Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Αλεξοπούλου: 22.500 ευρώ σε 22 δικαιούχους για “πράσινα ταξί”

Σήμερα Πέμπτη, 11 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε η καταβολή επιδοτήσεων σε 22 δικαιούχους για την αγορά ηλεκτρικών ταξί, ύψους 22.500 ευρώ προς έκαστο, σύμφωνα με την υφυπουργό Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία υπογράμμισε ότι έχει εξασφαλιστεί συνολικά, το ποσό των 40 εκατ. ευρώ για επιδότηση ηλεκτρικών ταξί.

Ειδικότερα, για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών λεωφορείων, την επιδότηση των «πράσινων ταξί», τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, το σύστημα «Tap n’ Pay» μίλησε η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου σε συζήτηση που συμμετείχε, στο 9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, ανακοίνωσε ακόμη ότι σήμερα, 11 Απριλίου 2024, καταβάλλονται επιδοτήσεις για ηλεκτρικά ταξί, «καθένας από τους 22 δικαιούχους θα λάβουν για τα νέα τους επαγγελματικά ηλεκτρικά ταξί το ποσό 22.500 ευρώ. Πρόκειται για μία γενναία επιδότηση και προτρέπω όλους τους επαγγελματίες να επωφεληθούν από την ευκαιρία που τους δίνει το κράτος για να αποκτήσουν ένα νέο ασφαλές οικολογικό όχημα. Έχουμε εξασφαλίσει συνολικά, το ποσό των 40 εκατ. ευρώ για επιδότηση ηλεκτρικών ταξί» υπογράμμισε η Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Για την κυκλοφορία  των ηλεκτρικών λεωφορείων η Υφυπουργός τόνισε ότι: «Μετά το Πάσχα θα τεθούν κανονικά σε κυκλοφορία για το επιβατικό κοινό. Στόχος μας είναι να θέσουμε σε κυκλοφορία 1.300 νέα λεωφορεία αντιρρυπαντικής τεχνολογίας μέχρι το τέλος της θητείας μας. Για μας η Βιώσιμη Αστική Κινητικότητα είναι αλληλένδετη με την ηλεκτροκίνηση τόσο, στα ιδιωτικής χρήσεως οχήματα, αλλά και στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς» επεσήμανε η κυρία Αλεξοπούλου.

«Στο κέντρο της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης κυκλοφορούν ήδη 250 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία (140 και 110 αντίστοιχα). Πραγματοποιούμε δοκιμές  προσομοίωσης επιβατικού κοινού, οι οποίες θα φτάσουν τα 5.000 χλμ ανά όχημα. Πολλά από τα λεωφορεία έχουν ξεπεράσει ήδη τα 2.000 χλμ δοκιμών και οι πρώτες ενδείξεις για την αυτονομία τους είναι ενθαρρυντικές. Έχουμε υπογράψει σύμβαση για 300 νέα λεωφορεία φυσικού αερίου, από τα οποία τα 200 λεωφορεία θα είναι 12 μέτρων και τα 100 θα είναι 18 μέτρων. Έτσι στο σύνολο μαζί με τα 250 ηλεκτρικά, έχουμε 550 νέα λεωφορεία, που θα τεθούν το επόμενο χρονικό διάστημα σε κυκλοφορία αντικαθιστώντας παλιά με προτεραιοποίηση στην αντικατάσταση λεωφορείων που δεν έχουν προσβασιμότητα» υπογράμμισε η κυρία Αλεξοπούλου. «Για μας είναι πολύ σημαντικό να προσφέρουν πλήρη προσβασιμότητα όλα τα λεωφορεία. Το κυκλοφοριακό σήμερα επιτείνεται γιατί σε κάθε αυτοκίνητο επιβαίνουν κατά μέσο όρο 1,1 άνθρωποι, ουσιαστικά δηλαδή μόνο ο οδηγός. Στόχος μας είναι να επιλέξουν οι πολίτες τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, αφήνοντας το Ι.Χ. Για να γίνει αυτό πρέπει να τους πείσουμε. Τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία δεν ρυπαίνουν εκεί που κινούνται, δεν κάνουν θόρυβο και προσφέρουν μια αναβαθμισμένη υπηρεσία» σημείωσε η Υφυπουργός Μεταφορών.

Ερωτηθείσα για το σύστημα «Tap n’ Pay», η κυρία Αλεξοπούλου, διευκρίνισε ότι ήδη σε κάποιες πόλεις όπως η Κέρκυρα και η Λάρισα η υπηρεσία αυτή προσφέρεται. «Πολύ σύντομα», δήλωσε, «θα τεθεί σε εφαρμογή και στην Αθήνα πρώτα απ’ όλα στις γραμμές express που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο. Ως το τέλος του 2024 αυτή η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη σε όλα τα λεωφορεία».

Όσον αφορά στην οδική ασφάλεια η Υφυπουργός δήλωσε χαρακτηριστικά ότι αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα γιατί τα στοιχεία είναι ανησυχητικά. «Με το δίκτυο των σύγχρονων αυτοκινητόδρομων το πρόβλημα, στις Εθνικές Οδούς, έχει αντιμετωπιστεί σε μεγάλο βαθμό. Μέσα στις πόλεις όμως είναι αισθητό», υπογράμμισε η κυρία Αλεξοπούλου. «Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, δέχτηκε την τελευταία σημαντική αλλαγή το 2007. Από τότε έχουν αλλάξει τα δεδομένα εντός πόλης. Ο νέος ΚΟΚ που βασίζεται στα νέα δεδομένα είναι έτοιμος και το επόμενο χρονικό διάστημα θα τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή. Εντός της πόλης, είναι πάρα πολύ σημαντική, η συνύπαρξη των οχημάτων, που μπορεί να επιτευχθεί με την μείωση των ορίων ταχύτητας» διευκρινίζει η Υφυπουργός.

«Στόχος μας είναι να μηδενίσουμε νεκρούς και τραυματίες. Χτες βρισκόμασταν στο συνέδριο ”Sustainable Ride” όπου συζητούσαμε για τις μοτοσυκλέτες. Τα δεδομένα δεν είναι καλά. Το 40% των τροχαίων αφορά στα δίκυκλα και ένα στα δυο τροχαία πραγματοποιείται εντός πόλης από τους ευάλωτους χρήστες της οδού. Αυτό πρέπει ν’ αλλάξει και προς αυτή την κατεύθυνση έχει σχεδιαστεί ο νέος ΚΟΚ» τόνισε η κυρία Αλεξοπούλου κλείνοντας τη συζήτηση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!