Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Volkswagen: Τεστάρει νέες μπαταριές για ηλεκτρικά αυτοκινήτα

Πολλά υποσχόμενα ήταν τα αποτελέσματα που είδε η Volkswagen στις δοκιμές σε νέες μπαταρίες στερεάς κατάστασης για ηλεκτρικά οχήματα, γεγονός που θα επιφέρει κέρδος στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία πιέζεται να κάνει τα ηλεκτρικά οχήματα πιο αποδοτικά και λιγότερο ακριβά.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Bloomberg, ένα πρωτότυπο μπαταρίας στερεάς κατάστασης που δημιουργήθηκε από τον αμερικανικό εταίρο της VW, την QuantumScape Corp «ξεπέρασε σημαντικά» σε πρόσφατες δοκιμές τους στόχους της βιομηχανίας, όπως ανέφερε η αυτοκινητοβιομηχανία την Τετάρτη σε ανακοίνωσή της. Κατά τη διάρκεια δοκιμών από τη μονάδα μπαταριών PowerCo της VW για αρκετούς μήνες, η μπαταρία είδε μόνο 5% απώλεια αποθηκευτικής ικανότητας μετά από περισσότερους από 1.000 κύκλους φόρτισης, με ισοδύναμο 500.000 χιλιομέτρων στο δρόμο. Η VW δήλωσε ότι οι στόχοι της βιομηχανίας για αυτή τη φάση ανάπτυξης είναι 700 κύκλοι φόρτισης και μέγιστη απώλεια χωρητικότητας 20%.

«Πρόκειται για πολύ ενθαρρυντικά αποτελέσματα», δήλωσε ο επικεφαλής της PowerCo, Φρανκ Μπλομ. «Το τελικό αποτέλεσμα αυτής της εξέλιξης θα μπορούσε να είναι μια κυψέλη μπαταρίας που επιτρέπει μεγάλες αποστάσεις, μπορεί να φορτιστεί εξαιρετικά γρήγορα και πρακτικά δεν “γερνάει”».

Η QuantumScape θέλει να φέρει την μπαταρία στην αγορά «το συντομότερο δυνατό», όπως δήλωσε ο ιδρυτής της και διευθύνων σύμβουλος Τζάκντιπ Σάιν. Ωστόσο, η κλιμάκωση της παραγωγής μπαταριών για αυτοκίνητα αποδείχθηκε δύσκολη και οδήγησε την εταιρεία να δώσει μεγαλύτερη έμφαση στις μπαταρίες για καταναλωτικά ηλεκτρονικά προϊόντα στις επιστολές της προς τους επενδυτές.

Οι κατασκευαστές ηλεκτρικών οχημάτων και μπαταριών αγωνίζονται να εμπορευματοποιήσουν νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των ανοδίων επόμενης γενιάς και των μπαταριών ιόντων νατρίου και στερεάς κατάστασης, για να τροφοδοτήσουν τα ηλεκτρικά οχήματα φθηνότερα και αποτελεσματικότερα.

Η Toyota έχει συνεργαστεί με την εταιρεία διύλισης πετρελαίου και πετροχημικών Idemitsu Kosan Co. για την εμπορική διάθεση μπαταριών στερεάς κατάστασης από το 2027, ενώ η θυγατρική της κινεζικής εταιρείας κατασκευής EV BYD Co. κατασκευάζει μια εγκατάσταση μπαταριών ιόντων νατρίου στο πλαίσιο μιας κοινοπραξίας στην ανατολική Κίνα.

Οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης αντικαθιστούν τον συμβατικό υγρό ηλεκτρολύτη και τον διαχωριστή, οι οποίοι είναι και οι δύο εύφλεκτοι, με έναν στερεό διαχωριστή από κεραμικό, γυαλί ή πολυμερή. Αυτή η καινοτομία, αν αποδειχθεί ότι λειτουργεί και πέρα από το εργαστήριο και αναπαραχθεί άψογα εκατοντάδες χιλιάδες φορές σε ένα εργοστάσιο, θα μπορούσε να κάνει τις μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων ασφαλέστερες, μικρότερες και ταχύτερης φόρτισης.

Τα αποτελέσματα της δοκιμής, που πραγματοποιήθηκε στα εργαστήρια της PowerCo στη Γερμανία, αποκαλύφθηκαν για πρώτη φορά από την QuantumScape κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης κερδών τρίτου τριμήνου της εταιρείας τον Οκτώβριο. Η νεοσύστατη εταιρεία μπαταριών δεν ανέφερε τη Volkswagen, τον πελάτη και μεγαλύτερο μέτοχό της, κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!