Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Θερμό μήνυμα Βόρειας Μακεδονίας σε Αθήνα για στενή συνεργασία

«Θα πρέπει να είμαστε έξυπνοι και να δούμε ότι η συνεργασία μεταξύ της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας και της Ελλάδας, είναι προς όφελος και των δύο χωρών. Θα δούμε την επόμενη περίοδο τις καλές σχέσεις μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων να αναπτύσσονται» δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας και υπουργός Μεταφορών, Αλεξάνταρ Νικολόσκι. Ο κ. Νικολόσκι τόνισε πως η χώρα του θέλει να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο, κάτι που θα γίνει με την κατασκευή του διασυνδετήριου αγωγού, Θεσσαλονίκης – Σκοπίων ( σ.σ. επαναπροκηρύχθηκε το έργο).

«Πριν από λίγες ημέρες ξεκινήσαμε τη διαγωνιστική διαδικασία που ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο και αφορά στην κατασκευή ενός διασυνδετήριου αγωγού με την Ελλάδα. Σε 2-3 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγωγού που μεταφέρει αέριο από τον ΤΑΡ, ενώ πριν από τρεις εβδομάδες φιλοξενήσαμε τον Σέρβο πρωθυπουργό και υπογράψαμε μνημόνιο για την κατασκευή διασυνδετήριου αγωγού με Σερβία» τόνισε.

Αναφερόμενος στα δίκτυα μεταφορών, είπε ότι ο οδικός άξονας που συνδέει τη χώρα του με την Ελλάδα έχει αναβαθμιστεί και πλέον ο στόχος είναι η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου στην επόμενη πενταετία.

«Έχουμε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση. Στόχος είναι, η διαδρομή Σκόπια – Θεσσαλονίκη να γίνεται σε 1 ώρα και 20 λεπτά. Επιδιώκουμε αφ’ ενός να ανακατασκευάσουμε τη σιδηροδρομική γραμμή και αφετέρου η διαδρομή να διανύεται με ταχύτητες των 120 χλμ./ώρα για τα εμπορικά τρένα και, σε υψηλότερες, από τα επιβατικά. Έχουν ήδη γίνει τα έργα στο τμήμα της γραμμής από Σερβία ως Ουγγαρία, ενώ στην Ουγγαρία ολοκληρώνονται τον επόμενο χρόνο» σημείωσε.

Και εξήγησε: «Πρέπει να γίνει ο άξονας στο τμήμα από Βελιγράδι – Νις – Σκόπια – Θεσσαλονίκη. Η κατασκευή του τμήματος Σκόπια – Θεσσαλονίκη, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της εμπορευματικής κίνησης στα λιμάνια της Καβάλας αλλά και της Αλεξανδρούπολης».

Ο υπουργός Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας, καλώντας τους Έλληνες επιχειρηματίες να επενδύσουν στις Ελεύθερες Ζώνες. Ερωτήσεις στον κ. Νικολόσκι έθεσε ο Άρης Βλάχος, πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία.

Διαβάστε επίσης

Ίλιρ Μέτα: Ο εχθρός του Ράμα και η σύλληψη για διαφθορά

Ναύπλιο: Νεκρό αγόρι που έπεσε από εξέδρα γηπέδου

Ρεύμα: Το σχέδιο του ΥΠΕΝ για αποτροπή νέας κρίσης τιμών

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!