Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Honda: Επενδύσεις 58 δισ. ευρώ στην ηλεκτροκίνηση

Συνέντευξη τύπου για τις πρωτοβουλίες της στον τομέα εξηλεκτρισμού οχημάτων, πραγματοποίησε η Honda Motor Co. Ltd. με τα ανώτερα διοικητικά στελέχη:

  • Toshihiro Mibe, Director, President & Representative Executive Officer
  • Kohei Takeuchi, Director, Executive Vice President & Representative Executive Officer
  • Shinji Aoyama, Senior Managing Executive Officer

Η ενημέρωση, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Honda, περιλάμβανε τα παρακάτω θέματα:

1. Πρωτοβουλίες της Honda για την ηλεκτροκίνηση

Η Honda προσπαθεί να είναι μία εταιρεία η οποία λειτουργεί ως πηγή ‘δύναμης’ υποστηρίζοντας παγκοσμίως όλους τους ανθρώπους που αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, βοηθώντας τους να επεκτείνουν τις δυνατότητές τους. Για το σκοπό αυτό, η Honda προσπαθεί να υλοποιήσει “τη χαρά και την ελευθερία της κινητικότητας” επιδιώκοντας “μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.”

Ισχυροποίηση των υφιστάμενων επιχειρήσεων

Τα τελευταία χρόνια, η Honda έχει αναπτύξει διάφορες πρωτοβουλίες προς την κατεύθυνση “ισχυροποίησης των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της” και “προετοιμασίας για νέα ανάπτυξη” και οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν αρχίσει να δείχνουν θετικά αποτελέσματα στους τομείς των προϊόντων, των επιχειρήσεων και των νέων τεχνολογιών.

  • Η δομή του τομέα αυτοκινήτων της Honda έχει σημειώσει σταθερή πρόοδο. Αυτή τη στιγμή, ο συνολικός αριθμός εκδόσεων σε επίπεδο εξοπλισμού και επιλογών για τα παγκόσμια μοντέλα έχει μειωθεί σε κάτω από το μισό από αυτόν του 2018 (Στόχος: μείωση στο ένα τρίτο μέχρι το 2025).
  • Σε ό,τι αφορά το κόστος που σχετίζεται με την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, η Honda βρίσκεται σε καλό δρόμο για να πετύχει το στόχο μείωσης κατά 10%, συγκριτικά με το κόστος που καταγράφηκε το 2018.

Η Honda θα συνεχίσει να επιταχύνει τις προσπάθειές της για τη δημιουργία πόρων ενισχύοντας τις υφιστάμενες επιχειρήσεις της και επενδύοντας αυτούς τους πόρους στην ηλεκτροκίνηση και την προετοιμασία για νέα ανάπτυξη.

Μοναδική προσέγγιση Honda

Ως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μονάδων ισχύος στον κόσμο με ετήσιες πωλήσεις περίπου 30 εκατομμυρίων προϊόντων κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένων μοτοσυκλετών, αυτοκινήτων, προϊόντων ηλεκτρικής ενέργειας, εξωλέμβιων μηχανών και αεροσκαφών, η Honda στοχεύει να επιτύχει ανθρακική ουδετερότητα για όλα τα προϊόντα και τις εταιρικές δραστηριότητες στις οποίες συμμετέχει μέχρι το 2050, προσπαθώντας να εξαλείψει τις εκπομπές άνθρακα από τις πηγές ενέργειας σε μία ευρεία ποικιλία προϊόντων.

Για το σκοπό αυτό, η Honda πιστεύει ότι είναι απαραίτητη μία πολύπλευρη και πολυδιάστατη προσέγγιση, και όχι απλά η αντικατάσταση των κινητήρων με μπαταρίες. Συμπεριλαμβανομένης της χρήσης των ανταλλάξιμων μπαταριών και του υδρογόνου καθώς και του εξηλεκτρισμού των αυτοκινήτων, η Honda θα προσφέρει ποικίλες λύσεις για όλα της τα προϊόντα κινητικότητας ανάλογα με τον τρόπο που οι πελάτες χρησιμοποιούν τα προϊόντα σε διάφορες χώρες και περιοχές.

Επιπλέον, με τη συνδεδεμένη πλατφόρμα που συνδέει όλα αυτά τα στοιχεία, η Honda θα αναβαθμίσει την άνεση και την απόδοση της κοινωνίας συνολικά.

Οργανωτικές αλλαγές που έγιναν για την ενίσχυση του τομέα ηλεκτροκίνησης

Στο παρελθόν, η δομή της Honda ήταν διαμορφωμένη με βάση τα προϊόντα, δηλαδή τις μοτοσυκλέτες, τα αυτοκίνητα και τα προϊόντα ηλεκτρικής ενέργειας. Ωστόσο, ξεκινώντας από το τρέχον οικονομικό έτος, οι τομείς της τεχνολογίας που θα αποτελέσουν τον πυρήνα της μελλοντικής ανταγωνιστικότητας της Honda έχουν μετακινηθεί από τους αντίστοιχους προϊοντικούς επιχειρηματικούς οργανισμούς και έχουν συνδυαστεί στο πλαίσιο του νεοσύστατου Business Development Operations.

Τέτοιοι βασικοί τομείς είναι:

εξηλεκτρισμένα προϊόντα και υπηρεσίες, μπαταρίες, ενέργεια, Mobile Power Pack, υδρογόνο και λογισμικό/συνδεδεμένες τεχνολογίες που συνδέουν όλους τους βασικούς τομείς. Με αυτή την αλλαγή, η Honda θα επιταχύνει την ταχύτητα με την οποία μπορεί να κινηθεί και θα αυξήσει την επίδραση της διατομεακής συνέργειας μεταξύ των προϊόντων της.

2. Πρωτοβουλίες για τον τομέα ηλεκτροκίνησης οχημάτων

Στρατηγική προμήθειας μπαταριών

Η βασική πρόκληση στην εποχή των ηλεκτρικών οχημάτων είναι η παγκόσμια προμήθεια μπαταριών. Η Honda υιοθετεί δύο βασικές προσεγγίσεις στη στρατηγική προμήθειας μπαταριών.

1) Επί του παρόντος

Η Honda θα εξασφαλίσει σταθερή προμήθεια μπαταριών ιόντων λιθίου σε κάθε περιοχή ενισχύοντας τις εξωτερικές συνεργασίες της.

  • Βόρεια Αμερική: Η Honda θα προμηθεύεται μπαταρίες Ultium από την GM. Εκτός από τη GM, η Honda διερευνά τη δυνατότητα δημιουργίας μιας κοινοπραξίας για την παραγωγή μπαταριών.
  • Κίνα: Η Honda θα ενισχύσει περαιτέρω τη συνεργασία της με τη CATL.
  • Ιαπωνία: Η Honda θα προμηθεύεται μπαταρίες για μικρά ηλεκτρικά οχήματα από την Envision AESC.

2) Από το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020:

Η Honda θα επιταχύνει περαιτέρω την ανεξάρτητη έρευνά της στις μπαταρίες επόμενης γενιάς. Για τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης που αυτή τη στιγμή είναι υπό εξέλιξη, η Honda αποφάσισε να δημιουργήσει μία πιλοτική γραμμή επενδύοντας περίπου 315 εκατομμύρια ευρώ, με στόχο να την καταστήσει λειτουργική την Άνοιξη του 2024. Η Honda στοχεύει να υιοθετήσει την επόμενη γενιά μπαταριών της σε μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020.

Εισαγωγή μοντέλων EV

Τα σχέδια για την εισαγωγή στην αγορά ηλεκτρικών μοντέλων είναι τα εξής.

1) Από τώρα μέχρι το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020:

Η Honda θα παρουσιάσει προϊόντα προσαρμοσμένα στα χαρακτηριστικά της αγοράς κάθε περιοχής.

  • Βόρεια Αμερική: Το 2024, η Honda θα παρουσιάσει δύο ηλεκτρικά, μεσαίου και μεγάλου μεγέθους, SUV που εξελίσσονται αυτή τη στιγμή σε συνεργασία με την GM. (Honda Prologue SUV, και ένα μοντέλο EV SUV με τα σήματα της Acura)
  • Κίνα: Η Honda θα παρουσιάσει συνολικά 10 νέα μοντέλα EV μέχρι το 2027.
  • Ιαπωνία: Στις αρχές του 2024, η Honda θα παρουσιάσει πρώτα ένα μικρό ηλεκτρικό για επαγγελματική χρήση στην κατηγορία τιμής του 1 εκατομμυρίου γιεν. Θα ακολουθήσουν ένα μικρό ηλεκτρικό και ένα ηλεκτρικό SUV για προσωπική χρήση.

2) Μετά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2020:

Θεωρώντας ότι μέχρι τότε θα έχει αυξηθεί η ζήτηση των EVs, η Honda θα αρχίσει να παρουσιάζει τα καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα από παγκόσμια σκοπιά.

  • Το 2026, η Honda θα αρχίσει να υιοθετεί την Honda e: Architecture, μία EV πλατφόρμα που συνδυάζει το hardware με το λογισμικό.
  • Μέσω της συμμαχίας της με τη GM, η Honda σκοπεύει να παρουσιάσει προσιτά ηλεκτρικά οχήματα το 2027, με κόστος και αυτονομία που θα είναι ανταγωνιστικά όπως τα βενζινοκίνητα οχήματα, ξεκινώντας από τη Β. Αμερική.

Μέσω αυτών των πρωτοβουλιών, η Honda σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 30 ηλεκτρικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, με μία πλήρη γκάμα από μικρά EV επαγγελματικής χρήσης μέχρι μοντέλα ναυαρχίδες, με προβλεπόμενο όγκο
παραγωγής πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες ετησίως.

Παραγωγή EV

  • Σε ό,τι αφορά της δραστηριότητες παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κίνα, η Honda σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα αποκλειστικό εργοστάσιο για EVs στο Guangzhou και την Wuhan.
  • Η Honda προγραμματίζει τη λειτουργία μιας ειδικής γραμμής παραγωγής EV και στη Β. Αμερική.

3. Ενίσχυση των τομέων συνδεδεμένων / software τεχνολογιών

Η Honda προσπαθεί να προσφέρει μεγαλύτερη αξία όχι μόνο με το καθένα από τα προϊόντα της, αλλά και όταν διάφορα προϊόντα Honda διασυνδέονται και πέραν των προϊοντικών πεδίων τους. Το κλειδί για την επίτευξη μιας τέτοιας διασύνδεσης είναι οι τεχνολογίες και τα πλαίσια, όπου η Honda τοποθετεί τα εξηλεκτρισμένα προϊόντα της ως “τερματικά” και συνδέει την ενέργεια και τις πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες σε κάθε προϊόν με τους χρήστες τους και την κοινωνία. Ως εκ τούτου, η Honda θα εργαστεί για τη δημιουργία μιας διατομεακής συνδεδεμένης πλατφόρμας, που θα δημιουργήσει νέα αξία για τους πελάτες της.

Στους τομείς τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών, του λογισμικού και των συνδεδεμένων τεχνολογιών για την επιτάχυνση των προσπαθειών ανάπτυξης της, η Honda θα επιδιώξει να αυξήσει σημαντικά τις δυνατότητες εξέλιξης που

θα περιλαμβάνουν την ενίσχυση στρατολόγησης προσωπικού εκτός της Honda. Επίσης, στους τομείς αυτούς, η Honda θα επιδιώξει ενεργά διαβιομηχανικές συνεργασίες και συμμαχίες καθώς και επενδύσεις σε startups.

4. Χρηματοοικονομικές στρατηγικές που υποστηρίζουν τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεων της Honda

Καθώς προχωρά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης, η Honda θα μετατοπίσει την εστίαση από τις μεμονωμένες πωλήσεις hardware και θα προσπαθήσει να μεταμορφώσει το επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιό της συνδυάζοντας hardware και software για να επεκτείνει τις σχέσεις της με τους πελάτες και την γκάμα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της. Επίσης, μετά το 2030, η Honda θα ενισχύσει τον τομέα συνδυασμένων λύσεων και θα επεκταθεί σε νέους τομείς. Για να επιτευχθεί ένας τέτοιος μετασχηματισμός του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου, η Honda καταβάλλει προσπάθειες για την ενίσχυση των υφιστάμενων επιχειρήσεών της.

Βελτίωση της δομής κερδών

Εκτός από τις σταθερές προσπάθειες για την ισχυροποίηση των υφιστάμενων επιχειρήσεων της, η Honda προσπάθησε να μειώσει τα κόστη από όλες τις κατευθύνσεις, αντιμετωπίζοντας την ίδια στιγμή ένα δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που οφείλεται στην πανδημία του κορωνοϊού και την έλλειψη ημιαγωγών. Ως αποτέλεσμα, η επιχειρηματική δομή έχει βελτιωθεί και η Honda είναι πεπεισμένη ότι οι συνεχείς της προσπάθειες θα αποφέρουν μία ικανοποιητική απόδοση επί των πωλήσεων (ROS) άνω του 7%, που ήταν ο μεσο-μακροπρόθεσμος στόχος της Honda. Επίσης, το καθαρό ταμειακό υπόλοιπο ήταν 14 δισεκατομμύρια ευρώ (στο τέλος του τρίτου τριμήνου που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου, 2021), διατηρώντας ένα υγιές επίπεδο.

Επενδύσεις σε πόρους τα επόμενα 10 χρόνια και αξιοποίηση εξωτερικής χρηματοδότησης

Η Honda θα προϋπολογίσει περίπου 58 δισεκατομμύρια ευρώ για δαπάνες έρευνας και ανάπτυξης. Από όλους τους τομείς R&D, η Honda σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 36 δισεκατομμύρια ευρώ στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και
του λογισμικού (Περίπου 25 δισεκατομμύρια ευρώ για δαπάνες R&D και περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ για επενδύσεις).

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τη νέα ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των τομέων νέων τεχνολογιών και διάθεσης πόρων, η Honda θα επενδύσει περίπου 7 δισεκατομμύρια ευρώ τα επόμενα 10 χρόνια.

Η Honda θα είναι ενεργή επενδύοντας σε startups με προηγμένες τεχνολογίες και επιχειρηματικά μοντέλα υψηλών δυνατοτήτων σε κλίμακα 73 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο, γεγονός που θα επεκτείνει τη γκάμα των τεχνολογιών και των
επιχειρήσεων της Honda.

Βάσει της πολιτικής της να αξιοποιεί μεθόδους εξωτερικής χρηματοδότησης ανάλογα με τις ανάγκες, η Honda προχώρησε στην έκδοση Πράσινων Ομολόγων συνολικής αξίας 2,75 δισ. δολαρίων φέτος το Μάρτιο. Διαθέτοντας τα έσοδα από αυτά τα Πράσινα Ομόλογα στην εξέλιξη και παραγωγή οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων όπως τα EVs και τα FCVs, η Honda θα επιταχύνει περαιτέρω τις πρωτοβουλίες της για την επίτευξη του οράματος μιας κοινωνίας με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

5. Σπορ μοντέλα

Παράλληλα με τις προκλήσεις στο δρόμο για την ανθρακική ουδετερότητα και την ηλεκτροκίνηση, η Honda ανέκαθεν είχε το πάθος να προσφέρει απόλαυση στους πελάτες της. Η “χαρά της οδήγησης” θα αποτελεί συστατικό των μοντέλων μας ακόμα και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, και η Honda θα παρουσιάσει σε όλο τον κόσμο δύο σπορ μοντέλα, μία ειδική έκδοση και ένα μοντέλο ναυαρχίδα, που θα ενσαρκώνουν το παγκόσμιο σπορ πνεύμα και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Honda.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!