THEPOWERGAME
Στο δυναμικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο ενεργειακό περιβάλλον, όπου η βιωσιμότητα και η καινοτομία έχουν τεθεί σε πρώτο πλάνο, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας, ο ιστορικότερος πάροχος ενέργειας στην Ελλάδα και θυγατρική του Ομίλου ΔΕΠΑ Εμπορίας, διεκδικεί πρωταγωνιστικό ρόλο στον μετασχηματισμό του ενεργειακού τομέα της χώρας.
Η στρατηγική της εταιρείας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη βιώσιμη ανάπτυξη και απαντά στις σύγχρονες απαιτήσεις για Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη στην πράξη. Σε αυτό το πλαίσιο, ενσωματώνει την αειφορία, τις νέες τεχνολογίες, την καινοτομία και τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας, στοχεύοντας σε μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της εταιρείας, ενώ παράλληλα είναι σύμφωνη με τα κριτήρια ESG.
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας μετρά 167 έτη αδιάκοπης λειτουργίας και 600.000 πελάτες που την εμπιστεύονται. Διόλου τυχαία, καθώς η κάλυψη των αναγκών των πελατών της βρίσκεται στον πυρήνα της εταιρείας. Γι’ αυτό και ως πάροχος, παράλληλα με τις πρωτοβουλίες της Πολιτείας, αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες για να διαμορφώσει πλατφόρμες που διευκολύνουν, εξυπηρετούν και προστατεύουν τον καταναλωτή, καταπολεμώντας τη γραφειοκρατία.
Το Φυσικό Αέριο
Η Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας προσφέρει τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέξουν εκείνοι πώς θα εξυπηρετηθούν, με φυσικό ή ψηφιακό τρόπο ανά υπηρεσία:
- Σύναψη συμβολαίων, είτε ψηφιακά, μέσω ηλεκτρονικής υπογραφής αίτησης με την αποστολή ενός συνδέσμου, είτε με τις παραδοσιακές μεθόδους σύναψης νέας σύμβασης, μέσω e-mail ή courier.
- Ενημέρωση 24/7 μέσω ειδικής Πλατφόρμας αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης πελατών για 11 υπηρεσίες.
- Αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση, άμεσα και χωρίς αναμονή. Το 70% έχει ολοκληρωθεί με τη χρήση της αυτοματοποιημένης εξυπηρέτησης.
- Προσωπική επικοινωνία με συνεργάτες της εταιρείας σε ημέρα και ώρα που επιθυμεί ο πελάτης.
- Τιμολόγηση και εξόφληση λογαριασμών ηλεκτρονικά, η οποία αξιοποιείται ήδη από το 90% των πελατών.
Παράλληλα, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του καταναλωτή και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, παρέχει στους πελάτες, μέσω του MobileApp – myFysikoaerio, μιας σύγχρονης και μοντέρνας στον σχεδιασμό εφαρμογής, πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες με ένα απλό άγγιγμα στην οθόνη του κινητού τους.
ESG ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ
Στο Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας η πράσινη ενέργεια αποτελεί προτεραιότητα. Τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες ευθυγραμμίζονται με τις πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ενωσης για ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα έως το 2050. Πώς; Επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες, που διασφαλίζουν την ανάπτυξη της εταιρείας και αναβαθμίζουν τις υπηρεσίες της, μειώνοντας το περιβαλλοντικό αποτύπωμα, τόσο το δικό της όσο και των πελατών της. Με την ηλεκτροκίνηση να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην πορεία της πράσινης μετάβασης της χώρας, το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας επενδύει συνεχώς από το 2020 στην προσφορά προϊοντικών πακέτων για τους καταναλωτές, αλλά και την εγκατάσταση δημόσιων σταθμών φόρτισης σε κομβικά σημεία πανελλαδικά. Ορόσημο σε αυτήν την προσπάθεια αποτελεί η δημιουργία του μεγαλύτερου σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος». Ο υπερσύγχρονος σταθμός φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο Parking του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα «Σταύρος Νιάρχος» διαθέτει αυτήν τη στιγμή 25 σημεία φόρτισης, όλα με ισχύ έως 22kW, λειτουργεί σε 24ωρη βάση και παρέχεται δωρεάν στους επισκέπτες του ΚΠΙΣΝ για έναν χρόνο. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί με την τοποθέτηση 25 επιπλέον φορτιστών.
Το Φυσικό Αέριο Ελληνική Εταιρεία Ενέργειας επενδύει διαρκώς σε πρωτοποριακές υπηρεσίες και υποδομές, που ηγούνται της πράσινης ανάπτυξης στην Ελλάδα, προάγουν τη βιωσιμότητα και οδηγούν την αγορά ενέργειας στη νέα εποχή.