Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Οι… μνηστήρες για τα 750 λεωφορεία, το μεγάλο deal της Deutsche Telekom και ένα love story στο ΕΣΠΑ

H δυναμική του Προϋπολογισμού και ο πόλεμος

-Περί τα 5 δισ. ευρώ παραπάνω έσοδα μπήκαν στα ταμεία των επιχειρήσεων τον Ιανουάριο, σε σύγκριση με πέρσι και κάπως έτσι προέκυψε και το «μαξιλάρι» των 500 εκατ. ευρώ στα φορολογικά έσοδα με τη συμπλήρωση του πρώτου διμήνου. Προφανές είναι ότι αν οι Ρώσοι δεν είχαν βάλει «φωτιά» στην Ευρώπη, ο Προϋπολογισμός φέτος θα είχε τέτοια δυναμική και υπεραπόδοση, που θα ήταν… παιχνιδάκι το συμμάζεμα του ελλείμματος της πανδημίας και φυσικά η κατάργηση της έκτακτης εισφοράς για όλους από την επόμενη χρονιά. Τώρα, όμως, τα πράγματα ζορίζουν…

Πολεμικά σενάρια για τον πληθωρισμό

-Τα σενάρια πολέμου που επεξεργάστηκε το Γραφείο Προϋπολογισμού του Κράτους αναμφίβολα προκάλεσαν σοκ, καθώς δείχνουν ακόμα και διψήφιο ποσοστό πληθωρισμού. Ακόμα κι αν χαρακτηριστούν ακραία, από τη στιγμή που δεν  φαίνεται μεγάλη αποκλιμάκωση της τιμής του πετρελαίου, ο πληθωρισμός της τάξης του 7% που προβλέπει το βασικό σενάριο δεν είναι μακριά από την πραγματικότητα, καθώς άπαντες δείχνουν να υποτιμούν τη ζημιά που προκαλούν οι αλυσιδωτές αυξήσεις στο πεδίο της διατροφής…

!Αν δεν μας απατά η μνήμη μας, η Στατιστική Αρχή έχει να αναθεωρήσει καμιά δεκαριά χρόνια τις σταθμίσεις των ειδών διατροφής στο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή, με αποτέλεσμα να μην αποτυπώνεται η πραγματική επίπτωση στον πληθωρισμό από το «καλάθι της νοικοκυράς»…

Με αργούς ρυθμούς υποχωρεί η τιμή της βενζίνης

-Η τιμή της βενζίνης υποχωρεί με πολύ αργούς ρυθμούς και σε μέσα επίπεδα παραμένει πάνω από τα 2 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι η ειδική επιδότηση κινδυνεύει να απορροφηθεί από τον τεράστιο όγκο των χονδρικών τιμών και να μην φανεί στην τσέπη των νοικοκυριών. Σημειωτέον ότι Γερμανοί και  Γάλλοι δεν τόλμησαν να κάνουν μεγαλύτερη παρέμβαση από τα 0,20 ευρώ ανά λίτρο, καθώς το δημοσιονομικό κόστος είναι τεράστιο…

Δεν αλλάζει η απόφαση για τον κατώτατο μισθό

-Για να είμαστε ξεκάθαροι. Η αύξηση του κατώτατου μισθού θα είναι σαφώς πολιτική απόφαση. Και το λέμε αυτό γιατί μαθαίνουμε ότι δεν είναι όλοι οι παραγωγικοί και επιστημονικοί φορείς ιδιαιτέρως… «ενθουσιασμένοι»  με την προοπτική να περάσει ο κατώτατος τα όρια των 700 ευρώ υπό αυτές τις συνθήκες. Η κυβέρνηση, πάντως, έχει εντάξει προ πολλού τη γενναία αναπροσαρμογή του κατώτατου μισθού στο «οπλοστάσιο» κατά της ακρίβειας και αυτό δεν αλλάζει…

Οι προσφορές για τα 750 νέα λεωφορεία

-Σήμερα, αν δεν υπάρξει νέα παράταση την τελευταία στιγμή, αναμένεται να κατατεθούν οι προσφορές στο διαγωνισμό των 380 εκατ. ευρώ για τα 750 νέα λεωφορεία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Η δικαστική μάχη, με μπροστάρη την Mercedes Benz Hellas που ζητάει ακύρωση του διαγωνισμού, δεν έχει κριθεί, αλλά στο υπουργείο Υποδομών προχωρούν θεωρώντας πως θα δικαιωθούν. Εκτός από τους Γερμανούς, στο παιχνίδι για τη μεγάλη προμήθεια, που έχει σπάσει σε πέντε τμήματα, είναι οι Κινέζοι των YUTONG και BYD (Build Your Dreams), η πολωνική Solaris, η Volvo (όμιλος Σαρακάκη) και η Iveco (όμιλος Κοντέλλη).

Love story σε Διαχειριστική Υπηρεσία του ΕΣΠΑ

-Έρωτας βαρύς έχει πέσει σε Διαχειριστική Υπηρεσία της Βορείου Ελλάδας. Μάλιστα ορισμένα στελέχη της παντρεύονται και κουμπαριάζουν μεταξύ τους. Το  αποτέλεσμα είναι οι επαγγελματικές σχέσεις να γίνονται φιλικές έως και συγγενικές, και όλο αυτό να «παντρεύεται» με τα τοπικά μικροσυμφέροντα. Η κατάσταση αυτή δεν είναι άμοιρη της πορείας του ΕΣΠΑ στην περιοχή. Έχει δε  αντίκτυπο στη διαχείριση και τον έλεγχο εκατοντάδων εκατομμυρίων του ΕΣΠΑ όπου και σημειώνονται μεγάλες καθυστερήσεις στις εντάξεις, και τη υλοποίηση των έργων. Αυτή κατάσταση  έχει προκαλέσει την οργή άλλων δημοσίων φορέων και ΟΤΑ που βλέπουν τα έργα τους να λιμνάζουν στο πέπλο της «αγάπης» της βορειοελλαδίτικης Υπηρεσίας.

H τουρκική αεροπορική που στηρίζει Ελλάδα

-Η Corendon Airlines μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα γνωστή αεροπορική εταιρεία όμως είναι η από τις πλέον δυναμικές στην αγορά των charter. Ξεκίνησε από Τούρκους μετόχους – το 2019 εξαγοράστηκε από Σουηδούς επενδυτές – και η έδρα της είναι στην τουριστική πρωτεύουσα της Τουρκίας, την Αττάλεια. Φέτος θα είναι ιδιαίτερα δραστήρια στην Ελλάδα και ειδικά από το Βέλγιο όπου ανακοίνωσε χθες το καλοκαιρινό της πρόγραμμα. Από το αεροδρόμιο των Βρυξελλών θα πετάει σε επτά ελληνικούς προορισμούς ( Κρήτη, Κω και Ρόδο καθημερινά, Κέρκυρα δύο φορές την εβδομάδα και Σάμο, Λέσβο και Ζάκυνθο μία φορά την εβδομάδα). Ακολουθούν η Ισπανία με έξι προορισμούς και η Τουρκία με τέσσερις. Αντίστοιχα από το Μάαστριχτ η Ελλάδα είναι επίσης ο προορισμός με τις περισσότερες πτήσεις και προορισμούς καθώς θα πετάει προς Κρήτη, Ρόδο, Κω και Ζάκυνθο.

Η Exp Realty στην Ελλάδα

Για την έλευση της Exp Realty στην Ελλάδα σας είχαμε ενημερώσει από τις αρχές Φεβρουαρίου. Η αμερικανική κτηματομεσιτική εταιρεία ανακοίνωσε χθες και επίσημα την είσοδο της στην ελληνική αγορά. Επικεφαλής της ελληνικής θυγατρικής τίθεται ο Νίκος Μανομενίδης ο οποίος έχει εμπειρία πάνω από 20 χρόνια στην συγκεκριμένη αγορά τόσο μέσω συνεργασιών με πολυεθνικές όπως η RE/MAX όσο και μέσω δικών του μεσιτικών γραφείων.

Το σκέφτεται να πουλήσει (σταθμούς βάσης) η DT

-Το ενδεχόμενο πώλησης των σταθμών βάσης κινητής εξετάζει η Deutsche Telekom. Σύμφωνα με το Reuters, η American Towers αλλά και η Cellex, εταιρείες διαχείρισης των σταθμών βάσης φέρεται να έχουν κάνει προσφορά για την πώληση και μίσθωση των 40.600 σταθμών βάσης της γερμανικής εταιρείας στη Γηραιά Ήπειρο. Η προσφορά εκτιμάται στο ύψος των 20 δισ. δολ. (18,2 δισ. ευρώ) Σημειώνεται ότι η American Tower ήδη ελέγχει 14.700 σταθμούς βάσης στη Γερμανία και αν κλείσει η συμφωνία με την DT θα έχει πολύ ισχυρή θέση στην γερμανική αγορά. Επίσης πρόσφατα η εταιρεία απέκτησε 31.000 σταθμούς σε διάφορες χώρες της Ευρώπης και της Ν. Αμερικής, αντί 9,4 δισ. δολ. (8,54 δισ. ευρώ). Σημειώνεται ότι πριν δύο χρόνια η Vodafone δημιούργησε ξεχωριστή εταιρεία (Vantage Towers) για τη διαχείριση των σταθμών βάσης σε περίπου 10 χώρες της Ευρώπης.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!