THEPOWERGAME
Η Logitech International ανακοίνωσε ότι υπερέβη τη δέσμευσή της να ενσωματώσει πλαστικό που έχει ανακυκλωθεί μετά την κατανάλωση σε προϊόντα, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα και αυξάνοντας την κυκλικότητα σε υλικά και συστατικά καταναλωτικών προϊόντων.
Το Χαρτοφυλάκιο Δημιουργικότητας και Παραγωγικότητας της Logitech, το μεγαλύτερο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας, χρησιμοποιεί PCR σε κλίμακα 65% σε όλες τις μονάδες ποντικιών και πληκτρολογίων συμπεριλαμβανομένου πλέον του πλαστικού PCR, ξεπερνώντας τη δέσμευση 50% που πραγματοποίησε το 2020.
Η χρήση ανακυκλωμένων πλαστικών από τη Logitech έχει αυξηθεί ραγδαία σε μόλις δύο χρόνια, ωθώντας την εταιρεία να αναπτύξει νέες δυνατότητες και να καινοτομήσει περαιτέρω στις διαδικασίες σχεδιασμού, κατασκευής και προμηθειών. Εκτιμάται ότι 8.000 τόνοι παρθένου πλαστικού περιορίστηκαν χάρη στα προϊόντα Logitech το 2021, μειώνοντας τη συνολική ζήτηση για πλαστικό που προέρχεται από πετροχημικά και μετατρέποντας τα ηλεκτρονικά απόβλητα σε πολύτιμο πόρο. Αυτό εκτιμάται ότι ισοδυναμεί με 19.000 τόνους CO2 που εξοικονομούνται κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής των προϊόντων ή αλλιώς με το ισοδύναμο ενός μέσου επιβατικού οχήματος που οδηγεί 1.740 φορές γύρω από τη Γη.
«Στις μέρες μας όλοι οι καταναλωτές έχουν ένα εύρος επιλογών όταν πρόκειται να διαλέξουν ποντίκια και πληκτρολόγια που είναι ευθυγραμμισμένα με τις προτιμήσεις τους για βιώσιμο τρόπο ζωής» ανέφερε η Delphine Donne-Crock, Γενική Διευθύντρια Δημιουργικότητας και Παραγωγικότητας στη Logitech. «Χρησιμοποιώντας το ανακυκλωμένο πλαστικό μετά την κατανάλωση ως το προτιμώμενο υλικό μας σε κλίμακα καταφέραμε να δημιουργήσουμε ουσιαστική δράση για να κάνουμε τη βιώσιμη διαβίωση εύκολη για τους καταναλωτές, καθώς και να έχουμε ουσιαστικό αντίκτυπο στη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα».
Η Logitech χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο πλαστικό PCR σε όλες τις σειρές προϊόντων της ως μέρος της προσέγγισης Σχεδιασμός για Αειφορία. Πολλές από τις ανακυκλωμένες πλαστικές ρητίνες μετά την κατανάλωση περιορίζονται παραδοσιακά σε μαύρα ή γκρι χρώματα και συνήθως δεν λειτουργούν με τον ίδιο τρόπο όπως το παρθένο πλαστικό. Προκειμένου να επιτύχει το ίδιο επίπεδο ποιότητας, η Logitech καινοτομεί στα χαρακτηριστικά των υλικών για να δώσει σε αυτά τα πλαστικά μια δεύτερη ζωή, αποφεύγοντας την παραδοσιακή διαδρομή προς τους χώρους υγειονομικής ταφής. Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση για τη χρήση υλικών δεύτερης ζωής εκπληρώνει τη δέσμευση της εταιρείας χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα και την ακεραιότητα του υλικού και χωρίς να θέτει σε κίνδυνο την αισθητική του σχεδιασμού.
Το ποσοστό ανακυκλωμένου πλαστικού σε κάθε προϊόν ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο, το χρώμα και το υλικό σύνθεσης του προϊόντος και κυμαίνεται από 75% περιεκτικότητα σε PCR έως 20% για τεχνικά πολύπλοκα προϊόντα ανοιχτόχρωμων χρωμάτων. Ως αποτέλεσμα έρευνας της Logitech σε συνεργασία με αξιόπιστους προμηθευτές, υπάρχουν πλέον 30+ χρώματα στην παλέτα και ο στόχος του σχεδιασμού είναι να μεγιστοποιηθεί το ποσοστό ανακυκλωμένου περιεχομένου σε κάθε προϊόν, διασφαλίζοντας παράλληλα την υψηλή αισθητική εμφάνιση και έχοντας ως προαιπαιτούμενο την πλήρωση των τεστ αντοχής.
Για ένα από τα πιο χρησιμοποιούμενα υλικά στη βιομηχανία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης η Logitech δεσμεύεται να μοιράζεται δημόσια την αυξανόμενη χρήση ανακυκλωμένου πλαστικού και την ανάληψη ευθύνης για την ανάκτηση ηλεκτρονικών αποβλήτων. Όλο το πλαστικό PCR που χρησιμοποιείται στα προϊόντα της Logitech προέρχεται από ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης στο τέλος του κύκλου ζωής τους, τα οποία διαφορετικά θα μπορούσαν να είχαν καταλήξει σε χώρους υγειονομικής ταφής και τα προϊόντα είναι πιστοποιημένα από τρίτους μέσω της SCS Global Services.
«Κάνουμε σημαντικά βήματα για να αψηφήσουμε τις συνηθείς διαδικασίες παραγωγής και να προσφέρουμε πρωτοποριακές λύσεις στα υλικά, τις εξελίξεις στη συσκευασία και την κυκλικότητα για να μειώσουμε τον αντίκτυπο της εταιρείας στον άνθρακα», δήλωσε ο Prakash Arunkundrum, επικεφαλής Operations και Βιωσιμότητας της Logitech. «Η απώτερη φιλοδοξία μας είναι να έχουμε θετικό αντίκτυπο στο περιβάλλον και την κοινωνία και να οδηγήσουμε ολόκληρο τον κλάδο μας προς τα εμπρός κοινοποιώντας την προσέγγισή μας και συνεργαζόμενοι».
Η Logitech επιτάχυνε πρόσφατα τη στρατηγική της για τη δράση για το κλίμα και έχει δρομολογήσει έναν ευθύ δρόμο για να είναι θετική κλιματικά πέρα από το 2030 συλλαμβάνοντας περισσότερο άνθρακα από ό,τι δημιουργεί. Η Logitech υπογράφει περήφανα τη Διακήρυξη για το Κλίμα και είναι επίσης η πρώτη εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών ευρείας κατανάλωσης που δεσμεύεται να παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες για το αποτύπωμα άνθρακα στις προϊοντικές συσκευασίες στο σύνολο του χαρτοφυλακίου.