Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

Alstom: Σε λειτουργία 14 υδρογονοκίνητα τρένα

Η Alstom, ηγέτης στην έξυπνη και βιώσιμη κινητικότητα, ανακοινώνει με ιδιαίτερη υπερηφάνεια ότι το πρώτο τρένο υδρογόνου στον κόσμο, το Coradia iLint, κατέκτησε ένα ακόμη ιστορικό ορόσημο στο Bremervörde της Κάτω Σαξονίας, Γερμανία. Λειτουργεί πλέον στην πρώτη παγκοσμίως διαδρομή 100% υδρογονοκίνητου τρένου, η οποία βρίσκεται σε επιβατική λειτουργία. Αυτό το περιφερειακό τρένο εκπέμπει μόνο ατμό και συμπυκνωμένο νερό, ενώ η λειτουργία του πραγματοποιείται με ελάχιστο θόρυβο.

Τα 14 οχήματα με κυψέλες καυσίμου ανήκουν στην Landesnahverkehrsgesellschaft Niedersachsen (LNVG). Η LNVG είχε ήδη αρχίσει να αναζητά εναλλακτικές λύσεις για τα τρένα ντίζελ το 2012 και με αυτόν τον τρόπο έδωσε ώθηση στην ανάπτυξη των τρένων στη Γερμανία. Άλλοι συνεργάτες σε αυτό το παγκόσμιο ντεμπούτο είναι η εταιρεία σιδηροδρόμων και μεταφορών Elbe-Weser (evb) και η εταιρεία φυσικού αερίου και μηχανικής Linde.

«Η μετακίνηση απαλλαγμένη από εκπομπές ρύπων είναι ένας από τους σημαντικότερους στόχους για τη διασφάλιση ενός βιώσιμου μέλλοντος και η Alstom έχει σαφές στόχο να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στα εναλλακτικά συστήματα πρόωσης για τον σιδηρόδρομο. Το πρώτο τρένο υδρογόνου στον κόσμο, το Coradia iLint, αποδεικνύει τη δέσμευσή μας για πράσινη κινητικότητα που συνδυάζεται με τεχνολογία αιχμής. Είμαστε πολύ υπερήφανοι που θέτουμε αυτή την τεχνολογία σε λειτουργία στο πλαίσιο μιας παγκόσμιας πρεμιέρας, από κοινού με τους σπουδαίους συνεργάτες μας», σημειώνει ο Henri Poupart-Lafarge, Διευθύνων Σύμβουλος και Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Alstom.

Συνολικά,14 περιφερειακές υδρογονοκίνητες αμαξοστοιχίες της Alstom θα χρησιμοποιηθούν από την evb για λογαριασμό της LNVG στη διαδρομή μεταξύ Cuxhaven, Bremerhaven, Bremervörde και Buxtehude, αντικαθιστώντας σταδιακά 15 ντιζελοκίνητες αμαξοστοιχίες. Θα ανεφοδιάζονται καθημερινά και όλο το εικοσιτετράωρο στο πρατήριο υδρογόνου της Linde. Χάρη στην εμβέλεια των 1.000 χιλιομέτρων, οι πολυμερείς συνθέσεις του μοντέλου Coradia iLint της Alstom, τα οποία δεν εκπέμπουν καθόλου ρύπους κατά τη λειτουργία τους, μπορούν να κυκλοφορούν όλη την ημέρα με ένα μόνο ρεζερβουάρ υδρογόνου στο δίκτυο της evb. Τον Σεπτέμβριο του 2018, είχε προηγηθεί μια επιτυχημένη δοκιμαστική λειτουργία διάρκειας σχεδόν δύο ετών με δύο τρένα της προ-σειράς.

Παρά τα πολυάριθμα έργα ηλεκτροκίνησης σε πολλές χώρες, ένα σημαντικό τμήμα του ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού δικτύου θα παραμείνει μη ηλεκτροκίνητο μακροπρόθεσμα. Σε πολλές χώρες, ο αριθμός των τρένων ντίζελ που κυκλοφορούν εξακολουθεί να είναι υψηλός, με τη Γερμανία, για παράδειγμα, να διαθέτει περισσότερα από 4.000 βαγόνια.

Η Alstom έχει επί του παρόντος τέσσερις συμβάσεις για περιφερειακά τρένα που κινούνται με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου. Δύο από αυτές αφορούν τη Γερμανία, η πρώτη για 14 τρένα Coradia iLint στην περιοχή της Κάτω Σαξονίας και η δεύτερη για 27 τρένα Coradia iLint στη μητροπολιτική περιοχή της Φρανκφούρτης. Το τρίτο συμβόλαιο αφορά την Ιταλία, όπου η Alstom κατασκευάζει 6 τρένα υδρογόνου Coradia Stream στην περιφέρεια της Λομβαρδίας – με δικαίωμα προαίρεσης για άλλα 8, ενώ το τέταρτο συμβόλαιο αφορά τη Γαλλία για 12 τρένα υδρογόνου Coradia Polyvalent που μοιράζονται σε τέσσερις διαφορετικές γαλλικές περιφέρειες. Επιπλέον, το Coradia iLint έχει δοκιμαστεί με επιτυχία, μεταξύ άλλων, στην Αυστρία, την Ολλανδία, την Πολωνία και τη Σουηδία.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!