Γ.Δ.
1387.69 +0,42%
ACAG
-0,18%
5.43
BOCHGR
+1,43%
4.25
CENER
+1,52%
8.7
CNLCAP
+1,46%
6.95
DIMAND
+1,55%
9.15
NOVAL
+0,80%
2.53
OPTIMA
+1,59%
12.8
TITC
+2,79%
33.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,14%
1.398
ΑΒΕ
+0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,52%
2.345
ΑΚΡΙΤ
-3,55%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,78%
3.175
ΑΛΦΑ
+0,99%
1.3835
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
9.92
ΑΣΚΟ
-1,54%
2.56
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,77%
0.388
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.7
ΑΤΤ
+9,19%
6.18
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.1
ΒΙΟ
-0,39%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+2,73%
1.695
ΒΙΟΣΚ
-2,05%
1.43
ΒΙΟΤ
+1,23%
0.33
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
+1,95%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,69%
17.36
ΔΑΑ
+0,77%
7.81
ΔΑΙΟΣ
-6,86%
3.26
ΔΕΗ
+1,69%
12
ΔΟΜΙΚ
+2,97%
2.6
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.28
ΕΒΡΟΦ
+2,08%
1.475
ΕΕΕ
+1,12%
32.56
ΕΚΤΕΡ
-0,41%
1.444
ΕΛΒΕ
+2,97%
4.86
ΕΛΙΝ
-0,51%
1.95
ΕΛΛ
+0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,69%
1.746
ΕΛΠΕ
+1,12%
6.79
ΕΛΣΤΡ
+0,25%
1.985
ΕΛΤΟΝ
+3,31%
1.746
ΕΛΧΑ
0,00%
1.74
ΕΠΙΛΚ
+7,44%
0.13
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
+0,39%
7.218
ΕΥΑΠΣ
+1,57%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.62
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
1.8915
ΕΧΑΕ
-0,47%
4.24
ΙΑΤΡ
+0,68%
1.49
ΙΚΤΙΝ
+0,51%
0.2935
ΙΛΥΔΑ
-0,82%
1.805
ΙΝΚΑΤ
+0,41%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,81%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-2,32%
1.01
ΙΝΤΕΚ
+0,83%
6.05
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-4,52%
1.055
ΙΝΤΚΑ
+1,10%
2.76
ΚΑΡΕΛ
+2,35%
348
ΚΕΚΡ
-1,55%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+10,00%
1.76
ΚΛΜ
-0,65%
1.54
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.074
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
-0,36%
13.8
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.77
ΚΥΡΙΟ
+0,43%
0.94
ΛΑΒΙ
-1,59%
0.745
ΛΑΜΔΑ
+1,95%
7.33
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,87%
0.87
ΛΕΒΚ
-11,81%
0.254
ΛΕΒΠ
+25,93%
0.34
ΛΟΓΟΣ
+4,00%
1.3
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.65
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-0,28%
3.6
ΜΕΝΤΙ
+1,83%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41.2
ΜΙΓ
-0,16%
3.075
ΜΙΝ
-6,92%
0.484
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,74%
19.88
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
+0,58%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-1,76%
24.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,55%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
-3,23%
0.6
ΜΥΤΙΛ
-1,77%
32.22
ΝΑΚΑΣ
+1,39%
2.92
ΝΑΥΠ
+3,91%
0.904
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.2
ΟΛΠ
+1,47%
27.6
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
+1,42%
15.74
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,25%
0.79
ΟΤΕ
-3,30%
15.23
ΟΤΟΕΛ
-0,54%
11
ΠΑΙΡ
0,00%
1.015
ΠΑΠ
+0,44%
2.26
ΠΕΙΡ
-0,43%
3.435
ΠΕΡΦ
+1,20%
5.92
ΠΕΤΡΟ
+0,25%
7.9
ΠΛΑΘ
+1,10%
3.675
ΠΛΑΚΡ
+2,03%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,62%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,96%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
+1,91%
1.6
ΣΑΡ
+0,91%
11.1
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-6,67%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+1,01%
5.98
ΣΠΙ
-0,74%
0.54
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.69
ΤΖΚΑ
0,00%
1.335
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,76%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+3,87%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.208
ΦΡΛΚ
+0,96%
3.665
ΧΑΙΔΕ
+0,87%
0.58

Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI: Νέες πληρωμές σε 972 δικαιούχους

Σε νέα πληρωμή δικαιούχων στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» προχωρά το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Αύριο, 31 Οκτωβρίου 2024, θα πιστωθεί, με την 3η σχετική απόφαση έγκρισης πίστωσης, στους λογαριασμούς 972 δικαιούχων του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ», το ποσό των 4.102.607,44 ευρώ.

Συνολικά, θα επιδοτηθούν 996 ηλεκτρικά οχήματα.

Από τον Αύγουστο του 2024, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών έχει καταβάλει επιδοτήσεις συνολικού ποσού 5.263.897,89 ευρώ σε 1.321 δικαιούχους για 1.348 ηλεκτρικά οχήματα.

Σύμφωνα με το ΦΕΚ, για το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI» αυξάνεται το πόσο της επιδότησης για τους ιδιώτες ενώ μειώνεται για τα εταιρικά αυτοκίνητα -αλλά και σε αυτήν την περίπτωση αν υπάρχει απόσυρση επανέρχεται στα 8.000 ευρώ.

Το ανώτατο ποσό επιδότησης αυξάνεται στα 9.000 ευρώ (από 8.000 ευρώ στα Κινούμαι Ηλεκτρικά 2) ενώ αν η αγορά ηλεκτρικού οχήματος συνδυαστεί με την απόσυρση παλιού οχήματος (έως 2.000 ευρώ) αλλά και την επιδότηση για τον φορτιστή (500 ευρώ), τότε το συνολικό όφελος μπορεί να αγγίξει τα 11.500 ευρώ.

Ωφελούμενοι της Δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙI»

Ωφελούμενοι από τα οικονομικά κίνητρα της παρούσας Δράσης και της απόσυρσης παλαιού οχήματος είναι:

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Α: Φυσικά πρόσωπα (ιδιώτες), που δεν ασκούν επιχειρηματική δραστηριότητα, διαθέτουν ΑΦΜ, και έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους κατά την υποβολή της αίτησης τους.

Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να είναι ωφελούμενος της δράσης για αγορά ή χρονομίσθωση ενός (1) αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου ή ηλεκτρικού ποδηλάτου ή ηλεκτρικού δίκυκλου/τρικύκλου/τετράκυκλου. Ο Ωφελούμενος της Κατηγορίας Α δικαιούται επιπλέον και εφόσον το επιθυμεί (προαιρετικά):- την επιπλέον επιδότηση μέσω της απόσυρσης παλαιού οχήματος, ή/και- την επιπλέον επιδότηση αγοράς «έξυπνου» σημείου επαναφόρτισης εφόσον η σχετική δαπάνη κριθεί επιλέξιμη βάσει των οριζόμενων στο άρθρο 12 τεχνικών προδιαγραφών.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Β: Όλες οι επιχειρήσεις και τα νομικά πρόσωπα, κάθε μορφής, πλην ΝΠΔΔ, εφόσον διαθέτουν έδρα ή/και υποκατάστημα εντός της Ελληνικής Επικράτειας και οι οποίες δεν τελούν σε καθεστώς πτώχευσης και θέσης σε αναγκαστική διαχείριση.

Εξαιρούνται οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην πρωτογενή παραγωγή προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, που εμπίπτουν στον Κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 1379/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου για την κοινή οργάνωση των αγορών των προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, την τροποποίηση των κανονισμών του Συμβουλίου (ΕΚ) αριθ. 1184/2006 και (ΕΚ) αριθ. 1224/2009 και την κατάργηση του κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 104/2000 του Συμβουλίου(L354) του Συμβουλίου, στη μεταποίηση και την εμπορία προϊόντων αλιείας και υδατοκαλλιέργειας, εφόσον το ποσό της ενίσχυσης καθορίζεται με βάση την τιμή ή την ποσότητα των προϊόντων που αγοράζονται ή διατίθενται στην αγορά, στην πρωτογενή παραγωγή γεωργικών προϊόντων και στον τομέα της μεταποίησης και της εμπορίας γεωργικών προϊόντων όταν το ποσό της ενίσχυσης καθορίζεται με βάση την τιμή ή την ποσότητα των εν λόγω προϊόντων που αγοράζονται από πρωτογενείς παραγωγούς ή διατίθενται στην αγορά από τις οικείες επιχειρήσεις ή όταν η ενίσχυση συνοδεύεται από την υποχρέωση απόδοσής της εν μέρει ή εξ ολοκλήρου σε πρωτογενείς παραγωγούς. Σε περίπτωση επιχειρήσεων με μικτή δραστηριότητα πρέπει να διασφαλίζεται η αποφυγή διεπιδότησης των μη επιλέξιμων τομέων μέσω της τήρησης χωριστών λογαριασμών.

Κάθε ωφελούμενος της κατηγορίας Β:- δικαιούται αγοράς ή επαγγελματικής χρονομίσθωσης αμιγώς ηλεκτρικών επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων ή/και ηλεκτρικών ποδηλάτων ή/και ηλεκτρικών δίκυκλων ή τρίκυκλων όπως αυτά περιγράφονται στο άρθρο 7 της παρούσας. Επισημαίνεται ότι το ανώτατο ύψος επιδότησης δυνάμει της παρούσας, συνυπολογιζόμενων τυχόν άλλων ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που έχει λάβει ο δικαιούχος σε επίπεδο ενιαίας επιχείρησης, δεν δύναται να υπερβαίνει το ποσό των τριακοσίων χιλιάδων (300.000) ευρώ ανά δικαιούχο/ενιαία επιχείρηση, κατά την περίοδο των τριών προηγούμενων ετών από την ημερομηνία χορήγησης της επιδότησης.

Διαβάστε επίσης

Τα 5 ακίνητα “φιλέτα” που θέλει να αξιοποιήσει το ΤΑΙΠΕΔ

Σιδηρόδρομος: Στην Ελλάδα η πιο μεγάλη μείωση επιβατών στην ΕΕ πέρσι

Γιατί οι Γερμανοί γυρνούν την πλάτη στις αντλίες θερμότητας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!