Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Stellantis: Έως και 700 χλμ ανά φόρτιση τα νέα ηλεκτρικά οχήματα

Η Stellantis υποστηρίζει ότι όταν αρχίσει να πουλάει compact και μεσαίας κατηγορίας ηλεκτρικά οχήματα με νέες βάσεις το επόμενο έτος, θα μπορούν να διανύουν έως και 435 μίλια (700 χιλιόμετρα) ανά φόρτιση.

Η εταιρεία προέβη στον ισχυρισμό αυτό την Τετάρτη, καθώς παρουσίασε τη νέα μεσαίου μεγέθους πλατφόρμα της, η οποία έχει σχεδιαστεί με σκοπό τη στέγαση πακέτων μπαταριών και ηλεκτρικών κινητήριων μονάδων σημειώνει δημοσίευμα του AS.

Η Stellantis λέει ότι η εμβέλεια θα είναι καλύτερη στις κατηγορίες των compact και μεσαίων αυτοκινήτων, η οποία γενικά είναι περίπου 300 μίλια προς το παρόν.

Ο Κάρλος Ταβάρες, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας που προέκυψε από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της γαλλικής Peugeot S.A., δήλωσε ότι η Stellantis σχεδιάζει να διαθέσει όχι λιγότερα από 47 ηλεκτρικά αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Λεπτομέρειες σχετικά με τα οχήματα θα έρθουν αργότερα μέσα στο έτος, είπε.

Το πρώτο όχημα από την πλατφόρμα θα είναι η επόμενη γενιά αυτού που είναι γνωστό τώρα ως Peugeot 3008, ένα μικρό crossover SUV. Το πρώτο νέο όχημα από την πλατφόρμα θα έρθει αργότερα φέτος, είπε.

Τα νέα οχήματα θα έχουν επίσης μια χαμηλότερης εμβέλειας στάνταρ μπαταρία που μπορεί να διανύσει πάνω από 310 μίλια (500 χιλιόμετρα) ανά φόρτιση, δήλωσε η εταιρεία. Τα νέα EV θα πωλούνται από τις μάρκες Peugeot, Opel και Lancia, καθώς και από την Chrysler στις ΗΠΑ, είπε.

Ο Ταβάρες δήλωσε ότι η παραγωγή των EVs γενικά κοστίζει 40% περισσότερο από τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Λέει ότι η εταιρεία πρέπει να μειώσει το κόστος των EV για να προστατεύσει την προσιτή τιμή για τη μεσαία τάξη, καθώς και για να διατηρήσει την εταιρεία κερδοφόρα.

Η Stellantis δήλωσε ότι η νέα μεσαία πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για οχήματα εκτός δρόμου, όπως τα Jeep. Μπορεί επίσης να προσαρμοστεί για χρήση με σύστημα κίνησης εσωτερικής καύσης, αλλά η βέλτιστη χρήση της είναι για EVs.

Η μεσαία πλατφόρμα είναι η πρώτη από τις τέσσερις που σχεδιάζει η εταιρεία για τη διαχείριση των αρθρωτών οχημάτων. Οι άλλες είναι η μικρή, η μεγάλη και η πλατφόρμα πλαισίου, που θα χρησιμοποιηθεί για φορτηγά.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!