Γ.Δ.
1408.5 -0,01%
ACAG
-1,30%
5.3
BOCHGR
+4,02%
4.4
CENER
-2,30%
8.5
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+0,33%
9.23
NOVAL
-0,61%
2.455
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
-2,65%
33
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
-0,85%
0.466
ΑΔΜΗΕ
+0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.71
ΑΛΜΥ
+0,61%
3.31
ΑΛΦΑ
-0,38%
1.4255
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
9.8
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,66%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+7,17%
6.28
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,95%
2.08
ΒΙΟ
-2,08%
5.17
ΒΙΟΚΑ
-1,75%
1.685
ΒΙΟΣΚ
-3,01%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
-1,87%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-1,14%
1.305
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.48
ΔΑΑ
-0,10%
7.812
ΔΑΙΟΣ
+4,57%
3.66
ΔΕΗ
+1,09%
12.05
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.585
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,01%
0.299
ΕΒΡΟΦ
-2,82%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.86
ΕΚΤΕΡ
-1,64%
1.44
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.8
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,59%
1.72
ΕΛΠΕ
+1,18%
6.88
ΕΛΣΤΡ
-0,49%
2.04
ΕΛΤΟΝ
+1,72%
1.774
ΕΛΧΑ
-1,38%
1.72
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,77%
1.11
ΕΤΕ
+0,53%
7.63
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
+0,35%
5.81
ΕΥΡΩΒ
-0,18%
1.988
ΕΧΑΕ
+0,81%
4.36
ΙΑΤΡ
0,00%
1.5
ΙΚΤΙΝ
+2,95%
0.314
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
+0,83%
4.87
ΙΝΛΙΦ
-0,69%
4.32
ΙΝΛΟΤ
-5,72%
0.939
ΙΝΤΕΚ
-0,34%
5.93
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+2,39%
1.07
ΙΝΤΚΑ
-1,09%
2.71
ΚΑΡΕΛ
0,00%
346
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-3,63%
1.46
ΚΟΡΔΕ
+2,71%
0.417
ΚΟΥΑΛ
+0,95%
1.062
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.66
ΚΡΙ
-0,70%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-2,00%
0.735
ΛΑΜΔΑ
-1,92%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
-1,44%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
+6,00%
42.4
ΜΙΓ
-0,47%
3.21
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,82%
19.7
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
-2,81%
2.59
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.74
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-0,99%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,31%
32.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-1,76%
0.892
ΞΥΛΚ
-1,50%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+2,50%
28.7
ΟΛΥΜΠ
-2,11%
2.32
ΟΠΑΠ
0,00%
15.1
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.804
ΟΤΕ
-0,92%
15.16
ΟΤΟΕΛ
+0,54%
11.16
ΠΑΙΡ
-3,45%
0.98
ΠΑΠ
-0,85%
2.34
ΠΕΙΡ
+0,05%
3.732
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,27%
3.695
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
-0,76%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.64
ΣΑΡ
+0,18%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,59%
0.338
ΣΙΔΜΑ
-5,35%
1.505
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
-0,71%
0.556
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.72
ΤΖΚΑ
-0,36%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,76%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,92%
3.72
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

ΝΑΤΟ: Υπογράφεται η επέκταση του αγωγού εφοδιασμού καυσίμων

Οι υπουργοί Άμυνας Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας, πρόκειται να υπογράψουν σήμερα στις Βρυξέλλες την Επιστολή Πρόθεσης για την επέκταση του αγωγού εφοδιασμού καυσίμων των χωρών μελών του ΝΑΤΟ, στην Ανατολική Ευρώπη, από το Χαλκερό στην Αλεξανδρούπολη και βόρεια, στο περιθώριο της Συνόδου υπουργών Άμυνας του ΝΑΤΟ.

Κατά την άφιξη του στη Σύνοδο, ο Έλληνας υπουργός Άμυνας, Νίκος Δένδιας, αναφερόμενος στην υπογραφή της επέκτασης του αγωγού, τόνισε ότι σήμερα είναι μια «σημαντική ημέρα» και πρόσθεσε: «Επιβεβαιώνεται η ελληνική επιλογή, η Ανατολική Μακεδονία και ιδίως η Θράκη, να γίνουν κόμβος εφοδιασμού των χωρών μελών της Συμμαχίας».

Τι τέθηκε στο τραπέζι εκτός από τον αγωγό καυσίμων στην τριμερή συνάντηση Ελλάδας, Βουλγαρίας, Ρουμανίας

Το θέμα, μεταξύ άλλων, συζητήθηκε στην προχθεσινή συνάντηση των πρωθυπουργών Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας, Κυριάκου Μητσοτάκη, Nikolai Denkov και Marcel Ciolacu αντίστοιχα.

Στο μενού βρέθηκε μια σειρά ζητημάτων, που συνδέονται με τις υποδομές και την ενέργεια, όπως οι επενδύσεις που απαιτούνται σε λιμενικές και άλλες υποδομές για τη συμμετοχή των λιμανιών της Ρουμανίας (Σουλίνα, Κωστάντζα), της Βουλγαρίας (Μπουργκάς Βάρνα) και της Ελλάδας (Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη) στο σχέδιο εξαγωγής ουκρανικών σιτηρών.

Συζητήθηκαν, επίσης, η αναβάθμιση του διασυνδετήριου αγωγού φυσικού Ελλάδας – Βουλγαρίας (IGB), ώστε και μέσω του πλωτού τερματικού (FSRU) της Αλεξανδρούπολης να καλύπτονται ανάγκες της Μολδαβίας και Ουκρανίας. Εξετάστηκε και ο διάδρομος «πράσινης» ενέργειας που προωθείται με αναβάθμιση των ηλεκτρικών διασυνδέσεων Ελλάδας – Βουλγαρίας – Ρουμανίας, καθώς και νέους αγωγούς μεταφοράς «πράσινου» υδρογόνου προς τα βιομηχανικά κέντρα της Ευρώπης.

Η Ελλάδα, όπως επισήμανε και ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι πλέον μέλος της «Πρωτοβουλίας των Τριών Θαλασσών» (Three Seas Initiative – 3SI) για την ανάπτυξη δικτύων μεταφορών σε Βόρεια Θάλασσα, Εύξεινο Πόντο και Αδριατική. Ο κ. Μητσοτάκης είπε χθες πως πρέπει να αλλάξει το όνομα σε «Πρωτοβουλία των Τεσσάρων Θαλασσών», με την προσθήκη του Αιγαίου. Η ένταξη της Ελλάδας στην πρωτοβουλία ήταν αναμενόμενη, μετά και τις αλλαγές στο σχέδιο των διευρωπαϊκών δικτύων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να καλύπτουν Μολδαβία και Ουκρανία, και την προσθήκη του νέου σιδηροδρομικού εμπορευματικού διαδρόμου Βαλτικής Θάλασσας, Εύξεινου Πόντου και Αιγαίου Πελάγους.

Το ζήτημα της σιδηροδρομικής παράκαμψης του Βοσπόρου απασχολεί εδώ και δεκαετίες Ελλάδα και Βουλγαρία με σχεδόν μηδενική πρόοδο μέχρι σήμερα. Τώρα στο τραπέζι βρίσκεται ένας σιδηροδρομικός και οδικός διάδρομος, που θα συνδέει τα λιμάνια που προαναφέρθηκαν σε Ελλάδα, Βουλγαρία και Ρουμανία.

Προχθές συμφωνήθηκε, με την ελπίδα πως θα ξεκολλήσει η διαδικασία, να συγκροτηθεί μια Τριμελής Ομάδα Εργασίας υπό τους αρμόδιους υπουργούς Υποδομών, με στόχο να συντάξει και να υπογράψει «σε εύλογο χρόνο» ένα μνημόνιο συναντίληψης (MoU) για τη χρηματοδότηση, τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη διαχείριση ενός πολυτροπικού διαδρόμου μεταφορών στον άξονα Βορρά – Νότου, που θα συνδέει τις τρεις χώρες με σιδηροδρομικές και οδικές υποδομές. Με βάση το MoU, θα υπογραφεί και τριμερής Κοινή Συμφωνία των τριών κρατών για την προώθηση των έργων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!