Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Ξιφαράς: Τα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

Σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπως είπε ο Γιάννης Ξιφαράς σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ.

«Αναμένουμε εξαιρετικά ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λίγες ώρες μετά την επιστροφή του από την Κίνα, όπου αξιολογήθηκε το πρότυπο ηλεκτρικό λεωφορείο, από τα συνολικά 250 που θα κυκλοφορούν από τον ερχόμενο Απρίλιο στους δρόμους των δύο μεγάλων πόλεων της χώρας.

Ο κ. Ξιφαράς, σε συνέντευξή του στο «Πρακτορείο 104,9 Fm», εμφανίστηκε απολύτως ικανοποιημένος από την επιθεώρηση, λέγοντας πως «τα τεστ πήγαν περίφημα». Διευκρίνισε, δε, πως σε συνεργασία με την Επιτροπή Παραλαβής Λεωφορείων και Παρελκόμενων του διαγωνισμού αξιολογήθηκε το πρότυπο λεωφορείο ώστε να διασφαλιστεί ότι «η μαζική παραγωγή των 250 ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι στο ακέραιο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του υπουργείου και των οργανισμών που θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία».

Στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι -μεταξύ άλλων- η μεγάλη αυτονομία και τα ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, όπως επίσης φορτιστές και φορητές συσκευές έκτακτης φόρτισης. Παράλληλα, όπως είπε ο κ. Ξιφαράς, σύστημα προειδοποίησης εγκατάλειψης λωρίδας, θύρες usb δίπλα στα καθίσματα για να φορτίζουν οι επιβάτες τα κινητά τους τηλέφωνα, wi-fi κ.ά.

Σε επόμενο διαγωνισμό, όπως ανέφερε ο κ. Ξιφαράς, θα δρομολογηθεί η αγορά και λεωφορείων που θα κινούνται με υδρογόνο, με στόχο να συμπεριλαμβάνεται και η Θεσσαλονίκη στη συνολική διαδικασία.

«Υπάρχει συνολικό πλάνο για το κυκλοφοριακό που θα προκύψει από το Flyover»

«Υπάρχει συνολικός σχεδιασμός και πλάνο για να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κυκλοφοριακό ζήτημα που θα προκύψει από την κατασκευή του Flyover» απάντησε ο κ. Ξιφαράς, με αφορμή τα πρώτα εργοτάξια που θα στηθούν τις επόμενες ημέρες στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης για την έναρξη εργασιών του εναέριου αυτοκινητόδρομου.

Υπογράμμισε πως το πρώτο και πιο σημαντικό μέτρο που ενεργοποιήθηκε σε συνεργασία με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι η αστυνόμευση στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες «καταλαμβάνονται πολύ συχνά από παρκαρισμένα οχήματα. Είναι πολύ σημαντικό να το αντιμετωπίσουμε, ώστε να μην παρκάρει ο καθένας όπου βρίσκει, όπου θέλει, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στους συμπολίτες του».

Ο κ. Ξιφαράς είπε πως απαιτούνται «δυναμικές παρεμβάσεις όσο θα είναι σε εξέλιξη το έργο» και πως αυτό τον ρόλο παίζει η ομάδα που δημιουργήθηκε από φορείς, οργανισμούς και υπουργεία και συνεδριάζει μία φορά τον μήνα ώστε «να βλέπουμε πού βρίσκεται το σχέδιο που υλοποιούμε, να αξιολογούμε όσα κάναμε, να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε τις όποιες απαραίτητες αλλαγές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!