Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σδούκου: Φθηνότερο ρεύμα έως και 3 φορές με έξυπνους μετρητές

Τιμολόγια ρεύματος έως και τρεις φορές φθηνότερα κατά τις ώρες της ημέρας που υπάρχει πλεόνασμα παραγωγής (πχ τις μεσημβρινές ώρες του καλοκαιριού όποτε κορυφώνεται η παραγωγή των φωτοβολταϊκών) προσφέρουν προμηθευτές ρεύματος στην Ευρώπη και αυτό πρέπει να εφαρμοστεί και στη χώρα μας, με την επέκταση των έξυπνων μετρητών κατανάλωσης.

Αυτό επεσήμανε η υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου μιλώντας σήμερα στο συνέδριο Ecomobility που πραγματοποιείται στην Αθήνα. Όπως είπε η κα Σδούκου, το θεσμικό πλαίσιο για την δυναμική τιμολόγηση είναι ήδη σε ισχύ και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις ώστε η αύξηση της χρήσης ηλεκτρικών οχημάτων να συνοδευτεί από τη βέλτιστη χρήση του δικτύου διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. «Η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων πρέπει να γίνεται όταν οι τιμές είναι χαμηλές και να σταματά όταν η ζήτηση είναι υψηλή. Αυτό μπορεί να γίνει με την ψηφιοποίηση του δικτύου, τους έξυπνους μετρητές και την εισαγωγή δυναμικής τιμολογησης στους λογαριασμούς ώστε να υπάρχει κίνητρο για τους καταναλωτές να προσαρμόζουν τις ώρες φόρτισης, κάτι που γίνεται σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Δανία και η Μ.Βρετανία», τόνισε.

Ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός προβλέπει ότι το 2030 θα κυκλοφορούν 500.000 ηλεκτρικά οχήματα

Η κα Σδούκου ανέφερε ότι ο εθνικός ενεργειακός σχεδιασμός προβλέπει ότι το 2030 θα κυκλοφορούν 500.000 ηλεκτρικά οχήματα στους ελληνικούς δρόμους και ότι ο εξηλεκτρισμός των μεταφορών πρέπει να προχωρήσει παράλληλα με το “πρασίνισμα” της παραγωγής ρεύματος ώστε να προκύψει το μέγιστο όφελος. Ανήγγειλε επίσης ότι πέρα από τις οδικές μεταφορές σχεδιάζεται και το πρώτο ηλεκτρικό φέρι – μπόουτ στην γραμμή Γαλατάς – Πόρος στο πλαίσιο της ένταξης του Πόρου στην πρωτοβουλία GR-eco islands.

Στο ίδιο συνέδριο ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Αν.Μάνος αποκάλυψε ότι από τους 10.000 φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων που έχουν εγκατασταθεί στη χώρα μας, μόνο το 6 % έχουν δηλωθεί στον Διαχειριστή (όπως προβλέπει ο νόμος). «Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί, θα κόψουμε την παροχή στους φορτιστές που δεν είναι δηλωμένοι», είπε. Ανέφερε ότι ο Διαχειριστής μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες που δημιουργεί η ηλεκτροκίνηση ενώ υπογράμμισε το πρόσθετο όφελος για τους καταναλωτές με ηλεκτρικά οχήματα οι οποίοι εκτός από τη φόρτιση τις ώρες που οι τιμές είναι χαμηλές θα μπορούν να πουλάνε ρεύμα στο δίκτυο από τη μπαταρία του αυτοκινήτου τους όταν οι τιμές είναι υψηλές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!