Γ.Δ.
1432.6 -0,24%
ACAG
-0,84%
5.9
CENER
-0,10%
9.92
CNLCAP
0,00%
6.9
DIMAND
+0,10%
9.88
NOVAL
0,00%
2.71
OPTIMA
-0,50%
12.02
TITC
-0,90%
32.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5.5
ΑΒΑΞ
-1,87%
1.366
ΑΒΕ
0,00%
0.451
ΑΔΜΗΕ
+0,24%
2.125
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.81
ΑΛΜΥ
+0,52%
2.88
ΑΛΦΑ
-0,31%
1.589
ΑΝΔΡΟ
-0,92%
6.44
ΑΡΑΙΓ
-0,63%
10.98
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-3,38%
7.44
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
-0,47%
8.56
ΑΤΤ
-1,92%
8.16
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.47
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,01%
6
ΒΙΟΚΑ
+3,00%
2.06
ΒΙΟΣΚ
-1,49%
1.655
ΒΙΟΤ
0,00%
0.238
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
+0,85%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+0,93%
1.635
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.66
ΔΑΑ
-0,61%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,26%
11.6
ΔΟΜΙΚ
+0,15%
3.395
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,92%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,31%
1.595
ΕΕΕ
+0,69%
32.02
ΕΚΤΕΡ
-2,04%
1.92
ΕΛΒΕ
0,00%
5.6
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
+1,09%
13.85
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΠΕ
-0,56%
7.1
ΕΛΣΤΡ
-1,81%
2.17
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.724
ΕΛΧΑ
+0,44%
1.834
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,20%
1.24
ΕΤΕ
-0,42%
8.118
ΕΥΑΠΣ
-2,15%
3.18
ΕΥΔΑΠ
-2,48%
5.51
ΕΥΡΩΒ
-0,62%
2.077
ΕΧΑΕ
-0,75%
4.625
ΙΑΤΡ
-1,23%
1.6
ΙΚΤΙΝ
-1,17%
0.3795
ΙΛΥΔΑ
-0,58%
1.71
ΙΝΚΑΤ
-0,19%
5.17
ΙΝΛΙΦ
-0,61%
4.86
ΙΝΛΟΤ
+1,77%
1.148
ΙΝΤΕΚ
-0,85%
5.8
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.44
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.235
ΙΝΤΚΑ
-0,80%
3.115
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
-1,34%
1.47
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.6
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.457
ΚΟΥΑΛ
-1,17%
1.18
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.25
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+1,23%
12.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.75
ΚΥΡΙΟ
-3,06%
1.11
ΛΑΒΙ
+0,59%
0.854
ΛΑΜΔΑ
-0,98%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
39
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
0,00%
0.278
ΛΕΒΠ
0,00%
0.262
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
-0,69%
1.44
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.704
ΜΕΒΑ
-4,57%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-1,24%
2.39
ΜΕΡΚΟ
0,00%
46.6
ΜΙΓ
0,00%
3.45
ΜΙΝ
+4,17%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-2,58%
21.14
ΜΟΝΤΑ
+1,55%
3.92
ΜΟΤΟ
+0,96%
2.63
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,88%
22.6
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,28%
3.55
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+1,34%
34.9
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
0,00%
0.85
ΞΥΛΚ
+1,51%
0.269
ΞΥΛΠ
-3,66%
0.368
ΟΛΘ
+0,97%
20.9
ΟΛΠ
+1,34%
26.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.39
ΟΠΑΠ
-0,25%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.845
ΟΤΕ
-2,14%
14.62
ΟΤΟΕΛ
-1,96%
11
ΠΑΙΡ
-1,94%
1.01
ΠΑΠ
-0,41%
2.42
ΠΕΙΡ
+1,88%
3.894
ΠΕΡΦ
0,00%
6.7
ΠΕΤΡΟ
+1,00%
8.1
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.7
ΠΡΔ
0,00%
0.228
ΠΡΕΜΙΑ
+0,32%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-1,51%
4.58
ΡΕΒΟΙΛ
+5,22%
1.915
ΣΑΡ
-0,78%
10.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+1,52%
0.335
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.645
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.52
ΣΠΙ
-1,52%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.132
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.16
ΤΖΚΑ
0,00%
1.345
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.9
ΦΡΙΓΟ
-2,75%
0.212
ΦΡΛΚ
+1,74%
3.81
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

ΟΣΥ: Παρουσίασε το πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου

To πρώτο αστικό λεωφορείο υδρογόνου, που δοκιμάστηκε σε κανονικά δρομολόγια της Ο.ΣΥ. Α.Ε., παρουσίασε σήμερα η διοίκηση της εταιρείας.

Πρόκειται για το Urbino 12 Hydrogen, το οποίο παραχώρησε στην Ο.ΣΥ. Α.Ε. η SOLARIS Hellas A.Ε ανταποκρινόμενη στην ανοιχτή πρόσκληση του υπουργείο Υποδομών & Μεταφορών.

«Αρχίσαμε τη δοκιμή υδρογονοκίνητων λεωφορείων προκειμένου να διαπιστώσουμε τη συμπεριφορά τους στις συνθήκες της ελληνικής πραγματικότητας, αλλά και για να εξετάσουμε τον τρόπο προετοιμασίας των εγκαταστάσεών μας για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της υδρογονοκίνησης» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανος Αγιάσογλου.

Το λεωφορείο κυκλοφορούσε τον τελευταίο μήνα στο κέντρο της Αθήνας εκτελώντας τη κυκλική διαδρομή Άνω Πατήσια – Ζάππειο, μεταφέροντας καθημερινά εκατοντάδες επιβάτες δωρεάν.

Τρία οχήματα υδρογόνου σύντομα

«Το μέλλον στις μεταφορές είναι το υδρογόνο και πάνω στο όχημα που δοκιμάσαμε ενδεχομένως να στηριχθεί το μέλλον των οδικών συγκοινωνιών» σημείωσε ο κ. Αγιάσογλου, υπογραμμίζοντας ότι «η πιλοτική λειτουργία λεωφορείων υδρογόνου είναι σημαντική γιατί – όπως έχει αποδειχθεί και από τις αντίστοιχες δοκιμές ηλεκτροκίνητων οχημάτων – οδηγεί και στην αναδιοργάνωση των αμαξοστασίων μας καθιστώντας την ΟΣΥ ΑΕ μια σύγχρονη εταιρεία, αντίστοιχη με αυτές προηγμένων χωρών».

Η Ο.ΣΥ. Α.Ε στο πλαίσιο της συμμετοχής της στα πρώτα πιλοτικά ευρωπαϊκά προγράμματα για τη χρήση υδρογόνου στις μεταφορές, θα έχει σύντομα στον στόλο της 3 τέτοια οχήματα, τα οποία θα χρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η τεχνολογία της υδρογονοκίνησης, η οποία «εφαρμόζεται στην Solaris από το 2015», όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Θεόδωρος Χατζηπαναγιώτου, έχει μηδέν αποτύπωμα στο περιβάλλον .

Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Urbino 12 Hydrogen:

Ανήκει στην τυπική κατηγορία 12-μετρων αστικών χαμηλοδάπεδων οχημάτων, μπορεί να μεταφέρει έως 37 καθήμενους επιβάτες και διαθέτει:

Τρεις δίφυλλες θύρες εισόδου και ηλεκτρική ράμπα στη μεσαία θύρα για τη διευκόλυνση επιβίβασης-αποβίβασης ΑΜΕΑ, καμπίνα με σύστημα βεβιασμένου αερισμού, αντλία θερμότητας και θερμαντικά σώματα, ανατομικά καθίσματα,  εσωτερικό φωτισμό  με σώματα LED ρυθμιζόμενης έντασης και σύστημα επιγονάτισης για τη διευκόλυνση της εισόδου-εξόδου των επιβατών.

Το σύστημα πρόωσης του λεωφορείου είναι τεχνολογίας κυψέλης καυσίμου (hydrogen fuel cell) και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους επί τροχών στον οπίσθιο άξονα του οχήματος.

Η καμπίνα του οδηγού διαθέτει διατάξεις αυτόματου ελέγχου τελευταίας γενιάς όπως το σύστημα ECAS για τη ρύθμιση των αναρτήσεων και το σύστημα EBS για το φρενάρισμα και την ευστάθεια.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!