Γ.Δ.
1406.91 0,00%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.39
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
9.5
NOVAL
0,00%
2.62
OPTIMA
0,00%
13
TITC
0,00%
31.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.78
ΑΒΑΞ
0,00%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.435
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.165
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.79
ΑΛΜΥ
0,00%
2.855
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.75
ΑΣΚΟ
0,00%
2.81
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.18
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
7.5
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.29
ΒΙΟ
0,00%
5.52
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.74
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.51
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.98
ΔΑΑ
0,00%
7.71
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
0,00%
11.15
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.38
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.309
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
33.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.902
ΕΛΒΕ
0,00%
5.45
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
0,00%
13.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.95
ΕΛΠΕ
0,00%
6.96
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.1
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.644
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.119
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.29
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.24
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.65
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.9485
ΕΧΑΕ
0,00%
4.465
ΙΑΤΡ
0,00%
1.49
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3665
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.595
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.02
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.87
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.126
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.98
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.44
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
0,00%
1.55
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.451
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.15
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.29
ΚΡΙ
0,00%
12
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.08
ΛΑΒΙ
0,00%
0.792
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.9
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.35
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.45
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.45
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.34
ΜΙΝ
0,00%
0.555
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
21.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.91
ΜΟΤΟ
0,00%
2.65
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.615
ΜΠΕΛΑ
0,00%
23.86
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.57
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.98
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.24
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.84
ΝΑΥΠ
0,00%
0.908
ΞΥΛΚ
0,00%
0.298
ΞΥΛΠ
0,00%
0.386
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
26.7
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.43
ΟΠΑΠ
0,00%
15.63
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.821
ΟΤΕ
0,00%
14.86
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.96
ΠΑΙΡ
0,00%
0.972
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
0,00%
3.886
ΠΕΡΦ
0,00%
6.69
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
3.855
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.4
ΠΡΔ
0,00%
0.218
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.8
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.359
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.64
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.42
ΣΠΙ
0,00%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.36
ΤΖΚΑ
0,00%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.604
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.206
ΦΡΛΚ
0,00%
3.86
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Ρ3 Hellas: Με πάρκα φόρτισης θα… τρέξει την ηλεκτροκίνηση

Σε συζητήσεις με ιδιώτες αλλά και Δήμους, που θέλουν να δημιουργήσουν  πάρκα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, βρίσκεται η «Ρ3 Hellas A.E.», η οποία  παράλληλα αναλαμβάνει σημαντικά ψηφιακά projects, ιδιωτών, για το cloud.

Όπως δήλωσε στο powergame.gr ο διευθύνων σύμβουλος της γερμανικής θυγατρικής, Χάρης Καστανάς, η «Ρ3 Hellas», ως μέλος κοινοπραξίας, βρίσκεται πολύ κοντά στην επίτευξη συμφωνίας με  συστημική Τράπεζα, που αφορά στην ψηφιακή τραπεζική στο cloud, ενώ δημιουργεί  για πελάτη ένα καινούργιο ψηφιακό πορτοφόλι, αξιοποιώντας την  τεχνολογική εξειδίκευση που έχει στο cloud migration.

«Θέλουμε να τρέξουμε την ηλεκτροκίνηση. Είμαστε σε επαφές με ιδιώτες, με μεγάλα πρατήρια καυσίμων, που θέλουν να επενδύσουν σε πάρκα φόρτισης, όπως επίσης με μεγάλα εργοστάσια που θέλουν ο στόλος των αυτοκινήτων τους να γίνει ηλεκτρικός, οπότε επιπρόσθετα χρειάζονται και λύσεις  fleet management. Βρισκόμαστε σε επαφή με εταιρεία, που έχει εργοστάσια βιομάζας στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα, ενώ έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον  από Δήμους της Βόρειας Ελλάδας, της Θεσσαλίας μα και από νησιωτικούς, για την ολοκληρωμένη λύση της «Ρ3», για τη δημιουργία και λειτουργία πάρκων ΣΦΗΟ», πρόσθεσε ο κ. Καστανάς.

Η «Ρ3», ήρθε στην Ελλάδα πριν τρία χρόνια, τον Σεπτέμβριο του 2021. Η εταιρεία έστησε τη βάση της στη Μεταμόρφωση Αττικής, απ’ όπου αναπτύσσει  λύσεις και παρέχει υπηρεσίες για σημαντικούς πελάτες του Ομίλου, στην Ευρώπη.

«Δουλεύουμε σαν ολιστικό hub για τον Όμιλο και στην ομάδα των developers απασχολούνται 30 άτομα. Η «Ρ3 Ηellas» κάνει έργα ψηφιακού μετασχηματισμού ενώ  και  το μεγαλύτερο μέρος της πλατφόρμας ηλεκτροκίνησης της «Ρ3», δομείται στην Ελλάδα, είναι german software made in Greece, όπως λέμε».

Οι πυλώνες ανάπτυξης του Ομίλου «Ρ3»

Ο  όμιλος «Ρ3» , με έδρα στη Στουτγάρδη ,  από το 1996 δραστηριοποιείται σε πολλές καθετοποιημένες αγορές, έχει 30 γραφεία σε όλο τον κόσμο και περίπου 2.500 υπαλλήλους. Ο κύριος όγκος των δραστηριοτήτων του «Ρ3 Group» είναι στους τομείς της αυτοκίνησης, της ηλεκτροκίνησης και των ψηφιακών υπηρεσιών.

Στο ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων του Ομίλου εντάσσεται και η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών σε μεγάλες εταιρείες, σε Κορέα και Ιαπωνία, που κατασκευάζουν μπαταρίες λιθίου, ενώ και στην Ευρώπη συνεργάζεται με εργοστάσια που παράγουν μπαταρίες αποθήκευσης ενέργειας.

Το λογισμικό της «Ρ3» και οι υπηρεσίες ηλεκτροκίνησης καλύπτουν πάνω από 500.000 φορτιστές σε όλη την Ευρώπη, μέσω μεγάλων, πανευρωπαϊκών δικτύων.

Η περίπτωση της ελληνικής θυγατρικής

Η «P3» ήρθε στην Ελλάδα, μεταφέροντας και εδώ την κυρίαρχη επιχειρηματική  της φιλοσοφία, το «business as unusual». Έτσι, η «Ρ3 Hellas» λειτουργεί σαν ολιστικό hub, που παρέχει ψηφιακές υπηρεσίες και λύσεις ενώ ταυτόχρονα προωθεί όλο το portfolio υπηρεσιών του Ομίλου στην Ελλάδα, με έμφαση στην ηλεκτροκίνηση αλλά και στο «έξυπνο» εργοστάσιο.

«Πραγματοποιήσαμε μία έρευνα, τον Ιούλιο, για  την ηλεκτροκίνηση, στην Ελλάδα. Προέκυψε ότι στη χώρα μας  απαιτείται πάρα πολλή δουλειά για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Η Ελλάδα χρειάζεται πενταπλάσιους ΣΦΗΟ

«Πιο συγκεκριμένα, είναι πολύ λίγοι οι φορτιστές που υπάρχουν εγκατεστημένοι, σε σχέση με τις ανάγκες της αγοράς. Ο κόσμος αγοράζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί βλέπει τη μείωση στο κόστος μετακίνησης, αλλά το μεγάλο αγκάθι είναι οι φορτιστές. Το κόστος φόρτισης δεν είναι απαγορευτικά μεγάλο, είναι κοντά στο μέσο κόστος της Ευρώπης και, θα μειωθεί, αλλά το πρόβλημα έγκειται στο ότι δεν υπάρχουν φορτιστές. Οι εγκατεστημένοι ΣΦΗΟ είναι κοντά στους 3.300 όταν θα έπρεπε να υπάρχουν τουλάχιστον 15.000 σταθμοί φόρτισης» δήλωσε ο κ. Καστανάς.

«Βέβαια βγαίνουν Ευρωπαϊκά προγράμματα που υποστηρίζουν χρηματοδοτικά την ηλεκτροκίνηση, αλλά η εγκατάσταση μεγάλου αριθμού σταθμών είναι δύσκολη γιατί δεν είναι προετοιμασμένο το ηλεκτρικό δίκτυο της χώρας. Οι αλλαγές που πρέπει να γίνουν, δεν είναι εύκολο να υλοποιηθούν από τους υπάρχοντες «παίκτες», αλλαγές βελτιστοποίησης. Δυστυχώς οι διαγωνισμοί που προκηρύσσονται, με τα χρονικά πλαίσια που δίνονται, ουσιαστικά αποκλείουν τις εταιρείες που έχουν τεχνογνωσία. Είναι δυνατόν να δίνεται περιθώριο κατάθεσης φακέλου, μόνο 15 ημερών;

Διαγωνισμοί με φωτογραφικούς όρους

«Έχουμε ομάδα που παρακολουθεί όλους τους δημόσιους διαγωνισμούς και πολλοί από αυτούς, είναι, με μία κουβέντα, φωτογραφικοί. Το λέμε και το υποστηρίζουμε», υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της «Ρ3 Hellas»

Πάρκα φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων

Ο κ. Καστανάς επισήμανε ότι υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας πάρκων φόρτισης, περιμετρικά των  αστικών κέντρων . Στη Θεσσαλονίκη για παράδειγμα υπάρχουν σημεία που μπορούν να γίνουν τέτοια πάρκα, με 300-400 φορτιστές το καθένα, στα οποία θα πηγαίνει για 3’-5’  λεπτά το όχημά του ο οδηγός, θα το φορτίζει και θα φεύγει Αυτά τα πάρκα, μπορούν να είναι και κέντρα για τις αστικές μετακινήσεις, να έχουν πάρκινγκ στάθμευσης για ηλεκτρικά και συμβατικά αυτοκίνητα, να συνδέονται με τις λεωφορειακές γραμμές που θα λειτουργούν με ηλεκτρικά οχήματα. Σε αυτά τα πάρκα φόρτισης, μπορούν να υπάρχουν και χώροι (καφετέριες, παιδικές χαρές) για την άνετη αναμονή από πλευράς οδηγών.

Στο κυνήγι της ηλεκτροκίνησης

«Εμείς κυνηγάμε την ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα. Πρέπει όλοι να καταλάβουν, ότι τα πάρκα φόρτισης και τα εξελιγμένα δίκτυα ηλεκτροκίνησης, είναι απαραίτητα για τη χώρα. Πέραν αυτού πιστεύουμε ότι πρέπει να υπάρχει συμπερίληψη στους τομείς αστικής μεταφοράς και μετακίνησης.

« Η «Ρ3» δουλεύει με τη Renault, με τη MANN και ξέρουμε ότι αύριο, τα ηλεκτρικά φορτηγά θα αρχίσουν να έρχονται και στην Ελλάδα και οι αυτοκινητιστές θα περιμένουν να βρούνε χώρους για να φορτίζουν τα οχήματά τους».

Καταλήγοντας ο κ. Καστανάς σημείωση ότι η «Ρ3 Hellas» δουλεύει και σε συστήματα home energy management, σε συστήματα για  έξυπνα ενεργειακά σπίτια. Μάλιστα δημιουργεί μία πλατφόρμα για ένα τεράστιο global πελάτη, ένα από τους τρεις μεγαλύτερους στον τομέα αυτό, διεθνώς. Με την πλατφόρμα αυτή, θα μπορεί ο πελάτης , κάνοντας χρήση τεχνολογίας Α.Ι., να διαχειρίζεται σε ένα σπίτι, καταναλωτές και παρόχους- παραγωγούς  ενέργειας.

Η «Ρ3 Hellas», δουλεύει για τον Ευρωπαϊκό όμιλο επιδιώκοντας όμως ταυτόχρονα, να προωθήσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, την ηλεκτροκίνηση και την έξυπνη ενεργειακή διαχείριση, στην Ελλάδα.

Διαβάστε επίσης

Λαγκάρντ: Νέοι δημοσιονομικοί κανόνες για να βγει η Ευρώπη από το τέλμα

Κλαφουτί: H κερασένια εκδοχή και η παραλλαγή του γαλλικού dessert

Σκέψεις για ανακυκλωμένο νερό στο διυλιστήριο της Helleniq Energy

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!