Γ.Δ.
1392.44 -0,81%
ACAG
-0,72%
5.51
BOCHGR
+0,67%
4.49
CENER
-1,88%
8.34
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-2,25%
8.69
NOVAL
-2,50%
2.34
OPTIMA
-0,62%
12.76
TITC
-0,71%
34.8
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,41%
1.4
ΑΒΕ
-1,26%
0.469
ΑΔΜΗΕ
-1,68%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
-0,80%
3.72
ΑΛΦΑ
-0,95%
1.564
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,65%
9.53
ΑΣΚΟ
-1,16%
2.55
ΑΣΤΑΚ
+2,59%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,86%
1.515
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.12
ΒΙΟ
-4,14%
5.1
ΒΙΟΚΑ
+1,17%
1.73
ΒΙΟΣΚ
-2,35%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,91%
17.34
ΔΑΑ
-0,53%
7.86
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,17%
12.07
ΔΟΜΙΚ
-2,67%
2.92
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,66%
0.3
ΕΒΡΟΦ
-2,07%
1.42
ΕΕΕ
-0,36%
32.98
ΕΚΤΕΡ
-5,25%
1.48
ΕΛΒΕ
-2,08%
4.7
ΕΛΙΝ
+1,00%
2.03
ΕΛΛ
+0,38%
13.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,64%
1.676
ΕΛΠΕ
-0,51%
6.765
ΕΛΣΤΡ
+3,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,84%
1.89
ΕΛΧΑ
-2,30%
1.7
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,71%
1.15
ΕΤΕ
-3,01%
6.888
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+1,40%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+1,83%
2.006
ΕΧΑΕ
-1,85%
4.25
ΙΑΤΡ
+5,35%
1.575
ΙΚΤΙΝ
-2,90%
0.301
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.8
ΙΝΛΙΦ
-2,51%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-3,04%
0.893
ΙΝΤΕΚ
-2,96%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,54%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-2,86%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-2,20%
2.67
ΚΑΡΕΛ
-0,59%
338
ΚΕΚΡ
-2,44%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,02%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,21%
1.062
ΚΟΥΕΣ
-1,93%
5.58
ΚΡΙ
-2,43%
14.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.938
ΛΑΒΙ
-2,53%
0.77
ΛΑΜΔΑ
-1,63%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
+0,59%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-2,15%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-0,47%
2.1
ΜΕΡΚΟ
-6,82%
41
ΜΙΓ
-0,78%
3.175
ΜΙΝ
-5,56%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,41%
19.5
ΜΟΝΤΑ
-3,46%
3.63
ΜΟΤΟ
+0,60%
2.515
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,49%
24.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-1,48%
2
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,06%
32.32
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+1,37%
0.886
ΞΥΛΚ
-3,80%
0.253
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
-2,53%
28.95
ΟΛΥΜΠ
-0,85%
2.33
ΟΠΑΠ
-1,06%
14.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
+0,67%
14.99
ΟΤΟΕΛ
-0,96%
10.32
ΠΑΙΡ
-3,01%
0.968
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
-2,36%
3.597
ΠΕΡΦ
-2,15%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-1,00%
7.92
ΠΛΑΘ
+0,25%
4
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-4,11%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,72%
5.14
ΡΕΒΟΙΛ
-1,52%
1.625
ΣΑΡ
-2,30%
10.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,94%
1.58
ΣΠΕΙΣ
-4,05%
5.68
ΣΠΙ
-3,64%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.76
ΤΖΚΑ
+0,35%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-8,00%
0.23
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.58
ΧΑΙΔΕ
-1,69%
0.58

Emirates: Δημιουργεί πράσινο fund $200 εκατ.

Η αεροπορική εταιρεία Emirates ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι δέσμευσε 200 εκατομμύρια δολάρια σε ένα ερευνητικό fund που επικεντρώνεται στη μείωση των επιπτώσεων των ορυκτών καυσίμων στις εμπορικές αερομεταφορές, καθώς θεωρεί ότι η επίτευξη των στόχων για καθαρές μηδενικές εκπομπές αερίων δεν θα ήταν δυνατή με τα διαθέσιμα μέσα.

Ο πρόεδρος της Emirates, Τιμ Κλαρκ, δήλωσε ότι το μεγαλύτερο εμπόδιο για τις αεροπορικές εταιρείες στη μείωση των περιβαλλοντικών τους επιπτώσεων είναι επί του παρόντος τα καύσιμα.

«Είναι σαφές ότι με τις τρέχουσες οδούς που έχουν στη διάθεσή τους οι αεροπορικές εταιρείες όσον αφορά στη μείωση των εκπομπών, δεν θα καταφέρουν να καθαρούς μηδενικούς στόχους εντός του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος», δήλωσε ο Κλαρκ.

Τα κονδύλια θα εκταμιευθούν σε διάστημα τριών ετών και η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι θα εντοπίσει συνεργασίες με οργανισμούς που εργάζονται σε τεχνολογίες καυσίμων και ενέργειας, όπως ανέφερε ο CEO της Emirates.

Ο Κλαρκ δήλωσε ότι η Emirates θα χρησιμοποιεί περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές μέχρι να βρεθούν άλλες λύσεις για τα καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF), όπου αυτό είναι εφικτό.

Η παγκόσμια παραγωγή SAF εκτιμάται ότι θα καλύψει μόλις το 2% των αναγκών σε αεροπορικά καύσιμα μέχρι το 2025, σύμφωνα με την ομάδα αεροπορικών εταιρειών IATA.

Το SAF παράγεται σε μικροσκοπικές ποσότητες από πρώτες ύλες όπως μαγειρικά έλαια και ζωικά απόβλητα και κοστίζει δύο έως πέντε φορές περισσότερο από τα συμβατικά καύσιμα αεριωθούμενων αεροσκαφών.

Τα κονδύλια θα εκταμιευθούν σε διάστημα τριών ετών και η αεροπορική εταιρεία με έδρα το Ντουμπάι θα εντοπίσει συνεργασίες με οργανισμούς που εργάζονται σε τεχνολογίες καυσίμων και ενέργειας, όπως ανέφερε.

Ο Κλαρκλ δήλωσε ότι η Emirates θα χρησιμοποιεί περιβαλλοντικά υπεύθυνες πρακτικές μέχρι να βρεθούν άλλες λύσεις για τα καύσιμα, συμπεριλαμβανομένων των βιώσιμων αεροπορικών καυσίμων (SAF), όπου αυτό είναι εφικτό.

Η παγκόσμια παραγωγή SAF εκτιμάται ότι θα καλύψει μόλις το 2% των αναγκών σε αεροπορικά καύσιμα μέχρι το 2025, σύμφωνα με τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).

Το SAF παράγεται σε μικροσκοπικές ποσότητες από πρώτες ύλες όπως μαγειρικά έλαια και ζωικά απόβλητα και κοστίζει δύο έως πέντε φορές περισσότερο από τα συμβατικά καύσιμα αεριωθούμενων αεροσκαφών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!