THEPOWERGAME
O Θαν. Σίψας της ΕΚΤΕΡ πήρε (πάλι) το όπλο του
-Μια προσφυγή της ΕΚΤΕΡ πήγε πίσω το μεγάλο διαγωνισμό του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου για την κατασκευή «περιφερειακών υπηρεσιών, δομών και διακριτών χώρων» σε Χίο και Λέσβο και την αναβάθμισης της υφιστάμενης δομής προσφύγων και μεταναστών στο Φυλάκιο Έβρου, προϋπολογισμού κοντά στα 142 εκατ. ευρώ. Η ΕΚΤΕΡ προσέφυγε στην Αρχή Εξέτασης Προδικαστικών Προσφυγών (ΑΕΠΠ) που ζήτησε την παράταση.
-Τώρα οι προσφορές αναμένεται να κατατεθούν στις 22 Ιουλίου αν η ΕΚΤΕΡ δεν κερδίσει την υπόθεση καθώς θεωρεί πως κακώς αποκλείεται από τη διαδικασία. Ο επικεφαλής της ΕΚΤΕΡ Θαν. Σίψας, παλαίμαχο στέλεχος της αγοράς κατασκευών, δεν το βάζει εύκολα κάτω. Κάποτε έβαζε πληρωμένες καταχωρήσεις σε εφημερίδα κατά του υπουργείου ΥΠΕΧΩΔΕ (τώρα Υποδομών).
Ιδιώτης σύμβουλος στην Εγνατία Οδό
-Ένας ακόμα μεγάλος διαγωνισμός για συμβούλους μηχανικούς βγήκε στον αέρα, αυτή τη φορά από την Εγνατία Οδός ΑΕ. Η κρατική εταιρεία πρόκειται να προσλάβει ιδιώτη σύμβουλο για την επίβλεψη των έργων που προωθεί. Ο σύμβουλος επίβλεψης θα ασχολείται με όλο το φάσμα των υπηρεσιών επίβλεψης από τον έλεγχο των μελετών μέχρι την παρακολούθηση των χρονοδιαγραμμάτων. Πρόκειται για σύμβαση που θα ξεπεράσει τα 5 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ για περίοδο τριών ετών.
Το δύσκολο δίμηνο των σούπερ μάρκετ
-Όλο και λιγότερα χρήματα μπαίνουν στα ταμεία των σούπερ μάρκετ το τελευταίο διάστημα και όταν μιλάμε για τελευταίο διάστημα μιλάμε για την περίοδο από τις αρχές Μαΐου έως και σήμερα. Μετά από ένα και χρόνο όπου οι πωλήσεις κινούνταν ακόμη και με διψήφια ποσοστά ανόδου, μετά τις προμήθειες για την περίοδο του Πάσχα «τράβηξαν χειρόφρενο».
-Το άνοιγμα της εστίασης και ανταγωνιστικών καταστημάτων (π.χ. Jumbo) σε συνδυασμό με την δυνατότητα μετακινήσεων μείωσε τους καταναλωτές που ψώνιζαν στα σούπερ μάρκετ καθώς δεν είχαν τι άλλο να κάνουν. Τα δύο ερωτήματα που στριφογυρίζουν στο μυαλό των ανθρώπων του κλάδου είναι πόσο μεγάλη θα είναι η πτώση των πωλήσεων από εδώ και εμπρός και αν θα μπορέσει ο τουρισμός, που σαφώς κινείται σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με πέρυσι, να καλύψει μέρος της χασούρας ή ακόμη και να αντιστρέψει την πτωτική πορεία.
ΕΡΤ: Outdoor καμπάνια 200.000 ευρώ
-Καμπάνια υπαίθριας διαφήμισης για την προώθηση και προβολή του προγράμματος των τηλεοπτικών καναλιών, των ραδιοφώνων, των υπόλοιπων μέσων και των δράσεών της, θα «τρέξει» η ΕΡΤ. Για την καμπάνια υπάρχει κονδύλι 200.000 ευρώ και θα περιλαμβάνει διαφημιστική παρουσία πάνω σε 200 οχήματα, λεωφορεία και τρόλεϊ των ΟΣΥ στην Αθήνα και σε 50 λεωφορεία του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη. Το διαφημιστικό πρόγραμμα θα έχει διάρκεια 30 ημερών και θα ολοκληρωθεί εντός του 2021, σε διάστημα που θα ορίσει η ΕΡΤ ανάλογα με τις ανάγκες της. Η σύμβαση θα υπογραφεί με την εταιρεία Interbus με απευθείας ανάθεση.
Frigοglass: Ζημιές από τη φωτιά στη Ρουμανία
-Η Frigοglass ενδεχομένως να είναι ένα από τα μεγαλύτερα failure stories της εγχώριας αγοράς τα τελευταία χρόνια. Μετράει διαρκώς πληγές όπως το κλείσιμο του εργοστασίου της στην Αχαΐα που κόστισε εκατοντάδες θέσεις εργασίας (κι αρνητική δημοσιότητα ετών) αλλά και άλλες κακοτοπιές που συνεχίζονται. Δεν είναι τυχαίο ότι προ ημερών σημειώθηκε πυρκαγιά στο εργοστάσιο επαγγελματικών ψυγείων στη Τιμισοάρα, στην περιοχή Τιμίς της Ρουμανίας. Η φωτιά προκάλεσε σημαντικές ζημιές, κυρίως στο χώρο της παραγωγής.
Προαγωγές στην Deloitte Ελλάδος
Στην προαγωγή πέντε διευθυντικών στελεχών της σε Partners προχώρησε η Deloitte Ελλάδος,με το σύνολο των Partners να ανέρχεται τον Ιούνιο του 2021 στους 44. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τους: Σπύρο Βαμβακούση Partner στο τμήμα Tax & Legal, Ηλία Μακρή, Partner στο τμήμα Audit & Assurance, Θεόδωρο Παπακωνσταντίνου, Partner στο τμήμα Consulting, Μιχάλη Στεργίου, Partner στο τμήμα Audit & Assurance, και Βασίλη Χριστόπουλο, Partner στο τμήμα Audit & Assurance., ιδιαίτερα στο σημερινό δυναμικό περιβάλλον
Κινητικότητα στον ΔΟΜ
-Πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (International Organization for Migration) ως προς τα βιογραφικά και τις επιλογές προσώπων στη χώρα μας. Μαθαίνουμε πως βιογραφικά με διεθνείς σχέσεις έμειναν πρόσφατα απ έξω σε διαδικασίες που προβλημάτισαν αν και ενστάσεις δεν προβλεπόταν να υπάρξουν. Ταυτόχρονα ο ΔΟΜ πραγματοποιεί διαφημιστικό διαγωνισμό για την παραγωγή και υλοποίηση δύο online videos και τριών online banners, που θα αναπαραχθούν μέσα από τα κανάλια του ΔΟΜ στα social media και πιο συγκεκριμένα σε Facebook, Twitter, Instagram και YouTube.