Γ.Δ.
1535.07 -0,29%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
-1,57%
5
CENER
+1,46%
9.72
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,49%
8.15
EVR
-1,34%
1.475
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+1,12%
45
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,80%
1.85
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,55%
2.755
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+4,81%
4.245
ΑΛΦΑ
-1,67%
1.738
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,38%
11.02
ΑΣΚΟ
-0,91%
3.27
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,03%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
-0,46%
2.16
ΒΙΟ
+1,23%
5.75
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
-0,63%
1.57
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
+1,06%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,40%
18.78
ΔΑΑ
+2,86%
8.33
ΔΑΙΟΣ
+6,40%
3.66
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
+0,68%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,72%
0.358
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
-0,72%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,40%
7.52
ΕΛΣΤΡ
+5,66%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,53%
8.344
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-2,87%
2.405
ΕΧΑΕ
+1,90%
4.815
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,00%
0.357
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.725
ΙΝΚΑΤ
+1,37%
4.815
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,87%
4.57
ΙΝΛΟΤ
+1,87%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,73%
1.135
ΙΝΤΚΑ
+3,11%
3.32
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
+0,58%
1.39
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+1,64%
0.806
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+5,60%
0.264
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
-1,63%
3.02
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.82
ΜΙΝ
-5,63%
0.486
ΜΟΗ
-0,56%
21.38
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,46%
25.96
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-1,40%
28.1
ΟΛΠ
+2,16%
30.75
ΟΛΥΜΠ
+1,18%
2.58
ΟΠΑΠ
+0,94%
16.13
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,79%
0.768
ΟΤΕ
-0,07%
14.94
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.24
ΠΑΙΡ
+6,25%
1.105
ΠΑΠ
+1,61%
2.53
ΠΕΙΡ
-1,19%
4.313
ΠΕΡΦ
-0,92%
5.38
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.155
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
+0,18%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,02%
5.82
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+4,92%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,24%
1.638
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-0,64%
7.75
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.945
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Σχέδια για εργοστάσιο 400 εκατ. στις ΗΠΑ κάνει η ισραηλινή Addionics

Η ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών Addionics σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο με μπάτζετ 400 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ αρχής γενομένης από το 2027, προκειμένου να πετύχει να προμηθεύει περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως.

Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος Moshiel Biton δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία due diligence για επιχορηγήσεις ύψους έως και 50 εκατ. δολαρίων από τον IRA για την πρώτη φάση, η οποία θα κοστίσει 120 εκατ. δολάρια.

Σχεδιασμένο για να στηρίξει την αμερικανική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, το IRA παρέχει τόσο επιχορηγήσεις για μονάδες κατασκευής όσο και επιδοτήσεις για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά μόνο εάν η τελική συναρμολόγηση του οχήματος γίνεται στη Βόρεια Αμερική, όπου πρέπει επίσης να κατασκευάζεται τουλάχιστον το ήμισυ της αξίας των εξαρτημάτων της μπαταρίας του οχήματος.

Μεγάλη η ανάγκη για το προϊόν της Addionics στην αμερικανική αγορά

Ο Biton δήλωσε σε διαδικτυακή συνέντευξη ότι η εταιρεία θα διαλέξει μεταξύ δύο πιθανών τοποθεσιών για το εργοστάσιό της, το οποίο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ανακυκλωμένο χαλκό. Η εταιρεία έχει επιστολές πρόθεσης από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες με εργοστάσια συναρμολόγησης στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Biton, αλλά αρνήθηκε να δώσει ονόματα.

Η Addionics έχει αναπτύξει πορώδη, τρισδιάστατα υλικά μπαταριών με ηλεκτρόδια χαλκού και αλουμινίου που μοιάζουν με μεταξωτά μαντήλια όταν τα κρατάμε στο φως και χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο υλικό – συμπεριλαμβανομένου 60% λιγότερου χαλκού. Η εταιρεία λέει ότι τα ηλεκτρόδια παρέχουν ταχύτερη φόρτιση και αυξάνουν την εμβέλεια των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 30% και προβλέπει εξοικονόμηση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων έως και 7,50 δολάρια ανά κιλοβατώρα.

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να αναπτύξουν πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να βοηθήσουν στη μαζική υιοθέτηση. «Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για το προϊόν μας στην αγορά των ΗΠΑ, όπου υπάρχει περιορισμένη παραγωγή σήμερα», δήλωσε ο Biton.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!