Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-1,37%
5.76
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+1,76%
9.27
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,44%
2.295
OPTIMA
+0,64%
12.64
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,67%
1.504
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-1,15%
2.57
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,28%
1.575
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
+1,37%
2.22
ΒΙΟ
+1,52%
5.35
ΒΙΟΚΑ
+1,61%
1.895
ΒΙΟΣΚ
+1,25%
1.62
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,10%
18.4
ΔΑΑ
-0,38%
7.97
ΔΑΙΟΣ
-0,56%
3.56
ΔΕΗ
+2,24%
11.86
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,27%
0.301
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,49%
32.66
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,38%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-0,96%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.882
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-2,63%
7.634
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,86%
5.85
ΕΥΡΩΒ
-1,02%
2.227
ΕΧΑΕ
+1,01%
4.515
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.335
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+0,72%
4.865
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,00%
1.018
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+0,87%
2.885
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-9,91%
2
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
-0,17%
1.178
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
-1,95%
15.05
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+2,31%
0.754
ΛΑΜΔΑ
-0,28%
7.15
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
+0,53%
2.87
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,75%
20.2
ΜΟΝΤΑ
+3,93%
3.7
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+1,11%
25.46
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
33.22
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,46%
0.81
ΞΥΛΚ
-1,11%
0.268
ΞΥΛΠ
+8,98%
0.364
ΟΛΘ
-0,91%
21.8
ΟΛΠ
-1,33%
29.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,76%
15.57
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,81%
14.73
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
10.28
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-1,26%
3.842
ΠΕΡΦ
-0,19%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,70%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.93
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,68%
1.278
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,95%
5.19
ΡΕΒΟΙΛ
+1,75%
1.74
ΣΑΡ
+1,86%
10.94
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,70%
19.88
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+1,08%
3.74
ΧΑΙΔΕ
-0,83%
0.595

Οι αυταπάτες, το εμβόλιo ΣΥΡΙΖΑ και η αλλαγής στάσης για το Ελληνικό

Ο Άδωνις, το Ελληνικό και το εμβόλιο ΣΥΡΙΖΑ

Ως το καλό «εμβόλιο» χαρακτήρισε χθες ο Άδωνις Γεωργιάδης τον Αλέξη Τσίπρα και τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ. Και αυτό γιατί, όπως είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, απάλλαξε τον ελληνικό λαό από αυταπάτες που είχε. «Η ουσία είναι πως ό,τι νόμιζε ο ελληνικός λαός επί δεκαετίες ως σημαντικό, απεδείχθη τελικά ανοησία. Αυτό ήταν σημαντικό να το βιώσει ο ελληνικός λαός γιατί αλλιώς δεν θα το πίστευε», είπε ο κ. Γεωργιάδης.

-Το ακόμη πιο εντυπωσιακό στις δηλώσεις του υπουργού, ήταν ότι ερωτηθείς για τις «παρενέργειες» του «εμβολίου» Τσίπρα τις υποβάθμισε ουσιαστικά. Όπως είπε, υπήρξε μια ζημία στην αρχή, αλλά στο τέλος η αποζημίωση από την θεραπεία που υπέστη ο ελληνικός λαός, θα είναι διπλή. Όλες οι αναφορές έγιναν με αφορμή τη στάση του ελληνικού λαού στο Ελληνικό. Ενώ το 2013 όλοι κατηγορούσαν τον υπουργό Ανάπτυξης ότι ξεπουλά το Ελληνικό, το 2019 όταν επανήλθε, όπως είπε, όλοι τον ρωτούσαν γιατί αργεί το Ελληνικό. Την αλλαγή αυτή, ο κ. Γεωργιάδης την απέδωσε στο «εμβόλιο» ΣΥΡΙΖΑ .

Δύο σενάρια για να πάει ο προαστιακός στη Ραφήνα

-Δύο σενάρια έχουν εξεταστεί για την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου μέχρι τη Ραφήνα όπως είπε χθες στο συνέδριο ITC 2021 o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρ. Βίνης. Οι δύο εναλλακτικές λύσεις για τη γραμμή των 17 χιλιομέτρων μπορούν να εφαρμοστούν και συνδυαστικά όπως είπε.  Η πρώτη λύση είναι η σύνδεση της υφιστάμενης στάσης του προαστιακού στην Παλλήνη μέσω του κατασκευασμένου σιδηροδρομικού διαδρόμου της οδού Σταυρού – Ραφήνας με το λιμάνι της τελευταίας.

-Η δεύτερη λύση είναι η σύνδεση του λιμανιού Ραφήνας μέσω της υφιστάμενης σιδηροδρομικής γραμμής με τη βόρεια έξοδο του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος».  Το έργο, που εντάσσεται στο πακέτο των έξι διαγωνισμών με ανταγωνιστικό διάλογο που θα ξεκινήσουν εντός του καλοκαιριού, εκτιμάται στα 300 εκατ. ευρώ. Με βάση τις σημερινές μελέτες προβλέπονται σταθμοί στην Παλλήνη, την Αρτέμιδα και τη Ραφήνα, αν εφαρμοστεί το πρώτο σενάριο.

Εκκρεμότητες στο Βουκουρέστι

-Δεν έχουν τέλος οι εκκρεμότητες της REDS με τα οικόπεδα στο Βουκουρέστι. Για το πρώτο, κοντά στη λίμνη Baneasa που είχαν αρχίσει εργασίες κατασκευής συγκροτήματος κατοικιών και σταμάτησαν το 2011, η σημερινή διοίκηση προσπαθεί να ανανεώσει την άδεια οικοδομής και αναζητεί κεφάλαια για να συνεχίσει το έργο. Για το δεύτερο, στο κέντρο του Βουκουρεστίου, που η διοίκηση Καλλιτσάντση είχε αποφασίσει να πωλήσει, η διοίκηση έχει δεχθεί υψηλότερη προσφορά από τον ίδιο υποψήφιο αγοραστή. Όμως δεν πουλάει! Αντίθετα και γι’ αυτό αναζητεί συνεταίρους προκειμένου να το αναπτύξει. Λογικό γιατί ο πρόεδρος της REDS και δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος Χρ. Παναγιωτόπουλος είχε δώσει σκληρή μάχη επί μήνες με τη διοίκηση Καλλιτσάντση ώστε να αποτρέψει την πώληση.

Το Beat έλιωσε στον καύσωνα

-Μπορεί η Beat να έχει οικολογικές ευαισθησίες και να σκοπεύει να φέρει ηλεκτροκίνητα ταξί στην Αθήνα όμως μέχρι τότε θα πρέπει να βρει συμβατικά ώστε να ικανοποιήσει τη ζήτηση. Η κατάσταση το τελευταίο δεκαήμερο είναι τουλάχιστον απαράδεκτη με τους χρήστες να έχουν εξαγριωθεί καθώς η εφαρμογή είναι «ανεφάρμοστη», κοινώς δεν βρίσκουν οδηγούς να τους εξυπηρετήσουν. Τι συμβαίνει; Οι οδηγοί απλά έχουν κλείσει την εφαρμογή και λόγω της υψηλής ζήτησης στον δρόμο έχουν γυρίσει στον παραδοσιακό τρόπο: παίρνω πελάτη που σηκώνει χέρι.

-Γιατί το κάνουν; Όπως λένε οι ίδιοι η Beat παίρνει κατ’ ελάχιστον το 13% από τις κούρσες που κλείνουν μέσω της εφαρμογής και το ποσοστό ανεβαίνει αν ο πελάτης πληρώνει με κάρτα. Αντίστοιχα λόγω της υψηλής κίνησης στους δρόμους έχουν αυξηθεί κατακόρυφα και οι ακυρώσεις των επιβατών με αποτέλεσμα και οι πιο πιστοί οδηγοί της Beat να δυσανασχετούν. Πάντως η γερμανική εταιρεία μέχρι στιγμής δεν δείχνει να ιδρώνει το αυτί της για να ζητήσει μία συγνώμη για την ταλαιπωρία που έχει προκληθεί.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!