Γ.Δ.
1549.32 -0,09%
ACAG
-1,17%
5.91
AEM
+0,61%
4.6245
BOCHGR
+0,40%
5.08
CENER
-0,94%
9.51
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,49%
8.2
EVR
+2,01%
1.52
NOVAL
-1,01%
2.445
OPTIMA
0,00%
13.4
TITC
+4,10%
45.7
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-2,53%
1.93
ΑΒΕ
-0,22%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.68
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+3,48%
4.315
ΑΛΦΑ
-1,44%
1.784
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.87
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.27
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.3
ΑΤΕΚ
+9,73%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-2,64%
0.738
ΑΤΤΙΚΑ
-1,23%
2.4
ΒΙΟ
-1,80%
6.01
ΒΙΟΚΑ
-1,35%
1.83
ΒΙΟΣΚ
+0,33%
1.525
ΒΙΟΤ
+9,57%
0.252
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,71%
2.38
ΓΕΒΚΑ
+2,10%
1.46
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,19%
18.68
ΔΑΑ
-0,12%
8.57
ΔΑΙΟΣ
-1,16%
3.4
ΔΕΗ
-0,60%
13.19
ΔΟΜΙΚ
+1,12%
2.715
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,12%
0.337
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.925
ΕΕΕ
-0,89%
33.4
ΕΚΤΕΡ
-0,22%
1.776
ΕΛΒΕ
+3,77%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,82%
2.16
ΕΛΛ
-0,34%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,89%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.49
ΕΛΣΤΡ
-0,44%
2.25
ΕΛΤΟΝ
+0,90%
1.8
ΕΛΧΑ
-0,71%
2.095
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.175
ΕΤΕ
-0,07%
8.38
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+3,04%
6.1
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.423
ΕΧΑΕ
0,00%
4.965
ΙΑΤΡ
+1,05%
1.92
ΙΚΤΙΝ
+0,14%
0.352
ΙΛΥΔΑ
+2,60%
1.775
ΙΝΚΑΤ
-0,58%
5.15
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+1,75%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,37%
1.064
ΙΝΤΕΚ
-1,48%
6.01
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.15
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,80%
328
ΚΕΚΡ
-1,09%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
+1,33%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,43%
1.38
ΚΟΥΕΣ
+2,27%
6.32
ΚΡΙ
+1,58%
16.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
+1,05%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
+2,38%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+8,02%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.23
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+2,63%
2.34
ΜΕΡΚΟ
+2,07%
39.4
ΜΙΓ
0,00%
2.895
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-1,02%
21.36
ΜΟΝΤΑ
-1,33%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,35%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,87%
26.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,80%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+2,17%
2.35
ΜΠΤΚ
+9,22%
0.77
ΜΥΤΙΛ
+0,23%
34.76
ΝΑΚΑΣ
+3,16%
3.26
ΝΑΥΠ
-0,25%
0.786
ΞΥΛΚ
+2,51%
0.286
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,37%
27.3
ΟΛΠ
-0,66%
29.9
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.57
ΟΠΑΠ
+0,18%
16.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,61%
0.783
ΟΤΕ
-1,88%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,94%
1.055
ΠΑΠ
+0,78%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,55%
4.381
ΠΕΡΦ
0,00%
5.5
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.18
ΠΛΑΘ
+1,75%
4.07
ΠΛΑΚΡ
+1,36%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.376
ΠΡΕΜΙΑ
+0,79%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,34%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.69
ΣΑΡ
-0,87%
11.4
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.84
ΣΠΙ
+1,33%
0.608
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+0,33%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,59%
1.7
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,65%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+5,53%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,12%
4.105
ΧΑΙΔΕ
-0,73%
0.68

Πασπαλιάρης: Οι όροι για project πράσινου ηλεκτρισμού στην Ελλάδα

Για τα project πράσινου ηλεκτρισμού που μελετάει η Helleniq Energy για τη χώρα μας, αλλά και για τον τομέα των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF) στον οποίο πρωταγωνιστεί η εταιρεία, μίλησε στο πλαίσιο του 4ου Thessaloniki Metropolitan Summit του Economist και του powergame.gr που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη, ο Διευθυντής του βιομηχανικού συγκροτήματος Θεσσαλονίκης της εταιρείας, Θανάσης Πασπαλιάρης.

Συμβάλλοντας στη συζήτηση για την πράσινη μετάβαση και τη βιώσιμη ηλεκτροδότηση, ο κ. Πασπαλιάρης ανέφερε ότι «η Helleniq Energy δουλεύει στενά με την κυβέρνηση και την κοινωνία, παρέχει καύσιμα σε όλη τη διάρκεια της ζωής της. Όταν ανοίξαμε εργοστάσιο στην Κοζάνη για την παραγωγή ενέργειας 250 GW, που αντιστοιχεί περίπου σε 7.000 νοικοκυριά, ήταν το πρώτο βήμα για τη Θεσσαλονίκη και το βιομηχανικό της πάρκο.

Σχεδιάζουμε αυτή τη στιγμή να αντικαταστήσουμε τον ηλεκτρισμό που χρησιμοποιείται από το δίκτυο με πράσινο ηλεκτρισμό από φωτοβολταϊκά συν μπαταρίες, όπως είπε η υπουργός (Σδούκου) ή υδρογόνο που μπορεί να παραχθεί από πράσινο ηλεκτρισμό ή από την αμμωνία. Φυσικά όλα αυτά θα γίνονται με βιώσιμο τρόπο και αν η αγορά διαμορφωθεί έτσι, ώστε να είναι έτοιμη να υποστηρίξει τέτοιες επενδύσεις».

Αναλύοντας περαιτέρω τα πλάνα της εταιρείας, ο κ. Πασπαλιάρης πρόσθεσε, πως «θα φτάσουμε σε ένα σημείο, όπου θα παρέχουμε πράσινο ηλεκτρισμό στα εργοστάσια διύλισης που σημαίνει διπλό όφελος και εξοικονόμηση διοξειδίου του άνθρακα και παραγωγή ενέργειας φιλικής προς το περιβάλλον. Οι μελέτες βιωσιμότητας που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι στιγμής με οικονομικούς όρους και δαπάνες κεφαλαίου είναι τέτοιες που αν είναι θετικές θα προχωρήσουμε.

Ένα παρόμοιο project στην Σκανδιναβία πήρε το «πράσινο φως» και σταμάτησε γιατί υπήρχε έλλειψη ενδιαφέροντος από την αγορά. Για τέτοιου είδους εγκαταστάσεις στη Θεσσαλονίκη όμως έχουμε εμπειρία να διαχειριστούμε μια σύνθετη αγορά, όλη η αγορά είναι σύνθετη γενικά. Έχουμε εμπειρία να διαχειριστούμε τέτοιου είδους projects, τεχνικά και οικονομικά, έχουμε μια διαφορετική θα έλεγα προσέγγιση. Αυτά δεν λειτουργούν μαζί, πρέπει να βρούμε λύσεις. Είμαστε σε διαδικασία να σχεδιάσουμε και να αξιολογήσουμε τις διάφορες παραμέτρους για να δούμε αν αυτά τα project είναι βιώσιμα στην Ελλάδα».

Τέλος, μιλώντας για τα βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα, τόνισε ότι «έχουμε διαχωρίσει τα καύσιμα βιώσιμης καινοτομίας και βρισκόμαστε στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, είχαμε εγκατασταθεί εκεί με τέτοια βιώσιμα καύσιμα τρία χρόνια πριν από την απαίτηση για αυτά και θέλουμε να επεκταθούμε όχι μόνο στη Θεσσαλονίκη αλλά και στην Αθήνα για να βοηθήσουμε όλες τις αεροπορικές και όλα τα αεροδρόμια να ανταποκριθούν στον νέο κανονισμό μέχρι το 2025».

Διαβάστε επίσης

Τζορτζ Τσούνης: Τα Δυτικά Βαλκάνια πρέπει να μπουν στην ΕΕ

Airbnb: Τι προτείνουν οι ξενοδόχοι, τι θα ανακοινώσει ο πρωθυπουργός

Πώς οι Μολάοι θέτουν στο επίκεντρο τη μεταλλευτική βιομηχανία της Ελλάδας

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!