές: Το ακριβό τίμημα για τους καταναλωτές, τι προτείνει ο ΕΣΠΕΝ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!