Γ.Δ.
1604.29 +0,21%
ACAG
+0,33%
6.01
AEM
+1,08%
4.498
AKTR
+5,75%
5.33
BOCHGR
+0,79%
5.08
CENER
-0,94%
9.46
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
+0,24%
8.5
EVR
+0,68%
1.49
NOVAL
+0,78%
2.6
OPTIMA
+3,29%
13.8
TITC
-0,23%
43
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+1,18%
2.15
ΑΒΕ
-1,32%
0.45
ΑΔΜΗΕ
+2,15%
2.85
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
-1,19%
4.15
ΑΛΦΑ
+1,19%
1.8695
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.54
ΑΡΑΙΓ
+0,19%
10.75
ΑΣΚΟ
+3,13%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-2,67%
7.3
ΑΤΕΚ
0,00%
1.24
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.8
ΑΤΤ
+0,55%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-1,22%
2.43
ΒΙΟ
+1,03%
5.86
ΒΙΟΚΑ
+3,34%
1.855
ΒΙΟΣΚ
+0,99%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+1,03%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,42%
19.06
ΔΑΑ
+0,36%
8.44
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+0,73%
13.8
ΔΟΜΙΚ
+3,80%
2.865
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,17%
0.375
ΕΒΡΟΦ
-0,49%
2.05
ΕΕΕ
+0,47%
38.68
ΕΚΤΕΡ
+3,22%
2.245
ΕΛΒΕ
+1,98%
5.15
ΕΛΙΝ
0,00%
2.22
ΕΛΛ
0,00%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.285
ΕΛΠΕ
+1,46%
7.985
ΕΛΣΤΡ
+1,31%
2.32
ΕΛΤΟΝ
+1,09%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,24%
2.065
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,44%
1.15
ΕΤΕ
-2,14%
8.416
ΕΥΑΠΣ
+1,80%
3.39
ΕΥΔΑΠ
+0,66%
6.12
ΕΥΡΩΒ
-0,65%
2.444
ΕΧΑΕ
+1,40%
5.07
ΙΑΤΡ
+3,80%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,22%
0.3635
ΙΛΥΔΑ
+0,28%
1.82
ΙΝΛΙΦ
+1,23%
4.92
ΙΝΛΟΤ
-0,18%
1.112
ΙΝΤΕΚ
+0,67%
5.99
ΙΝΤΕΤ
+0,88%
1.15
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.13
ΚΑΡΕΛ
-0,62%
320
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
+6,01%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,89%
0.448
ΚΟΥΑΛ
+3,67%
1.356
ΚΟΥΕΣ
+0,62%
6.48
ΚΡΙ
-0,90%
16.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,21%
0.962
ΛΑΒΙ
+0,12%
0.836
ΛΑΜΔΑ
-0,43%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
-0,57%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+0,31%
3.22
ΜΑΘΙΟ
-3,84%
0.702
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.33
ΜΕΡΚΟ
0,00%
37.4
ΜΙΓ
-1,04%
2.845
ΜΙΝ
-4,07%
0.472
ΜΟΗ
+1,98%
22.64
ΜΟΝΤΑ
-0,54%
3.67
ΜΟΤΟ
+1,76%
2.895
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-1,44%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,53%
3.81
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.39
ΜΠΤΚ
-0,76%
0.65
ΜΥΤΙΛ
+0,39%
36.1
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.24
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.267
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
-1,05%
28.2
ΟΛΠ
+1,36%
33.6
ΟΛΥΜΠ
+2,34%
2.62
ΟΠΑΠ
-1,17%
16.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
+2,38%
15.07
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.94
ΠΑΙΡ
+0,90%
1.005
ΠΑΠ
+0,37%
2.68
ΠΕΙΡ
+0,26%
4.672
ΠΕΡΦ
+1,70%
5.39
ΠΕΤΡΟ
+0,51%
7.94
ΠΛΑΘ
-0,12%
4.09
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.3
ΠΡΔ
0,00%
0.268
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.296
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,81%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
-0,88%
1.69
ΣΑΡ
+0,66%
12.12
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,85%
0.349
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+2,11%
5.8
ΣΠΙ
+0,68%
0.594
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
-1,31%
1.505
ΤΡΑΣΤΟΡ
+5,65%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
+9,80%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,23%
4.3
ΧΑΙΔΕ
-8,27%
0.61

Το δεύτερο καλώδιο της Vodafone στην Κρήτη, η αιτία για τα ιστορικά υψηλά των μετοχών, η προσφυγή του δήμου Ασπροπύργου για τις Φυλακές και η BYD που “έφαγε” την Tesla

Το δεύτερο καλώδιο που φέρνει η Vodafone στο Τυμπάκι Κρήτης

Το καλώδιο «2Africa», που ανακοίνωσε χθες η Vodafone ότι έγινε προσαιγιάλωση στο Τυμπάκι Κρήτης, είναι το δεύτερο που φέρνει η διεθνής εταιρεία στη χώρα μας και στο Τυμπάκι Κρήτης. Το πρώτο ήταν το «India-Europe-Xpress (ΙΕΧ)», που προσαιγιαλώθηκε πέρυσι τον Νοέμβριο στο ίδιο σημείο. Πρόκειται για δύο διαφορετικά καλωδιακά συστήματα, τα οποία το πιθανό είναι ότι θα «ανταλλάξουν» κίνηση μεταξύ τους στο σημείο αυτό, δηλαδή στο Τυμπάκι Κρήτης. Αυτά είναι τα δύο από τα τρία μεγαλύτερα διεθνή καλωδιακά συστήματα που διέρχονται μέσω της Κρήτης, δηλαδή της Ελλάδας. Το τρίτο είναι το Asian-Africa-Europe 1 (ΑΑΕ-1), στο οποίο συμμετέχει ο ΟΤΕ. Τα υπόλοιπα καλωδιακά συστήματα που φτάνουν στη χώρα είναι μεν διεθνή, αλλά αφορούν διασυνδέσεις της Ελλάδας με άλλες γειτονικές χώρες, όπως Ιταλία, Κύπρο, Λιβύη, Ισραήλ κ.λπ. Τέτοιους είδους καλώδια είναι το Blue, το EMC, το MedNautilus, το Silphium, το Ionian κ.ά. Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι όσα περισσότερα καλωδιακά συστήματα διέρχονται μέσω της Ελλάδος, τόσο το καλύτερο για τη χώρα και την οικονομία της, και ότι οι δύο αυτές επενδύσεις της Vodafone στο Τυμπάκι είναι εξόχως καλοδεχούμενες.

Ο έρωτας για τη μετοχή της Alpha και το υψηλό 52 εβδομάδων

Άλλοι ανοίγουν σαμπάνιες λόγω Αγίου Βαλεντίνου και άλλοι για τη μετοχή τους, την οποία ερωτεύτηκε σφόδρα το διεθνές επενδυτικό κοινό! Δεν είναι τυχαίος έρωτας, τόσες εκθέσεις έβγαλαν τη μετοχή της Alpha Bank ως top επιλογή τους και, όπως λένε άνθρωποι της πιάτσας, όπου πιάτσα… τα χρηματιστηριακά πηγαδάκια, το ενδιαφέρον των ξένων αποτυπώνεται ήδη στους τεράστιους όγκους συναλλαγών.

Χθες η Alpha κατέκτησε υψηλό 52 εβδομάδων και μόλις 4% κάτω από το υψηλό πενταετίας. Αν δεν με απατάει η μνήμη μου -και ο υπολογισμός μου-, μιλάμε πρακτικά για το υψηλό επί θητείας Βασίλη Ψάλτη στη θέση του CEO στην τράπεζα. Αν δεν είναι ήδη, είναι πολύ κοντά στο να είναι. Μια θέση που συμμερίζονται στελέχη της αγοράς, που δεν κρύβουν την αισιοδοξία τους ότι αυτό θα συμβεί τις επόμενες ημέρες. Τουλάχιστον κάτι τέτοια νομίζω ότι άκουσα να λένε στο χθεσινό gathering για early drink σε μυστικές στοές…

Γιατί οι μετοχές γράφουν πολυετή ή ιστορικά υψηλά

Εν τω μεταξύ, κοντά στο 9% τα κέρδη της αγοράς, αλλά αν κοιτάξουμε τον διεθνή περίγυρο θα δούμε ότι το Χρηματιστήριο Αθηνών περιστοιχίζεται από ιστορικά υψηλά μεταξύ των αγορών της Ευρώπης. Πρώτες στη λίστα οι αγορές του Άμστερνταμ και της Μαδρίτης, ενώ στον ίδιο δρόμο βρίσκεται και η αγορά της Στοκχόλμης, παρατηρούν οι χρηματιστές, θέλοντας να πουν ότι πλέον η Ευρώπη, ως ενιαία αγορά, είναι ελκυστική στο σύνολό της. Όλα δείχνουν ότι ο πόλεμος στην Ουκρανία οδεύει προς το τέλος του, ενώ ο ρυθμός μείωσης των επιτοκίων, πιο αργός από εδώ και στο εξής, διατηρεί σε υψηλά ποσοστά τα κέρδη των ευρωπαϊκών τραπεζών, κάτι που φάνηκε χθες και στον εγχώριο κλάδο.

Οδηγός του ράλι η Coca Cola

Από εκεί και πέρα, το Χ.Α. διαθέτει πλέον μία εταιρεία στο Χρηματιστήριο, την Coca Cola, με κεφαλαιοποίηση 14,4 δισ. ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι μόλις μία εταιρεία αποτελεί το 14% της συνολικής κεφαλαιοποίησης της αγοράς. Η μετοχή έγραψε χθες ιστορικά υψηλά και, σύμφωνα με τους αναλυτές που παρακολούθησαν το conference call της διοίκησης, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων 2024 διαμορφώνει p/e στις 15 φορές και με την πρόβλεψη για EBIT (κέρδη προ φόρων) 11%, ιδιαίτερα συντηρητική. Κι αυτό διότι, όπως σχολίαζαν στο powergame.gr, η ίδια εταιρεία τον καιρό της πανδημίας προέβλεπε και πάλι διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης. Που σημαίνει ότι ενώ ο πόλεμος τελειώνει και η εφοδιαστική αλυσίδα θα τεθεί προς αποκατάσταση, οι προβλέψεις θα είναι μεγαλύτερες.

Από εκεί και πέρα, η Τράπεζα Πειραιώς έγραψε υψηλό τεσσάρων ετών στα προ αύξησης κεφαλαίου επίπεδα, με τους επενδυτές να σπεύδουν να τοποθετηθούν εν όψει του deal απόκτησης της Εθνικής Ασφαλιστικής από το CVC, εξέλιξη που θα συμβάλει στην αύξηση των κερδών ανά μετοχή τουλάχιστον 4%. Υψηλό 15 ετών και για τη ΔΕΗ, που συνεχίζει κάθε μέρα σε νέα υψηλά, ενεργοποιώντας ισχυρά χαρτοφυλάκια από το εξωτερικό, με τους αναλυτές να μην αποκλείουν το ενδεχόμενο ξένα funds να εκδηλώσουν ενδιαφέρον για την απόκτηση θέσης στη μετοχή μέσω της αγοράς του ποσοστού που έχει αποκτήσει η επιχείρηση από το buy back των μετοχών και το οποίο ανέρχεται σε 5,6%. Σε αντίστοιχη κίνηση είχε προβεί τον Ιανουάριο, υπενθυμίζουν, η Motor Oil.

Υψηλό 15 ετών και για την Άβαξ, όπου, σύμφωνα με την έκθεση της Euroxx, η ισχυρή κερδοφορία θα μπορεί να τροφοδοτείται τα επόμενα χρόνια μόνο από το ανεκτέλεστο, το οποίο ξεπερνάει τα 3,5 δισ. ευρώ! Δεκαεπτά χρόνια πίσω έχει επιστρέψει και ο ΟΛΠ, ενώ Metlen και Motor Oil επιστρέφουν σε επίπεδα που έχουν να δουν από τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Το 2028 η ολοκλήρωση του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα

Παράταση της συνολικής προθεσμίας για το έργο του οδικού άξονα «Μπράλος-Άμφισσα», που έχει αναλάβει ο Όμιλος ΑΒΑΞ, αποφάσισε να δώσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η νέα ημερομηνία περαίωσης του έργου είναι η 9η Φεβρουαρίου 2028, παίρνοντας παράταση κατά πέντε μήνες και 25 ημέρες συγκριτικά με τη συμβατική ημερομηνία ολοκλήρωσης (15η Αυγούστου 2027). Ο εν λόγω οδικός άξονας πάει προς τα πίσω έπειτα από παράταση αντίστοιχου χρονικού διαστήματος της 2ης Τμηματικής Προθεσμίας του έργου (από 31/12/2024 στις 25-06-2025), η οποία αφορά εργασίες στις εισόδους των σηράγγων. Το υπουργείο αναγνωρίζει ότι ο ανάδοχος του έργου, η εταιρεία ΑΒΑΞ Α.Ε., δεν ευθύνεται για τις καθυστερήσεις, καθώς αυτές προκλήθηκαν από εξωτερικούς παράγοντες. Στο αίτημα της αναδόχου εταιρείας για χορήγηση παράτασης αναφερόταν ότι η έναρξη των εργασιών καθυστέρησε λόγω καθυστερημένων απαλλοτριώσεων, καθώς οι προπαρασκευαστικές εργασίες και η κατασκευή των εξόδων των σηράγγων δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν λόγω ιδιωτικών εκτάσεων. Η συντέλεση των απαλλοτριώσεων πραγματοποιήθηκε στις 25 Νοεμβρίου 2024, προκαλώντας περαιτέρω καθυστερήσεις. Παράλληλα, η σύνθετη κατασκευή των σηράγγων απαιτεί εκσκαφή και προσωρινή αντιστήριξη των πρανών, εργασίες κρίσιμης σημασίας που δεν μπορούν να επισπευσθούν χωρίς να επηρεαστεί η ασφάλεια και η ποιότητα. Επιπλέον, οι διοικητικές διαδικασίες, όπως η τροποποίηση και έγκριση τεχνικών μελετών και οι γραφειοκρατικές απαιτήσεις, συνέβαλαν στη χρονική μετάθεση των εργασιών. Το Μπράλος-Άμφισσα υπενθυμίζεται ότι αφορά παρεμβάσεις βελτίωσης σε δύο υπο-τμήματα: το Μπράλος – Αρχή παράκαμψης Γραβιάς και Μεταλλεία Βωξίτη – Άμφισσα, συνολικού μήκους 24 χλμ. Σημειώνεται ότι η Παράκαμψη Γραβιάς έχει ολοκληρωθεί.

Στο ΣτΕ o Δήμος Ασπροπύργου για τη μεταφορά των Φυλακών Κορυδαλλού

Ο Δήμος Ασπροπύργου είναι αποφασισμένος να εξαντλήσει κάθε νομικό μέσο για να αποτρέψει τη μετεγκατάσταση των Φυλακών Κορυδαλλού στα όριά του. Μετά τις έντονες κινητοποιήσεις και τη γενική συσπείρωση όλων των δημοτικών παρατάξεων γύρω από αυτήν την προσπάθεια, η δημοτική αρχή προχώρησε στην κατάθεση αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας κατά του σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.

Συγκεκριμένα, κατατέθηκε επίσημα η αίτηση ακύρωσης του Προεδρικού Διατάγματος της 10ης Δεκεμβρίου 2024, το οποίο αφορά την έγκριση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για τη δημιουργία του νέου Δικαστικού Σωφρονιστικού Συγκροτήματος Αθηνών στον Ασπρόπυργο, καθώς και τον καθορισμό των χρήσεων γης, των όρων δόμησης και της περιβαλλοντικής έγκρισης.

Η δημοτική αρχή, υπό την ηγεσία του Γιάννη Ηλία, είχε εξαρχής εκφράσει τη σθεναρή αντίθεσή της στην προοπτική εγκατάστασης του σωφρονιστικού καταστήματος, υποστηρίζοντας πως μια τέτοια εξέλιξη θα οδηγήσει στην υποβάθμιση της περιοχής. Στο πλευρό της βρίσκονται και οι κάτοικοι, οι οποίοι αντιδρούν έντονα στο σχεδιαζόμενο έργο.

Tesla – BYD, γράψτε 2 στην Ελλάδα

Αν και οι πωλήσεις καινούργιων οχημάτων στη χώρα μας μειώθηκαν μέσα στον πρώτο μήνα του έτους, εντούτοις φαίνεται ότι η κινεζική BYD (Πέρα από τα Όνειρά σου) έχει κατατροπώσει την εταιρεία του Έλον Μασκ, τουλάχιστον στη χώρα μας. Η κινεζική εταιρεία πούλησε τον μήνα που πέρασε υπερδιπλάσια οχήματα απ’ ό,τι η αμερικανική Tesla. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, στη χώρα μας τον Ιανουάριο πουλήθηκαν 164 οχήματα BYD και 64 οχήματα Tesla. Η BYD πλέον είναι μήνα με τον μήνα Νο 1 σε πωλήσεις καινούργιων αποκλειστικά ηλεκτρικών οχημάτων και φαίνεται ότι θα συνεχίσει έτσι. Πέρυσι η κινεζική εταιρεία ήταν Νο 2 παίκτης πίσω από την Tesla, παρ’ όλο που ξεκίνησε τις δραστηριότητές της μέσα στην αναφερόμενη χρονιά. Αντιπρόσωπος της BYD στην Ελλάδα είναι ο όμιλος Σφακιανάκη.

Τα υβριδικά ΙΧ ψηλά στις προτιμήσεις των οδηγών

Πάντως, πρέπει να σημειώσουμε ότι με το δεξί μπήκε το 2025 για τα υβριδικά αυτοκίνητα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, είδηση που δεν μας εκπλήσσει, καθώς τα διάφορων τύπων φορολογικά κίνητρα έχουν δώσει γερή ώθηση στην αγορά, ενώ σε σύγκριση με τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα έχουν σαφή πλεονεκτήματα όσον αφορά την αποβλημάτιστη χρήση και κίνησή τους. Πέραν του ότι αναμένεται νέα αύξηση στη ζήτηση για την αγορά υβριδικών αυτοκινήτων, με το που θα μπούνε φρέσκα κεφάλαια στο «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3», με την επιλογή ενός υβριδικού ΙΧ, ο οδηγός έχει ήσυχο το κεφάλι του ότι δεν θα μείνει στο δρόμο από μπαταρία, ενώ αισθάνεται ότι αποδεικνύει και έμπρακτα τη φιλοπεριβαλλοντική του ευαισθησία, κάνοντας παράλληλα και καλό στην τσέπη του. Οι ταξινομήσεις λοιπόν των υβριδικών αυτοκινήτων, τον Ιανουάριο του 2025, αυξήθηκαν κατά +12,1%, ενώ των αμιγώς ηλεκτρικών μόνο κατά +1,5%, σε σύγκριση με τις ταξινομήσεις του Ιανουαρίου 2024.

Η παραπάνω αύξηση δείχνει ξεκάθαρα και την τάση στην αγορά των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, αφού οι ταξινομήσεις, στο σύνολό τους, κατά τον εξεταζόμενο μήνα και σε σύγκριση με τον Ιανουάριο του 2024, εμφανίζουν σημαντική μείωση, που διαμορφώθηκε στο -16,4%. Μεγάλη μείωση στα βενζινοκίνητα και ακόμη μεγαλύτερη μείωση στα πετρελαιοκίνητα ΙΧ, ενώ, όπως φαίνεται, η ηλεκτροκίνηση ξεκάθαρα κερδίζει στις προτιμήσεις των αγοραστών το αέριο, υγραέριο και το φυσικό αέριο.

Ψάρια, οι μεγάλες συναλλαγές μας με την Ισπανία

Η αξία των ελληνικών εξαγωγών προς την Ισπανία το 2024 ανήλθε σε 1,6 δισ. ευρώ, μειωμένη κατά 24,5% σε σύγκριση με το 2023. Από την άλλη πλευρά, οι ελληνικές εισαγωγές από την Ισπανία έφθασαν τα 3,149 δισ. ευρώ, αυξημένες κατά 3,3%. Τα στοιχεία αυτά κατατάσσουν την Ισπανία στην 8η θέση μεταξύ των κυριότερων αποδεκτών εξαγωγών ελληνικών προϊόντων, απορροφώντας ποσοστό 3,1% των συνολικών ελληνικών εξαγωγών, ενώ από την άλλη πλευρά κατατάσσεται 9η μεταξύ των προμηθευτών της Ελλάδας, με μερίδιο 3,7% επί των συνολικών ελληνικών εισαγωγών. Επισημαίνεται ότι η κύρια κατηγορία ελληνικών εξαγωγών προς Ισπανία, με βάση τα ισπανικά στοιχεία, είναι τα ψάρια με 164,88 εκατ. ευρώ (-2,3%), λόγω των συνεργιών εταιρειών ιχθυοκαλλιέργειας των δύο χωρών, όπως η Avramar με έδρα στη Βαλένθια, το Γαλαξίδι με θυγατρική στην Ισπανία και ο ισπανικός όμιλος Grupo Profand, που έχει αποκτήσει τον έλεγχο στα Ιχθυοτροφεία Κεφαλονιάς.

Διαβάστε επίσης

Ο Xi Jinping βγάζει το σπαθί του οικονομικού πολέμου απ’ το θηκάρι

Super Bowl: Χρυσός τελικός 800 εκατ. διαφημιστικών εσόδων για τη Fox

Ζημιές άνω των 11 δισ. στην Ελλάδα από τις κλιματικές καταστροφές

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!