THEPOWERGAME
Η Hyundai και το κίνημα Common Goal ανακοίνωσαν την έναρξη της συνεργασίας τους με στόχο να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου μέλλοντος. Η κορεάτικη εταιρεία και το Common Goal μοιράζονται την πεποίθηση ότι το ποδόσφαιρο είναι μια από τις λίγες πολιτιστικές δυνάμεις που μπορούν να βοηθήσουν στη στροφή της κοινωνίας προς μια πιο βιώσιμη και δίκαιη κοινωνία για όλους.
Ως μέρος αυτής της πρωτοβουλίας, η Hyundai έχει δεσμευτεί ότι το 1% της χορηγίας του FIFA World Cup 2022 θα διατεθεί στο κίνημα Common Goal. Επιπλέον, η εταιρεία θα παρέχει φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα στο Common Goal υποστηρίζοντας τη βιώσιμη κινητικότητα, η οποία διαδραματίζει βασικό ρόλο στη στρατηγική της Hyundai για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα έως το 2045.
Το κίνημα Common Goal ξεκίνησε το 2017, όταν ο παίκτης της Manchester United Χουάν Μάτα δεσμεύτηκε να διαθέσει το 1% του μισθού του για να υποστηρίξει πρωτοβουλίες που οδηγούν στην πρόοδο και την υποστήριξη του πλανήτη μας. Πέντε χρόνια αργότερα, το κίνημα έχει αυξηθεί με περισσότερους από 230 παίκτες και μάνατζερ, καθώς και μεγάλων εταιρειών του αθλητισμού.