Γ.Δ.
1482.43 0,00%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
0,00%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.89
NOVAL
0,00%
2.77
OPTIMA
0,00%
12.1
TITC
0,00%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
0,00%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
0,00%
3.07
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.62
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.89
ΑΣΚΟ
0,00%
2.79
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
0,00%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.1
ΔΑΑ
0,00%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
0,00%
11.5
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.55
ΕΕΕ
0,00%
33.22
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.25
ΕΛΛ
0,00%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.09
ΕΛΠΕ
0,00%
7.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.25
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.752
ΕΛΧΑ
0,00%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.295
ΕΤΕ
0,00%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.24
ΕΧΑΕ
0,00%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.419
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.73
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.99
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.14
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
0,00%
1.505
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.497
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.198
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.15
ΛΑΒΙ
0,00%
0.894
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.41
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.6
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
0,00%
3.73
ΜΙΝ
0,00%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.58
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.276
ΞΥΛΠ
0,00%
0.426
ΟΛΘ
0,00%
21.2
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.58
ΟΠΑΠ
0,00%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.899
ΟΤΕ
0,00%
14.55
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
0,00%
4.245
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
0,00%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.945
ΣΑΡ
0,00%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.345
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
0,00%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
0,00%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

GROHE: Έρευνα για τη στάση των Ευρωπαίων στην κλιματική αλλαγή

Το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE στο πλαίσιο του UN Climate Summit για τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα.

Πιο συγκεκριμένα, το Δελτίο Τύπου της GROHE αναφέρει:

Στο πλαίσιο του UN Climate Summit στην Σκωτία, το YouGov υλοποίησε μια έρευνα για λογαριασμό της GROHE σε 7 Ευρωπαϊκές χώρες, σχετικά με τη στάση των Ευρωπαίων απέναντι στην κλιματική αλλαγή και τη βιωσιμότητα αλλά και με το πόσο ικανοποιημένοι είναι με την πολιτική σχετικά με την κλιματική αλλαγή και το περιβάλλον, θέματα που αφορούν ιδιαίτερα την GROHE, η οποία προσφέρει βιώσιμες λύσεις για το μπάνιο και την κουζίνα. Τι έδειξε όμως η έρευνα;

Βιωσιμότητα: Ναι, αλλά η τιμή μετράει

Μπροστά στην απόφαση για μια αγορά, το μεγαλύτερο ποσοστό των Γερμανών (54% των ερωτηθέντων) δίνει προτεραιότητα στην τιμή, ενώ μόνο το 29% είχε τη βιωσιμότητα του προϊόντος ως προτεραιότητα. Στην ηλικιακή ομάδα 55+ όλο και περισσότεροι (31%) ενδιαφέρονται να αγοράσουν βιώσιμα προϊόντα. Ωστόσο, οι ερωτηθέντες που ζουν σε αγροτικές περιοχές δίνουν μεγαλύτερη σημασία στην τιμή (60%). Σε σχέση με άλλες χώρες, η Γερμανία είναι στη μέση της λίστας αλλά πολύ πιο μετά την Γαλλία. Εκεί, το 49% των ερωτηθέντων δίνει σημασία στη βιωσιμότητα όταν αγοράζει ένα προϊόν. Η Ρωσία έρχεται τελευταία, με το 70% να θέτει ως πρωταρχικό κριτήριο επιλογής για αγορά την τιμή. Το 53% συμφωνεί ότι τελικά η τιμή είναι ο παράγοντας που οδηγεί στην απόφαση για την αγορά.

Το μότο όταν αγοράζουμε νέα προϊόντα: Αποφεύγουμε το πλαστικό

Όταν αγοράζουν νέα προϊόντα πολλοί συμμετέχοντες στην έρευνα δίνουν σημασία στην εξοικονόμηση ενέργειας, αποβλήτων, πλαστικού και νερού. Στη Γερμανία, η εξοικονόμηση αποβλήτων και πλαστικού έρχονται πρώτες με 62 και 59% αντίστοιχα και ακολουθούν η εξοικονόμηση ενέργειας με 57%, το νερό με 45% και στο τέλος το 39% το ζήτημα εκπομπών CO2.

Στην Δανία αυτό είναι διαφορετικό, το 53% είναι ευαισθητοποιημένο στο ζήτημα εκπομπών CO2. H Γαλλία έρχεται πρώτη στην έρευνα όσον αφορά στις εξοικονόμηση νερού σε συνάρτηση με τις νέες αγορές. Το 58% δίνει σημασία στην χαμηλή κατανάλωση ενέργειας και το 47% προσέχει ιδιαίτερα στην κατανάλωση νερού.

Η δέσμευση για τη βιωσιμότητα είναι μια εταιρική φιλοσοφία

Με την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση για την έλλειψη πόρων και την κλιματολογική κρίση, πολλές εταιρίες δίνουν μεγάλη έμφαση στην βιωσιμότητα ως on-trend topic.
Η GROHE έχει αγκαλιάσει το ζήτημα από το 2000 βάζοντας τα θεμέλια για μια κυκλική οικονομία με σεβασμό στο περιβάλλον και στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας στις αξίες της από πολύ νωρίς. Ο Thomas Fuhr, Leader Fittings, LIXIL International and Co-CEO GROHE AG εξηγεί: «Ως μέρος του LIXIL Corporation, η GROHΕ, επικεντρώνει όλες τις προσπάθειές της για την τήρηση της συμφωνίας των Παρισίων του 2015. Για παράδειγμα, η GROHE έχει μειώσει στην παραγωγή της τα επίπεδα CO2 από τον Απρίλιο του 2020. Λαμβάνουμε υπόψιν την αρχή της κυκλικής οικονομίας με Cradle-to-Cradle-Certified® προϊόντα με βάση την οποία αποφεύγουμε τα πλαστικά μπουκάλια και στηρίζουμε τους καταναλωτές που στρέφονται σε ένα βιώσιμο τρόπο ζωής. Αυτό κάνει ξεκάθαρο ότι οι εταιρίες καθοδηγούν την αλλαγή για να επαναπροσδιοριστεί το μέλλον και τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια οικονομία σε αρμονία με το περιβάλλον είναι δυνατή και αναγκαία.»

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!