Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Οικονόμου: Το 2027 θα έχουμε νέο στόλο λεωφορείων αξίας 2 δισ.

Διευκρινίσεις για τα σχέδια για το νέο στόλο λεωφορείων στη χώρα μας έως το 2027, έδωσε μιλώντας στον Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 fm, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Βασίλης Οικονόμου.

Με αφορμή τη δήλωσή του ότι το 2027 δεν θα υπάρχει παλιό λεωφορείο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ο κ. Οικονόμου είπε ότι «αυτό που δήλωσα βασίζεται στο σχεδιασμό που έχουμε κάνει, στα χρονοδιαγράμματα που έχουμε καθορίσει και στην υλοποίηση που αρχίσαμε να κάνουμε αυτού του στόχου. Δηλαδή τα 250 καινούργια λεωφορεία ήδη είναι στους δρόμους Αθήνας-Θεσσαλονίκης, είναι τα ηλεκτρικά λεωφορεία. Το επόμενο διάστημα θα δείτε 211 καινούργια λεωφορεία στην Δυτική και την Ανατολική Αττική. Εκτιμώ ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχουμε τα περισσότερα λεωφορεία από τα 211. Αυτά είναι καινούργια λεωφορεία τα οποία αντικαθιστούν παλιά προβληματικά λεωφορεία. Αύριο θα κάνουμε τις πρώτες ανακοινώσεις με τον κ. Σταϊκούρα.

300 λεωφορεία φυσικού αερίου θα αρχίσουν σταδιακά κάθε μήνα να μπαίνουν, μέχρι τα μέσα του ’25 θα είναι και τα 300 σε λειτουργία. Θα έχουμε 300 leasing εδώ και 164 στην Θεσσαλονίκη άρα σταδιακά ο στόλος θα αλλαζει. Έχουμε σε εξέλιξη τον διαγωνισμό των 700 ηλεκτρικών λεωφορείων και 50 έως 100 υδρογόνου που θα έχουμε μέχρι το ’27 οπότε το 2027 θα έχουμε έναν καινούργιο στόλο αξίας 2 δισεκατομμυρίων. Το 2027 τα πιο παλιά λεωφορεία που θα κυκλοφορούν θα είναι αυτά που βάλαμε τώρα στην κυκλοφορία, τα ηλεκτρικά».

Οικονόμου: Θα πέσουν τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη

Ο κ. Οικονόμου πρόσθεσε ότι «ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας θα αλλάξει, θα ρίξουμε τα όρια ταχύτητας μέσα στην πόλη, από 50 χλμ θα το πάμε 30 χλμ. Θα ενισχύσουμε τους λεωφορειόδρομους με κάμερες, με αποκλειστική λειτουργία των λεωφορείων στο δρόμο αυτό. Θα αλλάξουμε πολλά θέματα σε σχέση με το πώς πρέπει να λειτουργία μέσα στην πόλη η κίνηση. Θα δώσουμε τη δυνατότητα λειτουργίας στο ποδήλατο, στο πατίνι, στην μικροκινητικότητα. Είναι μια δέσμη μέτρων τα οποία μέτρα θα μας οδηγήσουν να αφήσουμε το αυτοκίνητο».

Για τον τρόπο πληρωμής των εισιτηρίων, είπε ότι «εφαρμόζεται πιλοτικά ειδικά στη γραμμή μέχρι το αεροδρόμιο, πιστεύουμε προς μέχρι το τέλος του ’24 να κάνουμε και την επίσημη έναρξη καθολικά σε όλο το δίκτυο όπου με το κινητό σου, με την κάρτα σου θα μπορείς να πληρώνεις το εισιτήριό σου».

Τέλος για τον Παύλο Πολάκη τόνισε ότι «είναι συμπεριφορές αδιανόητες για να είναι μέσα στο κοινοβούλιο από εκεί και μετά ο ΣΥΡΙΖΑ έχει την ευθύνη του. Έκανε μια πρώτη κίνηση ο αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, δεν την ολοκληρώνει άρα μένει μετέωρη. Αυτά είναι ζητήματα που πρέπει οι ίδιοι να τα δούνε γιατί πολλές φορές το μετέωρο βήμα είναι χειρότερο από το κανένα βήμα».

Διαβάστε επίσης

Στην Τράπεζα της Ελλάδος το αίτημα συγχώνευσης Attica με Παγκρήτια

Μέση Ανατολή: Ο Λίβανος σε αναμονή για την απάντηση του Ισραήλ

Στα 106 ευρώ ανά Μεγαβατώρα η χονδρεμπορική τιμή ρεύματος σήμερα

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!