Γ.Δ.
1493.11 +0,19%
ACAG
+1,52%
6.03
BOCHGR
+0,42%
4.78
CENER
-1,01%
9.81
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
-0,61%
8.15
EVR
0,00%
1.475
NOVAL
+0,21%
2.345
OPTIMA
+1,57%
12.9
TITC
+3,49%
41.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+6,89%
1.8
ΑΒΕ
+1,53%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+1,28%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,35%
4.285
ΑΛΦΑ
+0,09%
1.7005
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.23
ΑΣΚΟ
-0,63%
3.18
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,26%
0.59
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
+2,60%
0.79
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.22
ΒΙΟ
+0,35%
5.71
ΒΙΟΚΑ
-1,52%
1.945
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,79%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,74%
1.465
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,33%
18.4
ΔΑΑ
-0,74%
8.1
ΔΑΙΟΣ
+0,58%
3.44
ΔΕΗ
+0,24%
12.29
ΔΟΜΙΚ
+1,18%
2.995
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,42%
0.322
ΕΒΡΟΦ
-2,01%
1.95
ΕΕΕ
-0,86%
32.22
ΕΚΤΕΡ
-1,43%
1.796
ΕΛΒΕ
0,00%
4.96
ΕΛΙΝ
+0,89%
2.27
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,68%
2.2
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.68
ΕΛΣΤΡ
-0,95%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.88
ΕΛΧΑ
-0,70%
2.135
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-2,42%
1.21
ΕΤΕ
0,00%
8.02
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,34%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+2,06%
2.333
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.72
ΙΑΤΡ
+0,63%
1.605
ΙΚΤΙΝ
+1,54%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
-1,63%
1.815
ΙΝΚΑΤ
-0,11%
4.695
ΙΝΚΑΤΔ
+3,47%
0.0209
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.56
ΙΝΛΟΤ
+0,74%
1.086
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
6.05
ΙΝΤΕΤ
-1,63%
1.21
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.13
ΚΑΡΕΛ
0,00%
350
ΚΕΚΡ
+1,12%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+0,65%
0.466
ΚΟΥΑΛ
+0,14%
1.42
ΚΟΥΕΣ
-0,82%
6.05
ΚΡΙ
-0,63%
15.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.78
ΛΑΜΔΑ
-1,93%
7.1
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+2,80%
1.1
ΛΕΒΚ
-0,72%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+0,63%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+3,16%
2.94
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.89
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.35
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+0,68%
2.95
ΜΙΝ
-4,67%
0.51
ΜΟΗ
-0,38%
21
ΜΟΝΤΑ
+4,13%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,89%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+2,34%
2.19
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,97%
32.82
ΝΑΚΑΣ
+2,68%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,50%
0.8
ΞΥΛΚ
-0,67%
0.296
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+1,11%
27.3
ΟΛΠ
-1,84%
29.35
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.54
ΟΠΑΠ
+2,18%
15.94
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-1,15%
14.58
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,92%
1.1
ΠΑΠ
-0,78%
2.53
ΠΕΙΡ
-0,27%
4.11
ΠΕΡΦ
-1,74%
5.64
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.22
ΠΛΑΘ
+1,22%
4.165
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.1
ΠΡΔ
-3,70%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
-0,65%
1.22
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
-0,56%
5.29
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.685
ΣΑΡ
+0,93%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,56%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,32%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,67%
5.9
ΣΠΙ
+1,61%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+1,91%
1.6
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,10%
1.656
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,96%
0.21
ΦΡΛΚ
-1,00%
3.96
ΧΑΙΔΕ
+6,19%
0.6

Τζιτζικώστας: Περιβαλλοντικές συστάσεις για τις αερομεταφορές

Η Κομισιόν διατυπώνει βασικές συστάσεις στις αεροπορικές μεταφορές για ένα πιο βιώσιμο μέλλον στον τομέα. Δημοσίευσε την 4η έκδοση της Ευρωπαϊκής Περιβαλλοντικής Έκθεσης για τις αεροπορικές μεταφορές, η οποία περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη επισκόπηση των περιβαλλοντικών επιδόσεων του τομέα των αερομεταφορών και της προόδου που έχει σημειωθεί κατά τον χρόνο που μεσολάβησε από την προηγούμενη έκδοση του 2022. Ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας χαιρέτισε την έκδοση της έκθεσης.

Η έκθεση περιέχει συστάσεις για τη μείωση των επιπτώσεων των αερομεταφορών στην κλιματική αλλαγή, τον θόρυβο και την ποιότητα του αέρα. Η έκθεση συνιστά να δοθεί έμφαση σε μέτρα όπως η αύξηση της χρήσης βιώσιμων καυσίμων στα αεροσκάφη, η αξιοποίηση των βελτιστοποιήσεων στη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας, και η υιοθέτηση τεχνολογιών χαμηλής κατανάλωσης καυσίμων. Με την εφαρμογή αυτών των μέτρων, οι εκπομπές μπορούν να μειωθούν κατά τουλάχιστον δύο τρίτα έως το 2050, σε σύγκριση με το πώς θα είχε η κατάσταση αν δεν άλλαζε τίποτα. Κατόπιν, ό,τι απομένει για να επιτευχθούν μηδενικές καθαρές εκπομπές μπορεί να καλυφθεί με πρωτοβουλίες εκτός του τομέα.

Από τον καιρό της προηγούμενης έκθεσης, έχουν σημειωθεί σημαντικές εξελίξεις στα βιώσιμα καύσιμα των αεροσκαφών, καθώς και στις βελτιώσεις των επιδόσεων που σχετίζονται με τη διαχείριση της εναέριας κυκλοφορίας.

Ωστόσο, η προβλεπόμενη αύξηση της ζήτησης εναέριας κυκλοφορίας σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο απαιτεί περαιτέρω δράση. Οι αερομεταφορές, όπως και όλοι οι άλλοι τρόποι μεταφοράς, πρέπει να παίξουν τον ρόλο τους και να συμβάλουν στον φιλόδοξο στόχο της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) για την επίτευξη ενός κλιματικά ουδέτερου μέλλοντος έως το 2050. Έως τότε, η εναέρια κυκλοφορία αναμένεται να φτάσει στις 11,8 εκατομμύρια πτήσεις ετησίως.

Αυτή η αύξηση δεν χρειάζεται απαραίτητα να σημαίνει και αύξηση των εκπομπών. Η αποσύνδεση εναέριας κυκλοφορίας και περιβαλλοντικών επιπτώσεων δεν είναι μόνοκρίσιμη· είναι και εφικτή.

Χαιρετίζοντας την έκδοση της έκθεσης, ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού Απόστολος Τζιτζικώστας δήλωσε σχετικά: «Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα των αερομεταφορών είναι η καίρια πρόκληση του 21ου αιώνα. Η σημασία της είναι καθοριστική για την ανάπτυξη του τομέα, αλλά και για τη διασφάλιση ζωτικής συνδεσιμότητας για τους πολίτες μας. Καταγράφοντας την πρόοδο και προσδιορίζοντας τα πεδία που επιδέχονται βελτίωση, η Ευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Έκθεση για τις αεροπορικές μεταφορές παρέχει τα δεδομένα και τα στοιχεία που τεκμηριώνουν τη λήψη αποφάσεων ώστε οι ευρωπαϊκές αερομεταφορές να συνάδουν με τους ενωσιακούς και τους διεθνείς περιβαλλοντικούς στόχους.»

Η έκθεση συντάσσεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, από κοινού με τον Οργανισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Ασφάλεια της Αεροπορίας, και με την υποστήριξη του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Περιβάλλοντος και του Eurocontrol.

“Κόκκινα” δάνεια: Πώς έφτασαν σε χαμηλό 15ετίας και το προφίλ των ρυθμίσεων

Υπερκαλύφθηκε το 10ετές ομόλογο, η Ελλάδα αντλεί 4 δισ. ευρώ

Ρευματοκλοπές: Το ακριβό τίμημα για τους καταναλωτές, τι προτείνει ο ΕΣΠΕΝ

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!