Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Σχέδια για εργοστάσιο 400 εκατ. στις ΗΠΑ κάνει η ισραηλινή Addionics

Η ισραηλινή εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών Addionics σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα εργοστάσιο με μπάτζετ 400 εκατ. δολαρίων στις ΗΠΑ αρχής γενομένης από το 2027, προκειμένου να πετύχει να προμηθεύει περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά οχήματα ετησίως.

Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί σε τρεις φάσεις. Ο διευθύνων σύμβουλος Moshiel Biton δήλωσε στο Reuters ότι η εταιρεία βρίσκεται σε διαδικασία due diligence για επιχορηγήσεις ύψους έως και 50 εκατ. δολαρίων από τον IRA για την πρώτη φάση, η οποία θα κοστίσει 120 εκατ. δολάρια.

Σχεδιασμένο για να στηρίξει την αμερικανική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, το IRA παρέχει τόσο επιχορηγήσεις για μονάδες κατασκευής όσο και επιδοτήσεις για αγορές ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά μόνο εάν η τελική συναρμολόγηση του οχήματος γίνεται στη Βόρεια Αμερική, όπου πρέπει επίσης να κατασκευάζεται τουλάχιστον το ήμισυ της αξίας των εξαρτημάτων της μπαταρίας του οχήματος.

Μεγάλη η ανάγκη για το προϊόν της Addionics στην αμερικανική αγορά

Ο Biton δήλωσε σε διαδικτυακή συνέντευξη ότι η εταιρεία θα διαλέξει μεταξύ δύο πιθανών τοποθεσιών για το εργοστάσιό της, το οποίο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε ανακυκλωμένο χαλκό. Η εταιρεία έχει επιστολές πρόθεσης από διάφορες αυτοκινητοβιομηχανίες με εργοστάσια συναρμολόγησης στις ΗΠΑ, δήλωσε ο Biton, αλλά αρνήθηκε να δώσει ονόματα.

Η Addionics έχει αναπτύξει πορώδη, τρισδιάστατα υλικά μπαταριών με ηλεκτρόδια χαλκού και αλουμινίου που μοιάζουν με μεταξωτά μαντήλια όταν τα κρατάμε στο φως και χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο υλικό – συμπεριλαμβανομένου 60% λιγότερου χαλκού. Η εταιρεία λέει ότι τα ηλεκτρόδια παρέχουν ταχύτερη φόρτιση και αυξάνουν την εμβέλεια των ηλεκτρικών οχημάτων κατά 30% και προβλέπει εξοικονόμηση για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων έως και 7,50 δολάρια ανά κιλοβατώρα.

Οι παλαιές αυτοκινητοβιομηχανίες σπεύδουν να αναπτύξουν πιο προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα για να βοηθήσουν στη μαζική υιοθέτηση. «Υπάρχει μεγάλη ανάγκη για το προϊόν μας στην αγορά των ΗΠΑ, όπου υπάρχει περιορισμένη παραγωγή σήμερα», δήλωσε ο Biton.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!