Γ.Δ.
1539.48 +0,56%
ACAG
-0,17%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
-1,44%
9.58
CNLCAP
-2,08%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.19
EVR
+1,01%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
-0,46%
12.94
TITC
+3,37%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,25%
1.884
ΑΒΕ
-1,30%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+0,37%
4.05
ΑΛΦΑ
+0,14%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+5,75%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+2,25%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,04%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
-1,22%
5.68
ΒΙΟΚΑ
+2,37%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,74%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,65%
18.52
ΔΑΑ
+0,60%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,79%
12.81
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
-2,18%
1.795
ΕΕΕ
+0,42%
33.24
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.75
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,34%
2.21
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.235
ΕΛΠΕ
+0,40%
7.55
ΕΛΣΤΡ
+2,91%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,75%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,48%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,24%
1.19
ΕΤΕ
-0,07%
8.474
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+1,06%
2.476
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.725
ΙΑΤΡ
-2,97%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-46,08%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,66%
4.61
ΙΝΛΟΤ
+1,52%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.98
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+3,21%
3.22
ΚΑΡΕΛ
-4,07%
330
ΚΕΚΡ
+0,38%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+4,19%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.382
ΚΟΥΕΣ
+0,98%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
-2,16%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+0,50%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,25%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,66%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-3,09%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
+3,31%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+2,22%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,89%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+1,12%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
-0,26%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,40%
28.5
ΟΛΠ
+3,97%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
-1,05%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.782
ΟΤΕ
+0,47%
14.95
ΟΤΟΕΛ
+3,32%
11.2
ΠΑΙΡ
+2,97%
1.04
ΠΑΠ
+1,63%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,11%
4.365
ΠΕΡΦ
-1,09%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,73%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
+1,52%
1.675
ΣΑΡ
+0,18%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-1,01%
5.88
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+2,33%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,06%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Θερμό μήνυμα Βόρειας Μακεδονίας σε Αθήνα για στενή συνεργασία

«Θα πρέπει να είμαστε έξυπνοι και να δούμε ότι η συνεργασία μεταξύ της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας και της Ελλάδας, είναι προς όφελος και των δύο χωρών. Θα δούμε την επόμενη περίοδο τις καλές σχέσεις μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων να αναπτύσσονται» δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας και υπουργός Μεταφορών, Αλεξάνταρ Νικολόσκι. Ο κ. Νικολόσκι τόνισε πως η χώρα του θέλει να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο, κάτι που θα γίνει με την κατασκευή του διασυνδετήριου αγωγού, Θεσσαλονίκης – Σκοπίων ( σ.σ. επαναπροκηρύχθηκε το έργο).

«Πριν από λίγες ημέρες ξεκινήσαμε τη διαγωνιστική διαδικασία που ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο και αφορά στην κατασκευή ενός διασυνδετήριου αγωγού με την Ελλάδα. Σε 2-3 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγωγού που μεταφέρει αέριο από τον ΤΑΡ, ενώ πριν από τρεις εβδομάδες φιλοξενήσαμε τον Σέρβο πρωθυπουργό και υπογράψαμε μνημόνιο για την κατασκευή διασυνδετήριου αγωγού με Σερβία» τόνισε.

Αναφερόμενος στα δίκτυα μεταφορών, είπε ότι ο οδικός άξονας που συνδέει τη χώρα του με την Ελλάδα έχει αναβαθμιστεί και πλέον ο στόχος είναι η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου στην επόμενη πενταετία.

«Έχουμε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση. Στόχος είναι, η διαδρομή Σκόπια – Θεσσαλονίκη να γίνεται σε 1 ώρα και 20 λεπτά. Επιδιώκουμε αφ’ ενός να ανακατασκευάσουμε τη σιδηροδρομική γραμμή και αφετέρου η διαδρομή να διανύεται με ταχύτητες των 120 χλμ./ώρα για τα εμπορικά τρένα και, σε υψηλότερες, από τα επιβατικά. Έχουν ήδη γίνει τα έργα στο τμήμα της γραμμής από Σερβία ως Ουγγαρία, ενώ στην Ουγγαρία ολοκληρώνονται τον επόμενο χρόνο» σημείωσε.

Και εξήγησε: «Πρέπει να γίνει ο άξονας στο τμήμα από Βελιγράδι – Νις – Σκόπια – Θεσσαλονίκη. Η κατασκευή του τμήματος Σκόπια – Θεσσαλονίκη, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της εμπορευματικής κίνησης στα λιμάνια της Καβάλας αλλά και της Αλεξανδρούπολης».

Ο υπουργός Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας, καλώντας τους Έλληνες επιχειρηματίες να επενδύσουν στις Ελεύθερες Ζώνες. Ερωτήσεις στον κ. Νικολόσκι έθεσε ο Άρης Βλάχος, πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία.

Διαβάστε επίσης

Ίλιρ Μέτα: Ο εχθρός του Ράμα και η σύλληψη για διαφθορά

Ναύπλιο: Νεκρό αγόρι που έπεσε από εξέδρα γηπέδου

Ρεύμα: Το σχέδιο του ΥΠΕΝ για αποτροπή νέας κρίσης τιμών

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!