Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Ηλεκτροκίνηση: Κερδίζει έδαφος στην αγορά αυτοκινήτου

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κερδίζουν συνεχώς έδαφος και πείθουν κάθε μήνα όλο και μεγαλύτερη μερίδα οδηγών. Μάλιστα, καταφέρνουν να κερδίσουν και αρκετούς που χρόνια τώρα μένουν πιστοί στις μάρκες τους, όπως πρόκειται για τους ιδιοκτήτες Toyota και Honda.

Πρόσφατα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν ότι πολλά ηλεκτρικά μοντέλα των υπόλοιπων εταιρειών καταφέρνουν να παίρνουν μερίδιο αγοράς από τους υποψήφιους πελάτες καινούργιων αυτοκινήτων, αλλά και από αυτούς που πριν από λίγα χρόνια ήθελαν να αποκτήσουν ένα Tesla. Η απώλεια πωλήσεων της αμερικάνικης εταιρείας είναι αναπόφευκτη, καθώς υπάρχουν σήμερα δεκάδες ηλεκτρικά μοντέλα με πολλές επιδόσεις, χαρακτηριστικά και οδηγική συμπεριφορά. Ωστόσο, σήμερα η Tesla παραμένει πρωτοπόρος στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ, ενώ συνεχίζει να γράφει υψηλά ποσοστά πωλήσεων σε όλο τον κόσμο.

Οι περισσότερες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παρουσιάσει με επιτυχία τα δικά τους ηλεκτρικά μοντέλα και προγραμματίζουν να αυξήσουν στο μέλλον τα ηλεκτρικά μοντέλα τους. Από την άλλη, το γεγονός ότι η Toyota και η Honda έχουν αργήσει να εισάγουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις αγορές, βλέπουν να χάνουν (έστω και μικρό) μερίδιο αγοράς και μάλιστα από πιστούς ιδιοκτήτες.

Απώλειες για τα μοντέλα με φυσικό αέριο

Μερίδιο από την αγορά χάνουν και τα μοντέλα με φυσικό αέριο, καθώς η επιλογή της κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια έχει κερδίσει και τους οδηγούς που κινούνται με φυσικό αέριο. Τα δεδομένα της S&P Global Mobility δείχνουν μεγάλη αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών με τάση προς τα ηλεκτρικά οχήματα, αφήνοντας σταδιακά τις προτάσεις με συμβατικούς κινητήρες.

Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης

Όλα αυτά όταν ακόμη υπάρχουν μεγάλα προβλήματα με τα σημεία φόρτισης και τις θεωρητικά μικρές αυτονομίες, αλλά και τις υψηλές τιμές. Από την άλλη, έχουμε και αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν έχουν σταματήσει να εξελίσσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ποντάροντας ακριβώς στην επιθυμία πολλών να θέλουν να παραμείνουν στη χρήση συμβατικών αυτοκινήτων, ακόμη και μετά το 2035, όταν θεωρητικά η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σταματήσει.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!