Γ.Δ.
1390.25 -0,88%
ACAG
-0,54%
5.57
BOCHGR
-0,23%
4.32
CENER
-3,72%
8.55
CNLCAP
-0,71%
7
DIMAND
+1,11%
9.13
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
-0,47%
12.8
TITC
-0,77%
32.15
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.422
ΑΒΕ
-0,21%
0.48
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.365
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
-2,22%
3.09
ΑΛΦΑ
-0,92%
1.4005
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-2,40%
10.15
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-0,85%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.43
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
0,00%
6
ΑΤΤΔ
-7,52%
141.5
ΑΤΤΙΚΑ
-2,27%
2.15
ΒΙΟ
-1,65%
5.38
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
1.725
ΒΙΟΣΚ
+0,66%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.36
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
-1,85%
1.325
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.48
ΔΑΑ
-0,21%
7.534
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.5
ΔΕΗ
-1,18%
11.74
ΔΟΜΙΚ
+2,70%
2.66
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,48%
0.277
ΕΒΡΟΦ
+1,02%
1.49
ΕΕΕ
-0,06%
33.14
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.518
ΕΛΒΕ
-0,99%
5
ΕΛΙΝ
-1,46%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,11%
1.766
ΕΛΠΕ
-1,01%
6.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.728
ΕΛΧΑ
-0,44%
1.792
ΕΠΙΛΚ
-9,09%
0.1
ΕΣΥΜΒ
+0,87%
1.165
ΕΤΕ
-1,40%
7.054
ΕΥΑΠΣ
-1,23%
3.21
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.66
ΕΥΡΩΒ
-1,05%
1.88
ΕΧΑΕ
+0,12%
4.325
ΙΑΤΡ
0,00%
1.48
ΙΚΤΙΝ
+1,05%
0.288
ΙΛΥΔΑ
-3,24%
1.79
ΙΝΚΑΤ
+3,72%
5.02
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+1,68%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.095
ΙΝΤΚΑ
-1,94%
2.775
ΚΑΡΕΛ
+1,79%
342
ΚΕΚΡ
+3,45%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
+0,64%
1.575
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-3,67%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.67
ΚΡΙ
+3,72%
13.95
ΚΤΗΛΑ
-3,33%
1.74
ΚΥΡΙΟ
-2,02%
0.97
ΛΑΒΙ
-0,13%
0.756
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.21
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.905
ΛΕΒΚ
0,00%
0.288
ΛΕΒΠ
+11,84%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-1,55%
1.27
ΛΟΥΛΗ
-2,55%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.686
ΜΕΒΑ
-1,36%
3.63
ΜΕΝΤΙ
+2,68%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45
ΜΙΓ
-0,31%
3.18
ΜΙΝ
+3,41%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,92%
19.95
ΜΟΝΤΑ
+3,29%
3.77
ΜΟΤΟ
-1,34%
2.57
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,48%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.65
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,89%
32.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.88
ΝΑΥΠ
+4,69%
0.848
ΞΥΛΚ
-0,75%
0.264
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,94%
21
ΟΛΠ
-1,94%
27.75
ΟΛΥΜΠ
-2,05%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,38%
15.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.807
ΟΤΕ
-1,57%
15.65
ΟΤΟΕΛ
-1,62%
10.9
ΠΑΙΡ
+2,91%
0.99
ΠΑΠ
-3,95%
2.19
ΠΕΙΡ
-1,93%
3.55
ΠΕΡΦ
-2,16%
5.9
ΠΕΤΡΟ
-1,49%
7.94
ΠΛΑΘ
-1,85%
3.71
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.246
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.9
ΠΡΟΦ
+2,29%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
+0,31%
1.6
ΣΑΡ
-0,55%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,90%
0.331
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,65%
5.96
ΣΠΙ
-3,75%
0.564
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.67
ΤΖΚΑ
-2,15%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.04
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,86%
1.614
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-6,63%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.216
ΦΡΛΚ
+0,68%
3.675
ΧΑΙΔΕ
-4,10%
0.585

Θερμό μήνυμα Βόρειας Μακεδονίας σε Αθήνα για στενή συνεργασία

«Θα πρέπει να είμαστε έξυπνοι και να δούμε ότι η συνεργασία μεταξύ της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας και της Ελλάδας, είναι προς όφελος και των δύο χωρών. Θα δούμε την επόμενη περίοδο τις καλές σχέσεις μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων να αναπτύσσονται» δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας και υπουργός Μεταφορών, Αλεξάνταρ Νικολόσκι. Ο κ. Νικολόσκι τόνισε πως η χώρα του θέλει να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο, κάτι που θα γίνει με την κατασκευή του διασυνδετήριου αγωγού, Θεσσαλονίκης – Σκοπίων ( σ.σ. επαναπροκηρύχθηκε το έργο).

«Πριν από λίγες ημέρες ξεκινήσαμε τη διαγωνιστική διαδικασία που ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο και αφορά στην κατασκευή ενός διασυνδετήριου αγωγού με την Ελλάδα. Σε 2-3 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγωγού που μεταφέρει αέριο από τον ΤΑΡ, ενώ πριν από τρεις εβδομάδες φιλοξενήσαμε τον Σέρβο πρωθυπουργό και υπογράψαμε μνημόνιο για την κατασκευή διασυνδετήριου αγωγού με Σερβία» τόνισε.

Αναφερόμενος στα δίκτυα μεταφορών, είπε ότι ο οδικός άξονας που συνδέει τη χώρα του με την Ελλάδα έχει αναβαθμιστεί και πλέον ο στόχος είναι η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου στην επόμενη πενταετία.

«Έχουμε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση. Στόχος είναι, η διαδρομή Σκόπια – Θεσσαλονίκη να γίνεται σε 1 ώρα και 20 λεπτά. Επιδιώκουμε αφ’ ενός να ανακατασκευάσουμε τη σιδηροδρομική γραμμή και αφετέρου η διαδρομή να διανύεται με ταχύτητες των 120 χλμ./ώρα για τα εμπορικά τρένα και, σε υψηλότερες, από τα επιβατικά. Έχουν ήδη γίνει τα έργα στο τμήμα της γραμμής από Σερβία ως Ουγγαρία, ενώ στην Ουγγαρία ολοκληρώνονται τον επόμενο χρόνο» σημείωσε.

Και εξήγησε: «Πρέπει να γίνει ο άξονας στο τμήμα από Βελιγράδι – Νις – Σκόπια – Θεσσαλονίκη. Η κατασκευή του τμήματος Σκόπια – Θεσσαλονίκη, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της εμπορευματικής κίνησης στα λιμάνια της Καβάλας αλλά και της Αλεξανδρούπολης».

Ο υπουργός Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας, καλώντας τους Έλληνες επιχειρηματίες να επενδύσουν στις Ελεύθερες Ζώνες. Ερωτήσεις στον κ. Νικολόσκι έθεσε ο Άρης Βλάχος, πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία.

Διαβάστε επίσης

Ίλιρ Μέτα: Ο εχθρός του Ράμα και η σύλληψη για διαφθορά

Ναύπλιο: Νεκρό αγόρι που έπεσε από εξέδρα γηπέδου

Ρεύμα: Το σχέδιο του ΥΠΕΝ για αποτροπή νέας κρίσης τιμών

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!