Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Παπαδόπουλος: Επόμενο βήμα για την ηλεκτροκίνηση το Μητρώο Φορτιστών

Τον σχεδιασμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης παρουσίασε στην Πτολεμαΐδα το Σάββατο 30 Απριλίου 2022, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε ημερίδα με θέμα: «Ηλεκτροκίνηση: Οι προκλήσεις για το σύγχρονο συνεργείο».

Κατά την εισαγωγή του, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε τη σημασία της διενέργειας επιμελών ελέγχων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ, ειδικά σε μία χώρα όπου ο στόλος είναι παλιός και η συντήρηση των οχημάτων είναι καθοριστικός παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Πρόσθεσε ότι με τις αποφάσεις του Υπουργού Κώστα Καραμανλή, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απέκτησε νέο πληροφοριακό σύστημα και στο εξής, θα είναι εφικτή η διασταύρωση των στοιχείων με άλλες βάσεις δεδομένων, ώστε να εντοπίζονται τα οχήματα που δεν έχουν περάσει τον προβλεπόμενο έλεγχο.

Ο κ. Παπαδόπουλος επεσήμανε ότι η ψηφιοποίηση των υπηρεσιών αφορά άμεσα και στην ηλεκτροκίνηση, καθώς όπως εξήγησε:

«Με υπηρεσίες όπως το ηλεκτρονικό μητρώο φορτιστών που θα λειτουργήσει σύντομα, οι χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

Για παράδειγμα, ο οδηγός ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα μπορεί να μάθει ανά πάσα στιγμή σε πόση απόσταση από το σημείο που βρίσκεται υπάρχει φορτιστής, το κόστος ανεφοδιασμού, ακόμη και αν υπάρχει αυξημένη κυκλοφορία στο σημείο.

Πρόκειται για νέες εφαρμογές που βελτιώνουν την υποστήριξη της χρήσης του ηλεκτροκίνητου οχήματος και συμβάλλουν στη διείσδυση της ηλεκτροκίνησης.»

Ο Υφυπουργός Μεταφορών αναφέρθηκε επίσης στις πρωτοβουλίες που αφορούν στο θεσμικό πλαίσιο για τα συνεργεία και τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, καθώς και το δίκτυο φορτιστών. Σχετικά ανέφερε τα εξής:

«Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημιούργησε το θεσμικό πλαίσιο για τα συνεργεία υψηλής τάσης και αναμένεται επίσης, η κατάρτιση του ηλεκτρονικού μητρώου των συνεργείων, ώστε να εκλείψουν και περιπτώσεις με προβλήματα αδειοδότησης.

Επιπλέον, έχει ήδη διαμορφωθεί το αντίστοιχο θεσμικό πλαίσιο για τους τεχνίτες ηλεκτροκίνησης, το οποίο προωθείται και έχει αξία ότι αναφερόμαστε σε μια νέα επαγγελματική ειδίκευση με πολλές προοπτικές απασχόλησης.

Θυμίζω ότι το 2014 είχαμε θεσπίσει για πρώτη φορά το πλαίσιο ανάπτυξης του δικτύου φορτιστών. Δυστυχώς, πέρασαν 4μιση χρόνια στασιμότητας και ήρθε η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για να κάνει επανεκκίνηση στην ηλεκτροκίνηση.

Σήμερα υπάρχουν περίπου 1.200 φορτιστές στους αυτοκινητόδρομους και σε πολλά πρατήρια, κυρίως στις πόλεις. Αυτός ο αριθμός μπορεί να αυξηθεί πολύ αν οι Δήμοι και οι Περιφέρειες αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του νόμου για τα Σχέδια Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας.

Έχουν την ευκαιρία για να αναζητήσουν πόρους από το Πράσινο Ταμείο και να εγκαταστήσουν φορτιστές σε δημόσιους χώρους.»

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι με όλες αυτές τις δράσεις το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υποστηρίζει το πρόγραμμα παροχής κινήτρων για την αγορά ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Κινούμαι Ηλεκτρικά», στο οποίο οι πολίτες έχουν δείξει μεγάλη ανταπόκριση.

Ενδεικτικά, ανέφερε ότι οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων υπερτριπλασιάστηκαν από 1.083 το 2020 σε 3.594 το 2021 και καταγράφεται μια μετρήσιμη πρόοδος ως αποτέλεσμα της προσπάθειας που συντελείται να δημιουργηθούν περισσότερο ευνοϊκές συνθήκες για την ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!