Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Αρδευτικά φράγματος Ασωπού: Πώς “θωρακίζουν” την Κορινθία

Η Σύμβαση με την ανάδοχο εταιρεία για τη Μελέτη των Αρδευτικών Έργων Φράγματος Ασωπού Ν. Κορινθίας υπεγράφη τη Δευτέρα (1/4) στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Υποδομές, Νίκου Ταχιάου, του υφυπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Νίκου Ταγαρά, του υφυπουργού Πολιτισμού, αρμόδιου για θέματα Σύγχρονου Πολιτισμού, Χρήστου Δήμα και του περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Δημήτρη Πτωχού.

Η σύμβαση, με προϋπολογισμό περίπου 5,6 εκατ. ευρώ, έχει ως αντικείμενο τη σύνταξη μελετών υδραυλικών έργων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν στην ασφάλεια του φράγματος, καθώς επίσης και ηλετρομηχανικών, γεωργικών, περιβαλλοντικών, τοπογραφικών, εδαφολογικών, γεωλογικών, γεωφυσικών, γεωτεχνικών, στατικών και οικονομικών μελετών.

Στόχος της μελέτης είναι η κατασκευή ενός σύγχρονου, αρδευτικού υπό πίεση δικτύου στην παραλιακή βόρεια πεδινή Κορινθία μέχρι το Κιάτο. Παράλληλα, στοχεύει στον τεχνητό εμπλουτισμό των υδροφορέων της παραλιακής Βόρειας Κορινθίας.

Παράλληλα, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, μετά και την ανάληψη της σχετικής αρμοδιότητας, προωθεί εντατικά την ολοκλήρωση των διαδικασιών που απαιτούνται, ώστε μετά την εξασφάλιση των πρόσθετων πιστώσεων από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων η ολοκλήρωση του φράγματος να γίνει περίπου στον ίδιο χρόνο με την ολοκλήρωση της εν λόγω μελέτης.

Γιατί είναι σημαντικά τα αρδευτικά του φράγματος Ασωπού

Με τη λειτουργία του φράγματος, του οποίου ο ταμιευτήρας θα έχει χωρητικότητα περίπου 30,2 εκατ. κυβικών μέτρων νερού και των συνοδών δικτύων, εκτιμάται ότι θα αρδεύονται περίπου 50.000 στρέμματα καλλιεργήσιμων εκτάσεων στην περιοχή από την Κόρινθο μέχρι το Κιάτο. Η κατασκευή του έργου εκτιμάται ότι θα συμβάλει:

  • Στη σημαντική εξοικονόμηση υδάτινων πόρων που χρησιμοποιούνται για την άρδευση, που σήμερα πραγματοποιείται πλημμελώς με επιφανειακές κυρίως μεθόδους, στην παραλιακή περιοχή.
  • Στη διευκόλυνση της εφαρμογής και αυτοματοποίησης των αρδεύσεων, εξοικονομώντας ταυτόχρονα σημαντική ποσότητα ανθρωποωρών εργασίας και οικονομικών πόρων.
  • Στη μείωση του κόστους παραγωγής των αγροτικών προϊόντων της περιοχής, ιδιαίτερα αυτών που εξάγονται (π.χ. σταφύλια Στιμάγκας).
  • Στη βελτίωση της παροχής και της ποιότητας νερού, με το οποίο υδρεύονται οι παραλιακοί οικισμοί του Δήμου Βέλου-Βόχας.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!