Γ.Δ.
1397.63 0,00%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Θερμό μήνυμα Βόρειας Μακεδονίας σε Αθήνα για στενή συνεργασία

«Θα πρέπει να είμαστε έξυπνοι και να δούμε ότι η συνεργασία μεταξύ της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας και της Ελλάδας, είναι προς όφελος και των δύο χωρών. Θα δούμε την επόμενη περίοδο τις καλές σχέσεις μεταξύ Αθήνας και Σκοπίων να αναπτύσσονται» δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη ο αναπληρωτής πρωθυπουργός της Βόρειας Μακεδονίας και υπουργός Μεταφορών, Αλεξάνταρ Νικολόσκι. Ο κ. Νικολόσκι τόνισε πως η χώρα του θέλει να απεξαρτηθεί από το ρωσικό φυσικό αέριο, κάτι που θα γίνει με την κατασκευή του διασυνδετήριου αγωγού, Θεσσαλονίκης – Σκοπίων ( σ.σ. επαναπροκηρύχθηκε το έργο).

«Πριν από λίγες ημέρες ξεκινήσαμε τη διαγωνιστική διαδικασία που ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο και αφορά στην κατασκευή ενός διασυνδετήριου αγωγού με την Ελλάδα. Σε 2-3 χρόνια θα έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή του αγωγού που μεταφέρει αέριο από τον ΤΑΡ, ενώ πριν από τρεις εβδομάδες φιλοξενήσαμε τον Σέρβο πρωθυπουργό και υπογράψαμε μνημόνιο για την κατασκευή διασυνδετήριου αγωγού με Σερβία» τόνισε.

Αναφερόμενος στα δίκτυα μεταφορών, είπε ότι ο οδικός άξονας που συνδέει τη χώρα του με την Ελλάδα έχει αναβαθμιστεί και πλέον ο στόχος είναι η ανακατασκευή του σιδηροδρομικού δικτύου στην επόμενη πενταετία.

«Έχουμε συνεργασία με την ελληνική κυβέρνηση. Στόχος είναι, η διαδρομή Σκόπια – Θεσσαλονίκη να γίνεται σε 1 ώρα και 20 λεπτά. Επιδιώκουμε αφ’ ενός να ανακατασκευάσουμε τη σιδηροδρομική γραμμή και αφετέρου η διαδρομή να διανύεται με ταχύτητες των 120 χλμ./ώρα για τα εμπορικά τρένα και, σε υψηλότερες, από τα επιβατικά. Έχουν ήδη γίνει τα έργα στο τμήμα της γραμμής από Σερβία ως Ουγγαρία, ενώ στην Ουγγαρία ολοκληρώνονται τον επόμενο χρόνο» σημείωσε.

Και εξήγησε: «Πρέπει να γίνει ο άξονας στο τμήμα από Βελιγράδι – Νις – Σκόπια – Θεσσαλονίκη. Η κατασκευή του τμήματος Σκόπια – Θεσσαλονίκη, θα συμβάλλει στην ανάπτυξη της εμπορευματικής κίνησης στα λιμάνια της Καβάλας αλλά και της Αλεξανδρούπολης».

Ο υπουργός Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας, καλώντας τους Έλληνες επιχειρηματίες να επενδύσουν στις Ελεύθερες Ζώνες. Ερωτήσεις στον κ. Νικολόσκι έθεσε ο Άρης Βλάχος, πρόεδρος της Ένωσης Ελληνικών Επιχειρήσεων στη Βόρεια Μακεδονία.

Διαβάστε επίσης

Ίλιρ Μέτα: Ο εχθρός του Ράμα και η σύλληψη για διαφθορά

Ναύπλιο: Νεκρό αγόρι που έπεσε από εξέδρα γηπέδου

Ρεύμα: Το σχέδιο του ΥΠΕΝ για αποτροπή νέας κρίσης τιμών

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!