Γ.Δ.
1382.75 +1,17%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
0,00%
4.4
CENER
+1,84%
8.3
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
-1,53%
8.37
NOVAL
+0,22%
2.275
OPTIMA
+0,96%
12.68
TITC
+4,41%
35.55
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,60%
1.348
ΑΒΕ
+2,45%
0.46
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
+0,14%
3.595
ΑΛΦΑ
+0,20%
1.54
ΑΝΔΡΟ
-0,63%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+1,36%
9.35
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟ
+1,72%
5.04
ΒΙΟΚΑ
+2,35%
1.74
ΒΙΟΣΚ
-1,10%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,60%
1.27
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.08
ΔΑΑ
+0,96%
7.8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,39%
11.63
ΔΟΜΙΚ
+4,07%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+1,10%
1.38
ΕΕΕ
+1,34%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+2,88%
1.43
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,08%
1.672
ΕΛΠΕ
+1,13%
6.695
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+1,91%
1.916
ΕΛΧΑ
+1,94%
1.68
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,45%
1.105
ΕΤΕ
+0,70%
6.928
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,33%
1.9835
ΕΧΑΕ
+1,58%
4.18
ΙΑΤΡ
+3,95%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,66%
0.304
ΙΛΥΔΑ
-0,30%
1.66
ΙΝΚΑΤ
-0,53%
4.675
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
+1,37%
0.886
ΙΝΤΕΚ
+0,74%
5.43
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+0,39%
2.56
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
+0,91%
1.11
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,03%
1.44
ΚΟΡΔΕ
-3,43%
0.394
ΚΟΥΑΛ
+3,00%
1.03
ΚΟΥΕΣ
+0,19%
5.41
ΚΡΙ
+2,25%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.892
ΛΑΒΙ
+2,36%
0.737
ΛΑΜΔΑ
+1,58%
7.07
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+1,35%
3.75
ΜΕΝΤΙ
+1,48%
2.06
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+1,32%
3.06
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,43%
2.48
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
+0,58%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,69%
31.26
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,91%
0.87
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,98%
20.6
ΟΛΠ
+1,18%
30.05
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.31
ΟΠΑΠ
+1,01%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,88%
0.789
ΟΤΕ
+1,16%
14.77
ΟΤΟΕΛ
+1,80%
10.2
ΠΑΙΡ
+3,11%
0.928
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+1,78%
3.598
ΠΕΡΦ
+1,40%
5.07
ΠΕΤΡΟ
+0,78%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,63%
3.97
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,34%
1.214
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,21%
5.02
ΡΕΒΟΙΛ
+4,59%
1.595
ΣΑΡ
+2,12%
10.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+2,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.64
ΣΠΙ
-1,56%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
+2,19%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,25%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+1,16%
3.49
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Το χρηματιστηριακό success story των εταιρειών τεχνολογίας, η μικρή ΡΑΣ με τις μεγάλες ανακοινώσεις και ο νέος τεχνικός σύμβουλος για τα αρδευτικά μέσω ΣΔΙΤ

Αναβάθμιση της πληροφορικής

Με το ράλι της αγοράς δεδομένο, οι τεχνολογικές μετοχές δικαιολογούν μεγαλύτερες από τις τρέχουσες κεφαλαιοποιήσεις, αναφέρει σε έκθεσή της η Xρυσοχοΐδης Χρηματιστηριακή. ΕpsilonNet, Entersoft και Profile καταφέρνουν να επιτυγχάνουν και να ξεπερνούν τα πλάνα των διοικήσεών τους, υπερασπίζονται τα περιθώρια κέρδους τους, παραμένουν υπομοχλευμένες, διατηρώντας μικρότερο ή ίσο δανεισμό σε σχέση με τα διαθέσιμά τους. Οι συγκεκριμένες εταιρείες αποτελούν κεντρικούς παίκτες στην ελληνική αγορά πληροφορικής, που αναμένεται να διπλασιαστεί την επόμενη τριετία με καταλύτες: τη συνεχιζόμενη ψηφιοποίηση της ελληνικής οικονομίας, τα κεφάλαια του Recovery and Resiliance Fund και το βελτιούμενο οικονομικό κλίμα, που ενισχύει τη ζήτηση για προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας. Για την EpsilonNet δίνει δίκαιη τιμή τα 11 ευρώ, από 7,5 ευρώ που ήταν η προηγούμενη εκτίμηση, καθώς οι στόχοι επιτεύχθηκαν νωρίτερα απ’ όσο αναμενόταν. Για το 2023 περιμένει καθαρά κέρδη 18,6 εκατ. ευρώ και για το 2024 26,3 εκατ. ευρώ. Ως προς την Entersoft, διατηρείται η τιμή των 6,80 ευρώ και περιμένει κέρδη για το 2023 7,15 εκατ. ευρώ και για το 2024 7,57 εκατ. ευρώ. Τέλος, αυξάνει την τιμή-στόχο για την Profile στα 6 ευρώ από 4,66 ευρώ και περιμένει κέρδη 4,09 εκατ. ευρώ το 2023 και 7,3 εκατ. ευρώ το 2024.

Υποβάλλονται προσφορές για τις πέντε αστυνομικές διευθύνσεις

Στο τελικό στάδιο μπήκε ο διαγωνισμός, εκτιμώμενης αξίας 56,8 εκατ. ευρώ, για την κατασκευή και συντήρηση -για περίοδο 30 ετών- των κτιρίων που θα στεγάσουν πέντε αστυνομικές διευθύνσεις σε ολόκληρη τη χώρα. Πρόκειται για τις αστυνομικές διευθύνσεις Πατρών, Καρδίτσας, Ημαθίας, Λευκάδας και Αλεξανδρούπολης. Στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού έχουν περάσει έξι όμιλοι ή κοινοπραξίες και συγκεκριμένα οι ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΤΕΚΑΛ, κοινοπραξία ΕΚΤΕΡ – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕ.ΝΑ και η κοινοπραξία Mytilineos – ΑΤΕΣΕ.

Μικρή ΡΑΣ, μεγάλες ανακοινώσεις!

Δύο σελίδες ανακοίνωση εξέδωσε χθες η ΡΑΣ, μετά τη συνάντηση με τους υπαλλήλους του ΟΣΕ, αλλά όποιος τη διαβάσει δεν γίνεται και πολύ σοφότερος! Σε μερικά σημεία προσπαθεί, μάλιστα, να καταλάβει ποιος εκπροσωπεί τους συνδικαλιστές, η ΡΑΣ ή οι υπάλληλοι που πήγαν στη συνάντηση… Για παράδειγμα, η διοίκηση της ΡΑΣ θεωρεί πως η κουλτούρα ασφάλειας στον σιδηρόδρομο υπηρετείται μόνο αν ο ΟΣΕ έχει μόνιμο προσωπικό και όχι εργαζομένους με συμβάσεις. Θεωρεί, επίσης, ούτε λίγο, ούτε πολύ, πως το θέμα των ισόπεδων διαβάσεων και των παραβιάσεων από αυτοκίνητα θα λυθεί με περισσότερη διαφήμιση.

Μνημόνιο Ναυπηγείων Σκαραμαγκά – TKMS

Μια σημαντική συνεργασία για την ελληνική ναυπηγική αλλά και αμυντική βιομηχανία έλαβε σάρκα και οστά εν μέσω καλοκαιριού. Σύμφωνα με πληροφορίες, τις προηγούμενες ημέρες η γερμανική Thyssen Krupp Marine Systems (TKMS) και τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά υπέγραψαν διευρυμένο μνημόνιο συνεργασίας. Το μνημόνιο συνεργασίας περιλαμβάνει την αναβάθμιση των ελληνικών φρεγατών ΜΕΚΟ για το Πολεμικό Ναυτικό και επεκτείνεται και σε τομείς όπως αναβάθμιση και ναυπήγηση υποβρυχίων, αλλά και ανάπτυξη κι άλλων τεχνολογικών προγραμμάτων, όπως κατασκευή drones κ.λπ. Να υπενθυμίσουμε ότι τα γερμανικά ναυπηγεία είναι αυτά που έχουν κατασκευάσει τις ελληνικές φρεγάτες ΜΕΚΟ και έχουν αναλάβει σε κοινοπραξία με μία από τις μεγαλύτερες στα ηλεκτρικά συστήματα εταιρεία, τη Thales Netherlands, την αναγκαία αναβάθμισή τους σε ελληνικά ναυπηγεία, ύψους περίπου 600 εκατ. ευρώ.

Ο καύσωνας στέλνει τουρίστες από την Ελλάδα στη… Νορβηγία

Στροφή μερίδας Ευρωπαίων τουριστών από τα δημοφιλή θέρετρα της Μεσογείου προς τις σκανδιναβικές χώρες, τον Καναδά, τα μεγάλα εθνικά πάρκα των ΗΠΑ, ακόμη και τις Άλπεις, καταγράφουν ευρωπαϊκά τουριστικά γραφεία, όπως αναφέρεται σε ρεπορτάζ του CNBC. Ο λόγος είναι ότι ένας αριθμός τουριστών δεν αντέχουν τον καύσωνα που πλήττει τη Νότια Ευρώπη και, ως εκ τούτου, προχωρούν φέτος σε εναλλακτικές διακοπές σε μέρη όπου οι θερμοκρασίες παραμένουν σε ανεκτά επίπεδα. Τουριστικοί πράκτορες αναφέρουν χαρακτηριστικά τα νησιά Lofoten στη Νορβηγία ως εναλλακτικό προορισμό αντί των ελληνικών νησιών. Μια άλλη τάση που αναδεικνύεται φέτος στην τουριστική αγορά είναι η χρονική μετάθεση των διακοπών προς το φθινόπωρο, όταν οι θερμοκρασίες είναι ηπιότερες. Οι περισσότεροι τουρίστες, πάντως, μένουν σταθεροί στις επιλογές τους, «ψηφίζοντας» Μεσόγειο. Το «ταμείο» για τον ελληνικό τουρισμό θα γίνει φυσικά στο τέλος της σεζόν, ωστόσο είναι προφανής η ανάγκη το Δημόσιο από κοινού με όλους τους εμπλεκόμενους στην τουριστική βιομηχανία να αποτιμήσουν ψύχραιμα και σφαιρικά τα νέα δεδομένα που δημιουργεί η κλιματική κρίση, προχωρώντας έγκαιρα στις κινήσεις που θα κριθούν επιβεβλημένες σε όλα τα επίπεδα.

Ο νέος τεχνικός σύμβουλος για τα αρδευτικά έργα μέσω ΣΔΙΤ

Η εταιρεία ΝΑΜΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΕΣ ΑΕ, που λειτουργεί από το 1990, με σημαντικό χαρτοφυλάκιο στα έργα διαχείρισης νερού, αναλαμβάνει σύμβουλος τεχνικής υποστήριξης για τέσσερα αρδευτικά έργα μέσω ΣΔΙΤ, στο πλαίσιο του προγράμματος «Ύδωρ 2.0» και με κάλυψη της δημόσιας συμμετοχής από το Ταμείο Ανάκαμψης. Η αμοιβή της εταιρείας ανέρχεται στο 1,115 εκατ. ευρώ (μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και θα καλυφθεί και αυτή από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Τα έργα στα οποία θα παρέχει τεχνική υποστήριξη η ΝΑΜΑ είναι το δίδυμο αρδευτικό της Κρήτης, Λιμνοδεξαμενή Χοχλακίων Σητείας και δίκτυο προσαγωγών μεταφοράς νερού σε υφιστάμενο δίκτυο άρδευσης, κόστους κατασκευής με ΣΔΙΤ 30,64 εκατ. και Φράγμα και δίκτυο άρδευσης στον Αγ. Ιωάννη Ιεράπετρας, κόστους κατασκευής με ΣΔΙΤ 31,3 εκατ., οι Αγωγοί Μεταφοράς, δίκτυο άρδευσης και συνοδά έργα στην Π.Ε. Πέλλας (Αλμωπαίος), κόστους κατασκευής με ΣΔΙΤ 115 εκατ. και το αρδευτικό δίκτυο Υπέρεια Λάρισας – Ορφανά Καρδίτσας, κόστους κατασκευής 80,148 εκατ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!