Γ.Δ.
1400.76 +0,22%
ACAG
-1,12%
5.31
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,10%
2.3
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+0,67%
37.35
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+0,22%
0.455
ΑΔΜΗΕ
-0,85%
2.33
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-1,09%
3.62
ΑΛΦΑ
-1,92%
1.5325
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,90%
9.53
ΑΣΚΟ
-1,18%
2.51
ΑΣΤΑΚ
+1,16%
6.98
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
+0,19%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-0,29%
1.735
ΒΙΟΣΚ
-1,82%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+2,69%
1.335
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+2,39%
18
ΔΑΑ
+0,78%
8.042
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,43%
11.7
ΔΟΜΙΚ
-1,45%
2.71
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-1,69%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,45%
1.4
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
-0,70%
1.414
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
-0,76%
1.955
ΕΛΛ
-1,12%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,49%
1.628
ΕΛΠΕ
-1,62%
6.69
ΕΛΣΤΡ
+0,99%
2.04
ΕΛΤΟΝ
-1,57%
1.76
ΕΛΧΑ
-0,11%
1.798
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-1,85%
6.906
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-1,04%
5.69
ΕΥΡΩΒ
-0,69%
2.026
ΕΧΑΕ
-0,70%
4.28
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-1,43%
1.72
ΙΝΚΑΤ
+0,85%
4.73
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
-0,91%
0.872
ΙΝΤΕΚ
+0,18%
5.65
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,43%
0.97
ΙΝΤΚΑ
+0,76%
2.64
ΚΑΡΕΛ
+0,60%
338
ΚΕΚΡ
+0,85%
1.18
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,36%
1.445
ΚΟΡΔΕ
+5,82%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,58%
1.026
ΚΟΥΕΣ
+0,72%
5.6
ΚΡΙ
-1,74%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,41%
0.723
ΛΑΜΔΑ
-1,65%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
-3,91%
0.246
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,73%
2.72
ΜΑΘΙΟ
-5,54%
0.614
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+2,99%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,32%
2.985
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,47%
19.23
ΜΟΝΤΑ
-5,79%
3.58
ΜΟΤΟ
+0,61%
2.48
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,82%
24.64
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,96%
2.07
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
+0,32%
31.5
ΝΑΚΑΣ
+1,37%
2.96
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,83%
29.75
ΟΛΥΜΠ
-2,61%
2.24
ΟΠΑΠ
+2,22%
15.64
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,39%
0.78
ΟΤΕ
+1,53%
15.24
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
+1,64%
0.99
ΠΑΠ
-0,43%
2.32
ΠΕΙΡ
-1,65%
3.57
ΠΕΡΦ
+0,57%
5.31
ΠΕΤΡΟ
+0,77%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.97
ΠΛΑΚΡ
+5,04%
14.6
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-0,39%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-1,66%
10.64
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-3,32%
0.32
ΣΙΔΜΑ
-1,63%
1.505
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.58
ΣΠΙ
+2,38%
0.516
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
-3,55%
1.36
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Η άφιξη της N2Growth στην Ελλάδα, το λιμάνι των επτά υπαλλήλων, οι προοπτικές της Αλεξανδρούπολης και το ενδιαφέρον για τον Βόλο

Το λιμάνι των επτά υπαλλήλων και του επταμελούς ΔΣ 

Πλήθος σεναρίων κυκλοφόρησε τις τελευταίες ημέρες με αφορμή την ακύρωση του διαγωνισμού του ΤΑΙΠΕΔ για την πώληση του 67% του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης (ΟΛΑ). Πρόκειται για κρατικό φορέα που απασχολεί επτά (7) υπαλλήλους και διαθέτει επταμελές διοικητικό συμβούλιο, ενώ επί ΣΥΡΙΖΑ τα μέλη του ΔΣ ήταν περισσότερα από τους υπαλλήλους! Το 2021 ο ΟΛΑ παρουσίασε κύκλο εργασιών περίπου 1,47 εκατ. ευρώ, όσα ένα κεντρικό περίπτερο της Αθήνας, από μόλις 600.000 ευρώ το 2020.

– Γι’ αυτό το λιμάνι έχει χυθεί πολύ μελάνι τα τελευταία χρόνια, όσο εξελισσόταν ο διαγωνισμός του ΤΑΙΠΕΔ. Με την ελπίδα πως θα υπάρξει σοβαρό αμερικανικό ενδιαφέρον, επειδή οι ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ χρησιμοποιούν ήδη ένα τμήμα του. Στο τέλος μάς προέκυψαν κάποιοι ισχυροί, αλλά αδιάφοροι Αμερικανοί και ένας άλλος που υποδυόταν τον επενδυτή! Έτσι, την πλήρωσαν και οι εγχώριοι παίκτες με σοβαρό ενδιαφέρον. Μέχρι και emails για περίεργες επαφές με Βούλγαρους είχαν κυκλοφορήσει κάποιοι που ήθελαν να ακυρωθεί ο διαγωνισμός. Τα κατάφεραν!

Οι προοπτικές της Αλεξανδρούπολης…

Στην ερώτηση «είχε ή δεν είχε προοπτικές το λιμάνι;», η απάντηση είναι θετική, υπό την προϋπόθεση πως θα ενδιαφερόταν κάποιος ισχυρός όμιλος από τη διακίνηση φορτίων, ώστε να αυξήσει τους όγκους που θα διακινούνταν μέσω Αλεξανδρούπολης. Και θα υποστήριζε ενεργά το σχέδιο της σιδηροδρομικής παράκαμψης του Βοσπόρου, που προωθούν οι κυβερνήσεις Ελλάδας και Βουλγαρίας. Το σχέδιο χρειάζεται και «πολιτικές πλάτες» και σοβαρό επενδυτή στο λιμάνι. Η Αθήνα προχωράει, πάντως, τη σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού με τα ελληνοβουλγαρικά σύνορα και περιμένει τις πρωτοβουλίες της Σόφιας.

…και οι νέες ιστορίες για τον Βόλο

Τώρα, που μας τελείωσε η υπόθεση της Αλεξανδρούπολης, άρχισε να κυκλοφορεί μια νέα ιστορία για το δήθεν έντονο αμερικανικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Βόλου! Ο διαγωνισμός για την πώληση του Οργανισμού Λιμένος Βόλου (ΟΛΒ) βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη από το ΤΑΙΠΕΔ. Τουλάχιστον ο ΟΛΒ είχε σχεδόν τριπλάσιο τζίρο το 2021 από τον οργανισμό διαχείρισης του λιμανιού της Αλεξανδρούπολης, γύρω στα 5 εκατ. ευρώ. Ελληνικό ενδιαφέρον υπάρχει σίγουρα, και συγκεκριμένα από τον όμιλο Goldair, που συμμετείχε στους διαγωνισμούς για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης και Καβάλας.

H Mat Fashion πάει Παρίσι και Ντόχα

Αν υπάρχει ένας τομέας που έχουμε κάνει πολλά βήματα πίσω, όταν άλλες χώρες τρέχουν σε ρυθμό σπριντ, αυτός δεν είναι άλλος από τον χώρο του έτοιμου ενδύματος. Μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι τα ελληνικά επώνυμα ρούχα που καταφέρνουν και έχουν αξιόλογες πωλήσεις εκτός Ελλάδας. Μία από τις εταιρείες που έχουν μπει στο παιχνίδι των εξαγωγών από το 2009 είναι η Mat Fashion, που πριν από λίγες εβδομάδες άνοιξε το flagship κατάστημά της στην οδό Ερμού. Επόμενοι σταθμοί για την ελληνική εταιρεία, που έχει παρουσία σε πάνω από 50 χώρες, είναι το Παρίσι και η Ντόχα.

Οι αντιδράσεις των σκληρών του ευρωπαϊκού Βορρά

Τα προθεσμιακά συμβόλαια του φυσικού αερίου για τον Δεκέμβριο παίζουν στα 97 ευρώ, ενώ πτωτική είναι η τάση και για τους πρώτους μήνες του 2023. Αυτά βλέπουν οι Γερμανοί, οι Ολλανδοί και οι λοιποί «σκληροί» και συνεχίζουν να αντιδρούν στις εισηγήσεις για κάποιο πλαφόν. Η θέση τους είναι ότι οι τιμές έχουν υποχωρήσει σε διαχειρίσιμα επίπεδα κι ότι αυτό που προέχει είναι να διασφαλιστεί η επάρκεια από τον Φεβρουάριο και μετά. Τώρα, πώς γίνεται να χαρακτηρίζεται διαχείρισιμη μια τιμή που είναι 80 ευρώ υψηλότερη από τα προ κρίσης επίπεδα, αυτό είναι κάτι που πρέπει να εξηγήσουν οι κ. Σολτς και Ρούτε στους ομολόγους τους…

Αυτοπαραγωγή ρεύματος από την Aluminco

Οι επιχειρήσεις τρέχουν τη διαδικασία της «πράσινης»  μετάβασης, γνωρίζοντας ότι μόνο έτσι μπορούν να περιορίσουν τα ενεργειακά κόστη. Η Aluminco, στο πλαίσιο της ευρύτερης «πράσινης» στρατηγικής και βιώσιμης ανάπτυξής της, επενδύει στην αυτοπαραγωγή ρεύματος με ένα νέο φωτοβολταϊκό σύστημα ισχύος 999,54 kWp, το οποίο εγκαταστάθηκε στη βιομηχανική στέγη των κεντρικών εγκαταστάσεων της Aluminco στα Οινόφυτα και έρχεται να προστεθεί στην ήδη υπάρχουσα κατασκευή ισχύoς 1,2 MWp. Πλέον, με τη νέα αυτή προσθήκη το βιομηχανικό συγκρότημα της Aluminco έχει συνολική εγκατεστημένη ισχύ 2.2 MWp.

! Θα μπορούσε να μας εξηγήσει κάποιος πώς γίνεται ένα πακέτο ζυμαρικά, ίδιας μάρκας, να έχει εύρος τιμής από 0,69 ευρώ έως 1,19 ευρώ, ανάλογα με το σούπερ μάρκετ; Φυσικά, δεν είναι το μόνο προϊόν με τέτοιες διαφορές τιμών. Μια κατεψυγμένη τυρόπιτα γνωστής φίρμας πωλείται από 4,19 ευρώ έως 6,65 ευρώ. Τι ακριβώς είναι αυτό που προκαλεί τέτοια διαφορά; Θα μας δώσει το υπουργείο Ανάπτυξης νέα στοιχεία από τους ελέγχους για τα περιθώρια κέρδους;

Η N2Growth ήρθε στην Ελλάδα

Μία από τις κορυφαίες εταιρείες στην εξεύρεση ηγετικών στελεχών στη διεθνή αγορά, η N2Growth, επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα αυτές τις ημέρες. Επικεφαλής του γραφείου στην Αθήνα ανέλαβε η Ρεβέκκα Πιτσίκα, η CEO του People for Business και σύμβουλος Ειδικής Γραμματείας Μακροπρόθεσμου Σχεδιασμού. Η έλευση της N2Growth στην Ελλάδα -επόμενος σταθμός μετά την επέκτασή της στη Σαουδική Αραβία και τη Λατινική Αμερική- είναι αποτέλεσμα του συνεχώς αυξανόμενου αριθμού πολυεθνικών εταιρειών, που έχουν παρουσία στη χώρα μας, οι οποίες αναζητούν στελέχη από την αφρόκρεμα της αγοράς. Η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες που έχει παρουσία στην Ευρώπη η N2Growth και το γραφείο στην Αθήνα θα έχει την ευθύνη και για αρκετές γειτονικές χώρες.

Έρχεται έργο-μαμούθ για τη βελτίωση επισφαλών οδικών σημείων

Έργο βελτίωσης της ασφάλειας των δρόμων σε όλη την επικράτεια περιλαμβάνει το έργο-μαμούθ που εντάχθηκε στο Ταμείο Ανάκαμψης. Το έργο έχει προϋπολογισμό 323 εκατ. ευρώ και στόχος είναι η παρέμβαση σε περίπου 5.900 σημεία του εθνικού δικτύου, που κρίθηκαν ύστερα από μελέτη της Εγνατίας Οδού ΑΕ μειωμένης ασφάλειας. Η μελέτη περιέλαβε συνολικά 7.000 σημεία, αλλά για τα περίπου 1.100 σημεία που αφορούν την Αττική και την Κρήτη οι παρεμβάσεις ολοκληρώθηκαν στο πλαίσιο άλλων προγραμμάτων. Από το έργο αυτό, τους περισσότερους πόρους θα λάβει η Περιφέρεια Πελοποννήσου, ύψους 45 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!