Γ.Δ.
1366.72 -1,85%
ACAG
-2,36%
5.38
BOCHGR
-2,00%
4.4
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
+2,10%
7.3
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-2,99%
2.27
OPTIMA
-1,57%
12.56
TITC
-2,16%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-4,29%
1.34
ΑΒΕ
-4,26%
0.449
ΑΔΜΗΕ
-0,64%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-3,49%
3.59
ΑΛΦΑ
-1,73%
1.537
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-3,20%
9.225
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.7
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-3,77%
2.04
ΒΙΟ
-2,84%
4.955
ΒΙΟΚΑ
-1,73%
1.7
ΒΙΟΣΚ
-6,19%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-2,86%
2.04
ΓΕΒΚΑ
-3,85%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,50%
17.08
ΔΑΑ
-1,70%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-4,97%
11.47
ΔΟΜΙΚ
-7,53%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,33%
0.287
ΕΒΡΟΦ
-3,87%
1.365
ΕΕΕ
-0,73%
32.74
ΕΚΤΕΡ
-6,08%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
-2,96%
1.97
ΕΛΛ
-1,50%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,27%
1.638
ΕΛΠΕ
-2,14%
6.62
ΕΛΣΤΡ
-1,94%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,53%
1.88
ΕΛΧΑ
-3,06%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-4,35%
1.1
ΕΤΕ
-0,12%
6.88
ΕΥΑΠΣ
-1,90%
3.1
ΕΥΔΑΠ
-0,69%
5.74
ΕΥΡΩΒ
-1,45%
1.977
ΕΧΑΕ
-3,18%
4.115
ΙΑΤΡ
-3,49%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+0,33%
0.302
ΙΛΥΔΑ
-4,31%
1.665
ΙΝΚΑΤ
-2,08%
4.7
ΙΝΛΙΦ
+0,23%
4.29
ΙΝΛΟΤ
-2,13%
0.874
ΙΝΤΕΚ
-3,41%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-4,49%
2.55
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-8,33%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,69%
1.455
ΚΟΡΔΕ
-2,39%
0.408
ΚΟΥΑΛ
-5,84%
1
ΚΟΥΕΣ
-3,23%
5.4
ΚΡΙ
-4,98%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-5,12%
0.89
ΛΑΒΙ
-6,49%
0.72
ΛΑΜΔΑ
-3,60%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
+0,79%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
-2,38%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-1,47%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,14%
3.7
ΜΕΝΤΙ
-3,33%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-4,88%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,54%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-2,75%
3.53
ΜΟΤΟ
-2,78%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-4,89%
30.74
ΝΑΚΑΣ
-1,92%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,90%
0.878
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+2,59%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,86%
2.31
ΟΠΑΠ
-0,87%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,25%
0.796
ΟΤΕ
-2,60%
14.6
ΟΤΟΕΛ
-2,91%
10.02
ΠΑΙΡ
-7,02%
0.9
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,72%
3.535
ΠΕΡΦ
-8,59%
5
ΠΕΤΡΟ
-2,53%
7.72
ΠΛΑΘ
-1,38%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
-0,99%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-3,50%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
-6,15%
1.525
ΣΑΡ
+1,76%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,65%
0.33
ΣΙΔΜΑ
-2,85%
1.535
ΣΠΕΙΣ
-1,06%
5.62
ΣΠΙ
-3,40%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,23%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,87%
0.228
ΦΡΛΚ
-3,63%
3.45
ΧΑΙΔΕ
-2,59%
0.565

Ο πονοκέφαλος του Γιάννη Στασινόπουλου

-Στις 18 Μαρτίου ανακοινώνονται τα ετήσια αποτελέσματα του ομίλου Βιοχάλκο για το 2020 και εκεί αναμένεται να διαπιστώσουμε πως δεν υπάρχει καμία κερδοφόρα ελληνική χαλυβουργία! Οι ζημιές του χάλυβα παραμένουν ένας από τους μεγαλύτερους πονοκεφάλους του Γιάννη Στασινόπουλου.  Η κατάρρευση της οικοδομής και οι τεράστιες καθυστερήσεις στα δημόσια έργα – που τώρα προσπαθεί να βάλει μπροστά η κυβέρνηση – πληρώθηκαν ακριβά από τον κλάδο καθώς κατέρρευσαν οι δύο από τις τρεις παίκτες.

-Η Χαλυβουργική οδεύει πλέον προς ειδική εκκαθάριση και η Χαλυβουργία Ελλάδος διατηρεί ανοικτή τη μονάδα του Βόλου, αλλά βρίσκεται πλέον στη ζώνη του Λυκόφωτος.  Στο πρώτο εξάμηνο του 2020 ο κλάδος χάλυβα της Βιοχάλκο, με ναυαρχίδες την Σιδενόρ και τη βουλγαρική Stomana Industry, είχε έσοδα 345 εκατ. ευρώ και ζημιές προ φόρων 23,5 εκατ. ευρώ

Ο Δ. Κούτρας και τα έργα της ΑΚΤΩΡ στη Ρουμανία

-Η κρίση στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ δεν έχει αφήσει ανεπηρέαστα τα μεγάλα έργα που εκτελεί η θυγατρική ΑΚΤΩΡ στην Ρουμανία. Τις τελευταίες κυκλοφορούν πιο έντονα οι φήμες σύμφωνα με τις οποίες ο Δημήτρης Κούτρας, πρώην επικεφαλής της ΑΚΤΩΡ και σήμερα πρόεδρος και μεγαλομέτοχος της Intrakat, καλοβλέπει το ενδεχόμενο να αποκτήσει τις συγκεκριμένες συμβάσεις στην Ρουμανία. Πρόκειται κυρίως για μεγάλα σιδηροδρομικά έργα.

-Τον περασμένο Σεπτέμβριο η ΑΚΤΩΡ είχε ανακοινώσει την υπογραφή σύμβασης για σιδηροδρομικό έργο προϋπολογισμού 573 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ), ως επικεφαλής κοινοπραξίας (με ποσοστό 60%) με τις εταιρείες ALSTOM (20%) και ARCADA (20%). Το έργο αφορά στην αποκατάσταση και την αναβάθμιση του τμήματος Apata – Cata της σιδηροδρομικής γραμμής Brasov – Simeria, η οποία αποτελεί μέρος του ευρωπαϊκού διαδρόμου μεταφορών Ρήνου-Δούναβη.

-Πρόκειται για το τρίτο τμήμα της συγκεκριμένης σιδηροδρομικής γραμμής που αναλαμβάνει η θυγατρική του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, καθώς τον Ιούνιο του 2019 η ΑΚΤΩΡ είχε αναδειχθεί ανάδοχος και για το έργο αναβάθμισης των δύο όμορων σιδηροδρομικών τμημάτων Brasov-Apata και Cata-Sighisoara, με συνολικό προϋπολογισμό 627 εκατ. ευρώ, χωρίς Φ.Π.Α.

Νίκος Δρανδάκης: Syncχρονίζεται σε νέο εγχείρημα  

-Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά του χούι. Και αν το χούι είναι να στήνεις success stories, δύσκολα το αφήνεις. Ειδικά αν είσαι κατά …συρροή -για να μεταφράσουμε τον όρο serial entrepreneur- δημιουργός νέων επιχειρηματικών stories. Ο λόγος για τον Νίκο Δρανδάκη, ο οποίος το 2011, στην καρδιά της οικονομικής κρίσης, έστησε το Taxibeat (νυν Beat), τη δημοφιλή εφαρμογή εύρεσης ταξί, που το 2017 πέρασε στον γερμανικό κολοσσό Daimler. Λίγους μήνες μετά από την αποχώρησή του (τον Αύγουστο το 2020) από την Beat, η οποία σήμερα απασχολεί περισσότερους από 800 ανθρώπους παγκοσμίως και το 2020 ξεπέρασε το 1 εκατ. διαδρομές την ημέρα- ο κ. Δρανδάκης, συγχρονίζεται και πάλι με την επικαιρότητα.

-Το νέο του επιχειρηματικό εγχείρημα ακούει στο όνομα Sync και «κουμπώνει» απόλυτα με το πνεύμα των καιρών, αφού επικεντρώνεται στο μείζον ζητούμενο, την υγεία. Στον κλάδο της υγείας στοχεύει ο δραστήριος επιχειρηματίας, μέσω της startup Sync, την οποία δημιούργησε, με στόχο να βοηθήσει τους ανθρώπους να καταλάβουν πώς αντιδρά το σώμα τους στις καθημερινές συνήθειες και στον τρόπο ζωής τους.

-Πώς; Μέσω ενός app, που θα συνδέεται με μια συσκευή (την οποία κατασκευάζει η Abbott), και θα μετρά τα επίπεδα του ζαχάρου στο αίμα, ενημερώνοντας real time τον χρήστη σε περίπτωση προβλήματος, βοηθώντας τον παράλληλα να κάνει μια πιο σωστή διατροφή. Όπως εξηγεί ο ίδιος σε δημοσίευση στο προσωπικό του blog, η ομάδα που απαρτίζει τη Sync έχει αρχίσει να στελεχώνεται και προσεχώς θα πρέπει να αναμένουμε τα νεότερα για την εφαρμογή Sync.

Ο Σκλαβενίτης ψάχνει δικηγόρο

-Εσωτερικό δικηγόρο, με ειδίκευση στο εργατικό δίκαιο, αναζητά η εταιρεία Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης που απασχολεί περισσότερους από 28.000 εργαζόμενους.  Ο υποψήφιος που θα επιλεγεί, θα έχει ως κύριο αντικείμενο χειρισμό υποθέσεων, γνωμοδοτήσεις και παροχή συμβουλών επί θεμάτων εργατικού δικαίου. Η θέση εργασίας υπάγεται στη Νομική Υπηρεσία, η οποία εδρεύει στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Τα βαριά ονόματα και ο ιθύνων νους

-Βαριά ονόματα όπως ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Κύπρου Γ. Κασουλίδης και ο νομπελίστας οικονομολόγος Χρ. Πισσαρίδης φιγουράρουν στο Στρατηγικό και Οικονομικό Συμβούλιο της εταιρείας Euroasia Interconnector. Πρόκειται για την εταιρεία που έχει αναλάβει να προωθήσει το έργο ηλεκτρικής διασύνδεσης Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ. Χθες οι υπουργοί Ενέργειας των τριών χωρών υπέγραψαν Μνημόνιο Κατανόησης για το καλώδιο των 1.200 χιλιομέτρων.

-Ιθύνων νους του έργου είναι πάντως ο Νάσος Κτωρίδης που είχε κινήσει γη και ουρανό προκειμένου να μην προχωρήσει αυτόνομα η ηλεκτρική διασύνδεση Αττικής και Κρήτης από τον ΑΔΜΗΕ. Για να υπογράφεται MoU μάλλον ηρέμησε ο κ. Κτωρίδης ο οποίος είχε αποσύρει από πέρυσι τις νομικές προσφυγές κατά της διασύνδεσης Αττικής – Κρήτης.

-Είναι άραγε τυχαία η υπογραφή του MoU ενώ έχει φουντώσει η φημολογία για την τύχη ενός άλλου έργου που προωθούν οι τρεις χώρες, του περίφημου αγωγού φυσικού αερίου EastMed; Σε Αθήνα και Λευκωσία έχουν πυκνώσει τα δημοσιεύματα για αλλαγή διέλευσης του EastMed λόγω Αιγύπτου και… Τουρκίας.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!