Γ.Δ.
1538.7 -0,05%
ACAG
+0,17%
6.02
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
+0,10%
9.59
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,37%
8.16
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-0,31%
12.9
TITC
+1,35%
45.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,21%
1.88
ΑΒΕ
-0,66%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
-0,74%
4.02
ΑΛΦΑ
-0,57%
1.7575
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+2,44%
10.92
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+0,26%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
+0,46%
2.18
ΒΙΟ
+0,18%
5.69
ΒΙΟΚΑ
+0,77%
1.955
ΒΙΟΣΚ
+0,63%
1.59
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+1,77%
2.3
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
-0,49%
8.058
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,55%
12.88
ΔΟΜΙΚ
-1,02%
2.9
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
+0,12%
33.28
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.76
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+0,45%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,67%
2.25
ΕΛΠΕ
-0,26%
7.53
ΕΛΣΤΡ
+0,94%
2.14
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.88
ΕΛΧΑ
+0,72%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,68%
1.21
ΕΤΕ
-0,64%
8.42
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+0,12%
2.479
ΕΧΑΕ
+0,85%
4.765
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
+1,14%
1.77
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,43%
4.63
ΙΝΛΟΤ
+0,93%
1.08
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+0,78%
3.245
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+1,45%
1.402
ΚΟΥΕΣ
-1,30%
6.08
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,98%
3.1
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,65%
21.36
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.85
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,85%
25.62
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.77
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
34.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.291
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
+0,17%
30.15
ΟΛΥΜΠ
-0,39%
2.54
ΟΠΑΠ
+0,31%
16.03
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,90%
0.789
ΟΤΕ
-0,54%
14.87
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
+2,41%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,92%
4.325
ΠΕΡΦ
+0,74%
5.47
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.44
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,82%
1.234
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,57%
5.33
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,97%
1.658
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
-0,63%
3.95
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Ηλεκτροκίνηση: Κερδίζει έδαφος στην αγορά αυτοκινήτου

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς έδαφος και πείθουν κάθε μήνα όλο και μεγαλύτερη μερίδα οδηγών. Μάλιστα, καταφέρνουν να κερδίσουν και αρκετούς που χρόνια τώρα μένουν πιστοί στις μάρκες τους, όπως πρόκειται για τους ιδιοκτήτες Toyota και Honda.

Πρόσφατα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν ότι πολλά ηλεκτρικά μοντέλα των υπόλοιπων εταιρειών καταφέρνουν να παίρνουν μερίδιο αγοράς από τους υποψήφιους πελάτες καινούργιων αυτοκινήτων, αλλά και από αυτούς που πριν από λίγα χρόνια ήθελαν να αποκτήσουν ένα Tesla. Η απώλεια πωλήσεων της αμερικάνικης εταιρείας είναι αναπόφευκτη, καθώς υπάρχουν σήμερα δεκάδες ηλεκτρικά μοντέλα με πολλές επιδόσεις, χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά. Ωστόσο, σήμερα η Tesla παραμένει πρωτοπόρος στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ, ενώ συνεχίζει να γράφει υψηλά ποσοστά πωλήσεων σε όλο τον κόσμο.

Οι περισσότερες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει με επιτυχία τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα και προγραμματίζουν να αυξήσουν στο μέλλον τα ηλεκτρικά μοντέλα τους. Από την άλλη, το γεγονός ότι η Toyota και η Honda έχουν αργήσει να εισάγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις αγορές, βλέπουν να χάνουν (έστω και μικρό) μερίδιο αγοράς και μάλιστα από πιστούς ιδιοκτήτες.

Απώλειες για τα μοντέλα με φυσικό αέριο

Μερίδιο από την αγορά χάνουν και τα μοντέλα με φυσικό αέριο, καθώς η επιλογή της κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια έχει κερδίσει και τους οδηγούς που κινούνται με φυσικό αέριο. Τα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν μεγάλη αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών με τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα, αφήνοντας σταδιακά τις προτάσεις με συμβατικούς κινητήρες.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Όλα αυτά όταν ακόμη υπάρχουν μεγάλα προβλήματα με τα σημεία φόρτισης και τις θεωρητικά μικρές αυτονομίες, αλλά και τις υψηλές τιμές. Από την άλλη, έχουμε και αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν σταματήσει να εξελίσσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ποντάροντας ακριβώς στην επιθυμία πολλών να θέλουν να παραμείνουν στη χρήση συμβατικών αυτοκινήτων, ακόμη και μετά το 2035, όταν θεωρητικά η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!