THEPOWERGAME
Καλά νέα για τα παιδιά της δεκαετίας του 90 και όχι μόνο… Η Mattel η εταιρεία που λάνσαρε την πιο διάσημη κούκλα του κόσμου, την Barbie, δίνει τώρα την δυνατότητα στους καταναλωτές να επιστρέψουν τα παιχνίδια που δεν χρειάζονται προκειμένου να επαναχρησιμοποιηθούν ή να μετατραπούν σε ενέργεια. Στόχος της εταιρείας η μείωση του πλαστικού στον πλανήτη αλλά και η μείωση των πλαστικών ρύπων.
Αναλυτικότερα σύμφωνα με το πρόγραμμα της Mattel οι καταναλωτές που το επιθυμούν μπορούν να μπουν στην ιστοσελίδα της εταιρείας και να τυπώσουν το ειδικό δελτίο αποστολής. Στην συνέχεια μπορούν να τοποθετήσουν τα παιχνίδια που θέλουν να επιστρέψουν στο κουτί να κολλήσουν το δελτίο αποστολής και δωρεάν να στείλουν το δέμα τους.
Η εταιρεία θα συλλέξει όλα τα πλαστικά, θα χρησιμοποιήσει σε νέα παιχνίδια όσα πληρούν τις προδιαγραφές ενώ τα υπόλοιπα θα τα μετατρέψει σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας αρχικά το πρόγραμμα θα είναι διαθέσιμο για τους καταναλωτές σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά ενώ η εταιρεία προτίθεται να επεκτείνει το πρόγραμμα και στην Ευρώπη σε συνεργασία με τρίτους παρόχους.
Πρόσφατα η Mattel ανακοίνωσε πως μέχρι το 2030 θα επιχειρήσει να είναι περιβαλλοντικά ουδέτερη χρησιμοποιώντας στα παιχνίδια αλλά και στις συσκευασίες της βιοδιασπώμενα πλαστικά.
Εν μέσω πανδημίας η αγορά παιχνιδιών σημείωσε σημαντική άνοδο καθώς τα κλειστά σχολεία οδήγησαν μοιραία τους γονείς σε περισσότερες αγορές παιχνιδιών προκειμένου τα παιδιά που έμειναν μακριά από τα σχολεία και εντός σπιτιών να έχουν μία δημιουργική απασχόληση.