Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Ξιφαράς: Τα χαρακτηριστικά των νέων ηλεκτρικών λεωφορείων

Σε λίγους μήνες θα κυκλοφορήσουν τα ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη όπως είπε ο Γιάννης Ξιφαράς σε συνέντευξή του στο ραδιόφωνο σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ.

«Αναμένουμε εξαιρετικά ηλεκτρικά λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο Γενικός Γραμματέας Μεταφορών του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, λίγες ώρες μετά την επιστροφή του από την Κίνα, όπου αξιολογήθηκε το πρότυπο ηλεκτρικό λεωφορείο, από τα συνολικά 250 που θα κυκλοφορούν από τον ερχόμενο Απρίλιο στους δρόμους των δύο μεγάλων πόλεων της χώρας.

Ο κ. Ξιφαράς, σε συνέντευξή του στο «Πρακτορείο 104,9 Fm», εμφανίστηκε απολύτως ικανοποιημένος από την επιθεώρηση, λέγοντας πως «τα τεστ πήγαν περίφημα». Διευκρίνισε, δε, πως σε συνεργασία με την Επιτροπή Παραλαβής Λεωφορείων και Παρελκόμενων του διαγωνισμού αξιολογήθηκε το πρότυπο λεωφορείο ώστε να διασφαλιστεί ότι «η μαζική παραγωγή των 250 ηλεκτρικών οχημάτων θα είναι στο ακέραιο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του υπουργείου και των οργανισμών που θα λειτουργήσουν τα λεωφορεία».

Στα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά είναι -μεταξύ άλλων- η μεγάλη αυτονομία και τα ανοιγοκλειόμενα παράθυρα, όπως επίσης φορτιστές και φορητές συσκευές έκτακτης φόρτισης. Παράλληλα, όπως είπε ο κ. Ξιφαράς, σύστημα προειδοποίησης εγκατάλειψης λωρίδας, θύρες usb δίπλα στα καθίσματα για να φορτίζουν οι επιβάτες τα κινητά τους τηλέφωνα, wi-fi κ.ά.

Σε επόμενο διαγωνισμό, όπως ανέφερε ο κ. Ξιφαράς, θα δρομολογηθεί η αγορά και λεωφορείων που θα κινούνται με υδρογόνο, με στόχο να συμπεριλαμβάνεται και η Θεσσαλονίκη στη συνολική διαδικασία.

«Υπάρχει συνολικό πλάνο για το κυκλοφοριακό που θα προκύψει από το Flyover»

«Υπάρχει συνολικός σχεδιασμός και πλάνο για να αντιμετωπίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το κυκλοφοριακό ζήτημα που θα προκύψει από την κατασκευή του Flyover» απάντησε ο κ. Ξιφαράς, με αφορμή τα πρώτα εργοτάξια που θα στηθούν τις επόμενες ημέρες στην περιφερειακή οδό της Θεσσαλονίκης για την έναρξη εργασιών του εναέριου αυτοκινητόδρομου.

Υπογράμμισε πως το πρώτο και πιο σημαντικό μέτρο που ενεργοποιήθηκε σε συνεργασία με την Τροχαία Θεσσαλονίκης και το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη είναι η αστυνόμευση στις λεωφορειολωρίδες, οι οποίες «καταλαμβάνονται πολύ συχνά από παρκαρισμένα οχήματα. Είναι πολύ σημαντικό να το αντιμετωπίσουμε, ώστε να μην παρκάρει ο καθένας όπου βρίσκει, όπου θέλει, δημιουργώντας τεράστιο πρόβλημα στους συμπολίτες του».

Ο κ. Ξιφαράς είπε πως απαιτούνται «δυναμικές παρεμβάσεις όσο θα είναι σε εξέλιξη το έργο» και πως αυτό τον ρόλο παίζει η ομάδα που δημιουργήθηκε από φορείς, οργανισμούς και υπουργεία και συνεδριάζει μία φορά τον μήνα ώστε «να βλέπουμε πού βρίσκεται το σχέδιο που υλοποιούμε, να αξιολογούμε όσα κάναμε, να σχεδιάζουμε και να εφαρμόζουμε τις όποιες απαραίτητες αλλαγές».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!