Γ.Δ.
1507.5 -2,70%
ACAG
-2,20%
5.78
AEM
-2,93%
4.489
BOCHGR
-3,35%
4.91
CENER
-3,68%
9.16
CNLCAP
+0,70%
7.2
DIMAND
-2,07%
8.03
EVR
-1,32%
1.5
NOVAL
-2,25%
2.39
OPTIMA
-1,49%
13.2
TITC
-5,91%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-5,18%
1.83
ΑΒΕ
-3,04%
0.446
ΑΔΜΗΕ
-2,43%
2.615
ΑΚΡΙΤ
-0,66%
0.755
ΑΛΜΥ
-6,14%
4.05
ΑΛΦΑ
-5,10%
1.693
ΑΝΔΡΟ
-1,23%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-4,69%
10.36
ΑΣΚΟ
-5,20%
3.1
ΑΣΤΑΚ
-1,37%
7.2
ΑΤΕΚ
+9,68%
1.36
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-7,86%
0.68
ΑΤΤΙΚΑ
-5,00%
2.28
ΒΙΟ
-6,82%
5.6
ΒΙΟΚΑ
-2,19%
1.79
ΒΙΟΣΚ
-4,59%
1.455
ΒΙΟΤ
+9,52%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-4,20%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-5,48%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-2,57%
18.2
ΔΑΑ
-2,66%
8.342
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
-2,50%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-4,97%
2.58
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,37%
0.329
ΕΒΡΟΦ
-6,23%
1.805
ΕΕΕ
+1,80%
34
ΕΚΤΕΡ
-7,66%
1.64
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,85%
2.12
ΕΛΛ
-0,35%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,13%
2.17
ΕΛΠΕ
-1,20%
7.4
ΕΛΣΤΡ
-2,22%
2.2
ΕΛΤΟΝ
-2,33%
1.758
ΕΛΧΑ
-5,68%
1.976
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-3,83%
1.13
ΕΤΕ
-2,77%
8.148
ΕΥΑΠΣ
-1,48%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-2,62%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-4,29%
2.319
ΕΧΑΕ
-4,83%
4.725
ΙΑΤΡ
-4,17%
1.84
ΙΚΤΙΝ
-6,53%
0.329
ΙΛΥΔΑ
-5,35%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-2,33%
5.03
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-2,16%
4.54
ΙΝΛΟΤ
-4,89%
1.012
ΙΝΤΕΚ
-3,16%
5.82
ΙΝΤΕΤ
-3,91%
1.105
ΙΝΤΚΑ
-6,11%
2.92
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
-8,49%
1.24
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-3,50%
0.441
ΚΟΥΑΛ
-5,07%
1.31
ΚΟΥΕΣ
-4,59%
6.03
ΚΡΙ
+1,25%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-2,86%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1
ΛΑΒΙ
-6,36%
0.81
ΛΑΜΔΑ
-3,74%
6.7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-5,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
+2,86%
1.8
ΛΟΥΛΗ
-2,79%
3.14
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-3,85%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.4
ΜΙΓ
-2,76%
2.815
ΜΙΝ
-2,75%
0.496
ΜΟΗ
-3,84%
20.54
ΜΟΝΤΑ
-1,62%
3.64
ΜΟΤΟ
-6,14%
2.675
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-2,52%
25.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,26%
3.78
ΜΠΡΙΚ
-2,98%
2.28
ΜΠΤΚ
-9,09%
0.7
ΜΥΤΙΛ
-3,91%
33.4
ΝΑΚΑΣ
-0,61%
3.24
ΝΑΥΠ
-4,33%
0.752
ΞΥΛΚ
-8,04%
0.263
ΞΥΛΠ
+3,80%
0.328
ΟΛΘ
+1,10%
27.6
ΟΛΠ
-1,34%
29.5
ΟΛΥΜΠ
-2,33%
2.51
ΟΠΑΠ
-1,09%
16.38
ΟΡΙΛΙΝΑ
+2,04%
0.799
ΟΤΕ
-0,41%
14.54
ΟΤΟΕΛ
-3,11%
10.6
ΠΑΙΡ
-0,47%
1.05
ΠΑΠ
-1,95%
2.52
ΠΕΙΡ
-5,16%
4.155
ΠΕΡΦ
-4,18%
5.27
ΠΕΤΡΟ
-3,18%
7.92
ΠΛΑΘ
-4,79%
3.875
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
-5,32%
0.356
ΠΡΕΜΙΑ
-2,20%
1.244
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,89%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-2,96%
1.64
ΣΑΡ
-0,18%
11.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,89%
0.346
ΣΙΔΜΑ
-0,64%
1.545
ΣΠΕΙΣ
-2,74%
5.68
ΣΠΙ
-3,29%
0.588
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-4,67%
1.43
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,54%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-2,35%
1.66
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,30%
7.6
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
-2,19%
4.015
ΧΑΙΔΕ
-8,82%
0.62

Σταϊκούρας: Αυξημένη η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Στο σημερινό πρωτοσέλιδο της «Αυγής» και στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταίκούρας σε συνέντευξη που παραχώρησε.

Ο κ. Σταϊκούρας, κληθείς αρχικά να σχολιάσει το σημερινό πρωτοσέλιδο της «Αυγής» για τα Τέμπη, επεσήμανε ότι «υποχρέωση του υπουργείου Υποδομών είναι να ενισχύει την ασφάλεια των επιβατών», ενώ στο πεδίο πολιτικών ευθυνών υπενθύμισε ότι ο ΕΔΟΣΑΑΜ, ο νέος οργανισμός διερεύνησης αεροπορικών και σιδηροδρομικών ατυχημάτων, διερευνά ενδελεχώς την υπόθεση και βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με την ευρωπαϊκή αρχή.

«Οι μεταφορές είναι ασφαλείς, αλλά πάντα υπάρχει ο ανθρώπινος παράγοντας και πάντα πρέπει να κάνουμε όσα γίνεται περισσότερα» συνέχισε ο υπουργός, φέρνοντας μάλιστα στο τραπέζι και το παράδειγμα των ισόπεδων διαβάσεων, για το οποίο «βγάλαμε πριν δυο εβδομάδες για πρώτη φορά με διάταξη νόμου στη Βουλή 25 εκατομμύρια ευρώ για την επίλυση του ζητήματος».

«Μην ξεχνάτε ότι η περίφημη σύμβαση 717 παραδόθηκε έγκαιρα τον Σεπτέμβριο του 2023, όμως τότε είχαμε την κακοκαιρία ‘Daniel’, επομένως το αντίστοιχο τμήμα της Θεσσαλίας έχει καταστραφεί ολοσχερώς από Δομοκό μέχρι Λάρισα».

«Ωστόσο η αποκατάσταση των ζημιών θα είναι έτοιμη έως το τέλος του 2025, με το κόστος να ανέρχεται στα 463 εκατομμύρια ευρώ», υπογράμμισε ο Χρήστος Σταϊκούρας μιλώντας στον ΣΚΑΙ.

Σταϊκούρας: Ιδιαίτερα αυξημένη η ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Στη συνέχεια, ο υπουργός αναφέρθηκε στις επιδοτήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

«Το υφιστάμενο πρόγραμμα τρέχει με ικανοποιητικούς ρυθμούς, θέλω να σας πω ότι υπάρχει πολύ μεγαλύτερη ζήτηση από τα διαθέσιμα κονδύλια. Σήμερα μόνο θα πληρώσουμε 1.510 συμπολίτες μας πάνω από 5 εκατομμύρια ευρώ, ενώ συνολικά έχουμε καταβάλει περισσότερα από 26 εκατομμύρια ευρώ σε 7.000 συμπολίτες μας. Κι αυτά στο ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά 2’ μόνο».

Αναφορικά με το «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι τις επόμενες εβδομάδες βγαίνει στη δημοσιότητα η Κοινή Υπουργική Απόφαση, όπου οι επιδοτήσεις στα φυσικά πρόσωπα, στην απόσυρση αυτοκινήτων θα είναι λίγο αυξημένες, αλλά θα μειωθούν ως προς τα νομικά πρόσωπα, ενώ παράλληλα σημείωσε ότι «έχουμε τον γηραιότερο στόλο οχημάτων στην Ευρώπη, είτε μιλάμε για λεωφορεία, είτε για αυτοκίνητα, είτε για φορτηγά».

Ερωτηθείς για τα ηλεκτρικά λεωφορεία και τον βαθμό ετοιμότητάς τους, ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι είναι απολύτως λειτουργικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς έχουν ενταχθεί στον συγκοινωνιακό ιστό των δυο πόλεων.

«Σήμερα το πρωί ξεκίνησαν τα πρώτα 46 λεωφορεία στην Αθήνα. Μάλιστα, επιβιβάστηκα σε ένα και ήρθα από του Ρέντη εδώ στον Πειραιά μαζί με πολίτες. Εκτιμούμε ότι ο αριθμός αυτός θα είναι διπλάσιος εντός δυο εβδομάδων. Στη Θεσσαλονίκη ξεκινάμε τη Δευτέρα τα πρώτα λεωφορεία, πιστοί στο χρονοδιάγραμμά μας».

Ως προς τον Κηφισό και την αντιμετώπιση της καθημερινής κυκλοφοριακής συμφόρησης, ο κ. Σταϊκούρας αποκάλυψε ότι μελετάται μια συλλογική λύση, ένας διαγωνισμός από το ΤΑΪΠΕΔ, όπου στη Φυλή θα δημιουργηθεί ένας χώρος για τη διευκόλυνση των μετακινήσεων.

Διαβάστε επίσης:

Τράπεζες: Ξεπέρασαν το 1 δισ. τα κέρδη τους το α’ τρίμηνο

Αυξήθηκαν οι υπερπλούσιοι με περιουσία άνω των 100 δισ. δολαρίων

Τσάφος: Η σημασία των διασυνδέσεων στην εξισορρόπηση του συστήματος

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!