Γ.Δ.
1604.12 -0,87%
ACAG
-2,60%
6
AEM
-0,66%
4.515
AKTR
-2,02%
5.34
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-1,37%
9.37
CNLCAP
-2,07%
7.1
DIMAND
+0,61%
8.29
EVR
-2,58%
1.7
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
-0,14%
14.02
TITC
-2,16%
40.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,22%
2.3
ΑΒΕ
-1,86%
0.421
ΑΔΜΗΕ
+0,18%
2.82
ΑΚΡΙΤ
+4,00%
0.78
ΑΛΜΥ
-0,93%
4.27
ΑΛΦΑ
-1,80%
1.856
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.52
ΑΡΑΙΓ
-2,37%
11.13
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-3,97%
1.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,29%
0.696
ΑΤΤΙΚΑ
-0,42%
2.39
ΒΙΟ
-0,17%
5.82
ΒΙΟΚΑ
-4,94%
1.83
ΒΙΟΣΚ
-0,32%
1.545
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-2,55%
1.53
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,95%
18.72
ΔΑΑ
+7,24%
8.914
ΔΑΙΟΣ
+4,09%
3.56
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-3,19%
2.73
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,63%
0.37
ΕΒΡΟΦ
-1,28%
1.93
ΕΕΕ
+2,50%
40.18
ΕΚΤΕΡ
-1,46%
2.03
ΕΛΒΕ
-0,91%
5.45
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
-0,68%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.26
ΕΛΠΕ
-1,99%
7.88
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
-1,40%
1.832
ΕΛΧΑ
-2,08%
2.12
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,78%
1.105
ΕΤΕ
-2,59%
8.424
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.44
ΕΥΔΑΠ
-0,33%
6.04
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
2.482
ΕΧΑΕ
-0,40%
4.93
ΙΑΤΡ
-1,95%
2.01
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-0,85%
1.75
ΙΝΛΙΦ
-1,24%
4.79
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.066
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.88
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,17%
3.16
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-2,35%
1.245
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,96%
0.45
ΚΟΥΑΛ
-1,07%
1.296
ΚΟΥΕΣ
-1,75%
6.19
ΚΡΙ
-0,91%
16.35
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.799
ΛΑΜΔΑ
-2,43%
6.82
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-2,73%
1.07
ΛΕΒΚ
+2,61%
0.236
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
3.35
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-1,33%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-1,52%
39
ΜΙΓ
-0,35%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
-1,42%
2.785
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,57%
27.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.8
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,70%
36.7
ΝΑΚΑΣ
+1,27%
3.18
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
+0,76%
0.264
ΞΥΛΠ
-1,52%
0.39
ΟΛΘ
+1,40%
28.9
ΟΛΠ
-1,19%
33.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,11%
16.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,38%
0.797
ΟΤΕ
-0,53%
14.92
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.1
ΠΑΙΡ
-3,48%
0.97
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,35%
4.743
ΠΕΡΦ
-2,04%
5.29
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-1,98%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.3
ΠΡΔ
-2,29%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,94%
1.268
ΠΡΟΝΤΕΑ
+5,13%
6.15
ΠΡΟΦ
-2,09%
5.16
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-0,79%
12.48
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,98%
0.347
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,81%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,54%
1.32
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,96%
1.646
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,22%
4.185
ΧΑΙΔΕ
-7,50%
0.74

Ηλεκτρικά Φορτηγά: Ανάγκη δημιουργίας σημείων φόρτισης στην Ευρώπη

Η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) καλεί την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τα κράτη-μέλη να εγγυηθούν ότι τουλάχιστον 11.000 σημεία φόρτισης για ηλεκτρικά φορτηγά θα αναπτυχθούν σε ολόκληρη την ΕΕ το αργότερο έως το 2025 και πως ο αριθμός τους θα αυξηθεί σε 42.000 έως το 2030. Επιπλέον, θα πρέπει να δημιουργηθούν 300 αντλίες ανεφοδιασμού υδρογόνου έως το 2025, με υποδομή για οχήματα κυψελών καυσίμου και να επεκταθούν περαιτέρω σε 1.000 σταθμούς έως το 2030.

Οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης εργάζονται για την παροχή οδικών μεταφορών ουδέτερου άνθρακα. Και ενώ η βιομηχανία αυξάνει την προσφορά οχημάτων μηδενικών εκπομπών, οι μεταφορείς πρέπει να είναι σε θέση να φορτίζουν ή να ανεφοδιάζουν εύκολα τα οχήματά τους σε ολόκληρη την ΕΕ. Επιπλέον, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου πρέπει, επίσης, να φτάσουν στο ίδιο κόστος με τα πετρελαιοκίνητα οχήματα σύντομα, προκειμένου να γίνουν η προτιμώμενη επιλογή των κατόχων οχημάτων, όπως τονίζει η ACEA.

Τα φορτηγά και τα λεωφορεία χαμηλών εκπομπών και μηδενικών εκπομπών εξακολουθούν να είναι σημαντικά πιο ακριβά σήμερα από τα συμβατικά οχήματα που κινούνται με ορυκτά καύσιμα, οπότε δεν είναι αρκετά ανταγωνιστικά ακόμη στην αγορά.

Απαιτείται -επειγόντως- η καθιέρωση ενός συστήματος χρέωσης οδικής κυκλοφορίας σε ολόκληρη την ΕΕ για βαρέα φορτηγά οχήματα, με τα διόδια να βασίζονται στις εκπομπές CO2 κάθε συγκεκριμένου οχήματος, σύμφωνα με την ACEA.

Οι κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων της Ευρώπης έχουν δεσμευτεί πλήρως στην Πράσινη Συμφωνία και θέλουν να φτάσουν το 2050 -το αργότερο- στις φιλικές προς το περιβάλλον οδικές εμπορευματικές μεταφορές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!