Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Οικονόμου: Το 2027 θα έχουμε νέο στόλο λεωφορείων αξίας 2 δισ.

Διευκρινίσεις για τα σχέδια για το νέο στόλο λεωφορείων στη χώρα μας έως το 2027, έδωσε μιλώντας στον Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 fm, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου.

Με αφορμή τη δήλωσή του ότι το 2027 δεν θα υπάρχει παλιό λεωφορείο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Οικονόμου είπε ότι «αυτό που δήλωσα βασίζεται στο σχεδιασμό που έχουμε κάνει, στα χρονοδιαγράμματα που έχουμε καθορίσει και στην υλοποίηση που αρχίσαμε να κάνουμε αυτού του στόχου. Δηλαδή τα 250 καινούργια λεωφορεία ήδη είναι στους δρόμους Αθήνας-Θεσσαλονίκης, είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Το επόμενο διάστημα θα δείτε 211 καινούργια λεωφορεία στην Δυτική και την Ανατολική Αττική. Εκτιμώ ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε τα περισσότερα λεωφορεία από τα 211. Αυτά είναι καινούργια λεωφορεία τα οποία αντικαθιστούν παλιά προβληματικά λεωφορεία. Αύριο θα κάνουμε τις πρώτες ανακοινώσεις με τον κ. Σταϊκούρα.

300 λεωφορεία φυσικού αερίου θα αρχίσουν σταδιακά κάθε μήνα να μπαίνουν, μέχρι τα μέσα του ’25 θα είναι και τα 300 σε λειτουργία. Θα έχουμε 300 leasing εδώ και 164 στην Θεσσαλονίκη άρα σταδιακά ο στόλος θα αλλαζει. Έχουμε σε εξέλιξη τον διαγωνισμό των 700 ηλεκτρικών λεωφορείων και 50 έως 100 υδρογόνου που θα έχουμε μέχρι το ’27 οπότε το 2027 θα έχουμε έναν καινούργιο στόλο αξίας 2 δισεκατομμυρίων. Το 2027 τα πιο παλιά λεωφορεία που θα κυκλοφορούν θα είναι αυτά που βάλαμε τώρα στην κυκλοφορία, τα ηλεκτρικά».

Οικονόμου: Θα πέσουν τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη

Ο κ. Οικονόμου πρόσθεσε ότι «ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα αλλάξει, θα ρίξουμε τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη, από 50 χλμ θα το πάμε 30 χλμ. Θα ενισχύσουμε τους λεωφορειόδρομους με κάμερες, με αποκλειστική λειτουργία των λεωφορείων στο δρόμο αυτό. Θα αλλάξουμε πολλά θέματα σε σχέση με το πώς πρέπει να λειτουργία μέσα στην πόλη η κίνηση. Θα δώσουμε τη δυνατότητα λειτουργίας στο ποδήλατο, στο πατίνι, στην μικροκινητικότητα. Είναι μια δέσμη μέτρων τα οποία μέτρα θα μας οδηγήσουν να αφήσουμε το αυτοκίνητο».

Για τον τρόπο πληρωμής των εισιτηρίων, είπε ότι «εφαρμόζεται πιλοτικά ειδικά στη γραμμή μέχρι το αεροδρόμιο, πιστεύουμε προς μέχρι το τέλος του ’24 να κάνουμε και την επίσημη έναρξη καθολικά σε όλο το δίκτυο όπου με το κινητό σου, με την κάρτα σου θα μπορείς να πληρώνεις το εισιτήριό σου».

Τέλος για τον Παύλο Πολάκη τόνισε ότι «είναι συμπεριφορές αδιανόητες για να είναι μέσα στο κοινοβούλιο από εκεί και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την ευθύνη του. Έκανε μια πρώτη κίνηση ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, δεν την ολοκληρώνει άρα μένει μετέωρη. Αυτά είναι ζητήματα που πρέπει οι ίδιοι να τα δούνε γιατί πολλές φορές το μετέωρο βήμα είναι χειρότερο από το κανένα βήμα».

Διαβάστε επίσης

Στην Τράπεζα της Ελλάδος το αίτημα συγχώνευσης Attica με Παγκρήτια

Μέση Ανατολή: Ο Λίβανος σε αναμονή για την απάντηση του Ισραήλ

Στα 106 ευρώ ανά Μεγαβατώρα η χονδρεμπορική τιμή ρεύματος σήμερα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!