Γ.Δ.
1417.44 +0,74%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
+0,61%
9.86
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
-0,92%
2.695
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,35%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+1,00%
1.42
ΑΒΕ
-0,91%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
-1,37%
0.72
ΑΛΜΥ
+0,19%
2.665
ΑΛΦΑ
+1,41%
1.582
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+1,60%
11.44
ΑΣΚΟ
+1,69%
3
ΑΣΤΑΚ
+1,81%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+5,83%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,75%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-2,02%
2.43
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,85%
16.54
ΔΑΑ
+0,62%
7.764
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,07%
11.3
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+0,68%
1.49
ΕΕΕ
+0,19%
31.56
ΕΚΤΕΡ
-0,71%
4.17
ΕΛΒΕ
+1,00%
5.05
ΕΛΙΝ
+4,02%
2.33
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,81%
2.535
ΕΛΠΕ
+0,70%
7.895
ΕΛΣΤΡ
+3,32%
2.18
ΕΛΤΟΝ
+0,47%
1.704
ΕΛΧΑ
-0,54%
1.85
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+2,38%
1.29
ΕΤΕ
+0,39%
7.728
ΕΥΑΠΣ
+1,62%
3.13
ΕΥΔΑΠ
+0,55%
5.44
ΕΥΡΩΒ
-0,77%
2.054
ΕΧΑΕ
-0,31%
4.83
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
+0,87%
1.74
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,89%
1.184
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
-2,06%
1.19
ΙΝΤΚΑ
+1,55%
3.28
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
+0,37%
1.37
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-1,86%
1.58
ΚΟΡΔΕ
-0,63%
0.473
ΚΟΥΑΛ
+0,16%
1.232
ΚΟΥΕΣ
+0,57%
5.29
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.3
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
-0,23%
0.86
ΛΑΜΔΑ
+0,15%
6.75
ΛΑΜΨΑ
-0,56%
35.8
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-1,49%
2.65
ΜΑΘΙΟ
-1,48%
0.8
ΜΕΒΑ
+2,30%
4.01
ΜΕΝΤΙ
-0,74%
2.68
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-5,30%
0.625
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,52%
23.18
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
+1,11%
2.735
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,57%
27.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+1,35%
1.875
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,69%
36.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.259
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+0,49%
20.6
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
-1,61%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,89%
14.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,22%
0.9
ΟΤΕ
+1,47%
13.76
ΟΤΟΕΛ
-0,53%
11.34
ΠΑΙΡ
-1,40%
1.06
ΠΑΠ
+1,22%
2.48
ΠΕΙΡ
+0,99%
3.553
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
+0,13%
3.82
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+1,25%
1.136
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+1,43%
4.6
ΡΕΒΟΙΛ
+3,50%
2.07
ΣΑΡ
-0,36%
11.16
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-0,32%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,92%
6.48
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,41%
19.59
ΤΖΚΑ
-1,80%
1.365
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,24%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
+0,78%
3.9
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Η νέα απόσυρση IX, η πλήρης κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης και οι κερδισμένοι στην αγορά ρεύματος

Η οριστική κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης

Προϋπολογισμός χωρίς εκπλήξεις σήμερα, αλλά με πολλούς αστερίσκους και αβεβαιότητες. Στο υπουργείο Οικονομικών είναι πεπεισμένοι ότι δεν θα επιβεβαιωθούν τα «μαύρα» σενάρια κι ότι η οικονομία θα «τρέξει» με ρυθμούς γύρω στο 5% το 2022. Αν όλα πάνε καλά, στα μισά του επόμενου έτους θα ξεδιπλωθεί και ο σχεδιασμός των μόνιμων φοροελαφρύνσεων από το 2023 και μετά. Τα… διαπιστευτήρια θα δοθούν στο Πρόγραμμα Σταθερότητας, που θα υποβληθεί στις Βρυξέλλες τον Απρίλιο. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι προτεραιότητα της κυβέρνησης είναι η οριστική κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης. Όχι μόνο στον ιδιωτικό τομέα αλλά και για δημοσίους υπαλλήλους- συνταξιούχους….

!!Αν μη τι άλλο θετική η παράταση του έκτακτου πλαισίου για τις κρατικές ενισχύσεις ως το καλοκαίρι του 2022. Επιπλέον, η Κομισιόν άναψε πράσινο φως σε νέα επενδυτικά «εργαλεία», αναγνωρίζοντας ότι ειδικά όσον αφορά στη χρηματοδότηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων, υπάρχει πρόβλημα. Η απόφαση των Βρυξελλών λύνει τα χέρια και του Χ. Σταϊκούρα…

Ενεργειακή μετάβαση χωρίς κίνητρα

-Δίκοπο μαχαίρι οι ανακοινώσεις για τα μέτρα που οδηγούν στη μείωση των εκπομπών ρύπων. Από τη μια, οι πολίτες και οι επιχειρήσεις δεν πάνε στα «τυφλά» και γνωρίζουν τις κοσμογονικές αλλαγές που έρχονται ως το τέλος της δεκαετίας. Από την άλλη, όταν δεν ανακοινώνονται μέτρα – κίνητρα π.χ. για την αντικατάσταση του στόλου των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ή μέτρα- στήριξης για τις παλιές πολυκατοικίες που πρέπει να συνδεθούν με το δίκτυο φυσικού αερίου, όσο να’ ναι υπάρχει ένα… θεματάκι.  Δίκοπο μαχαίρι είναι και τα μισόλογα για νέο πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκινήτων. Είναι προφανές ότι όσο «σέρνεται» ως σενάριο και δεν ανακοινώνονται τα όποια σχέδια και χρονοδιαγράμματα, οι υποψήφιοι αγοραστές θα είναι διστακτικοί και η αγορά αυτοκινήτου θα κινείται στο ρελαντί…

Ένα διχασμένο έτος

-Όποιος μιλήσει με ανθρώπους της αγοράς αντιλαμβάνεται ότι πλανάται μια αμηχανία για το πώς πρέπει να κινηθούν επενδυτικά από εδώ και πέρα. Η ετήσια έρευνα της UBS τους δικαιώνει. Το βασικό της συμπέρασμα είναι ότι το 2022 αναμένεται πως θα είναι ένα «διχασμένο έτος», με υψηλούς ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης και πληθωρισμού κατά το πρώτο εξάμηνο, τους οποίους θα διαδεχθούν χαμηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης και πληθωρισμού το δεύτερο εξάμηνο. Την επόμενη δεκαετία, οι επενδυτές θα πρέπει να αναζητήσουν ευκαιρίες στη διαδικασία μετάβασης προς μια οικονομία με καθαρές μηδενικές εκπομπές άνθρακα, καθώς και στις ανατρεπτικές (disruptive) τεχνολογίες – τεχνητή νοημοσύνη, μεγάλα δεδομένα (big data) και κυβερνοασφάλεια.

Ρεύμα: Ποιοι πήραν τους περισσότερους πελάτες

-Η NRG, η Zenith και η ΗΡΩΝ είδαν τη μεγαλύτερη αύξηση στο πελατολόγιό τους μεταξύ Σεπτεμβρίου 2020 και Σεπτεμβρίου 2021 σύμφωνα με τα στοιχεία ΔΕΔΔΗΕ για τους μετρητές. Αντίθετα η ΔΕΗ είχε χάσει περίπου 218.250 μετρητές την ίδια περίοδο αν και από τον προηγούμενο μήνα φαίνεται πως άρχισε η μεγάλη επιστροφή… Τα στοιχεία, που επεξεργάστηκε ο δικτυακός τόπος σύγκρισης τιμών Allazorevma.gr δεν περιλαμβάνουν τους περίπου 500.000 μετρητές ηλεκτρικού ρεύματος στα μη διασυνδεδεμένα νησιά. Στην αγορά υποστηρίζουν πως τα ουσιαστικά συμπεράσματα για τις επιπτώσεις που έχει η κρατική επιδότηση στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και η έκπτωση της ΔΕΗ θα φανούν στο τελευταίο τρίμηνο του έτους ή στο πρώτο τρίμηνο του 2022

Από Σμύρνη Σαλονίκη…

-Μπορεί το ομώνυμο έργο της Μιμής Ντενίση να βρίσκεται στην δεύτερη του χρονιά στο θεατρικό σανίδι όμως η ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο λιμανιών θυμίζει κάτι από Γεφύρι της Άρτας ή καλύτερα -μιας και είναι σε παρεμφερή τομέα- τη δραστηριοποίηση υδροπλάνων στην Ελλάδα. Όλο έρχεται αλλά στο τέλος κάτι στραβώνει και τελικά δεν πραγματοποιείται. Τελευταία προσπάθεια επανεκκίνησης της προσπάθειας έγινε αυτή την εβδομάδα με αφορμή το φόρουμ για τον τουρισμό στη Σμύρνη παρουσία του Βασίλη Κικίλια. Το θέμα το έθεσε ο δήμαρχος της Σμύρνης Τουντς Σογιέρ στον Έλληνα πρέσβη στην Άγκυρα Μιχαήλ Χρήστο Διάμεση. Αξίζει να αναφερθεί ότι για τους Τούρκους η συγκεκριμένη σύνδεση έχει διπλή σημασία καθώς πέρα από το τουριστικό σκέλος τους ενδιαφέρει και το εμπορικό καθώς στόχος είναι τα φορτηγά που μεταφέρουν εμπορεύματα από την Τουρκία στην Ευρώπη να μειώνουν το οδικό ταξίδι μέσω της συγκεκριμένης σύνδεσης.

…και από Αθήνα Πάφο

-Και μιας και πιάσαμε τα των διασυνδέσεων να πούμε ότι ξεκινάει έστω και δοκιμαστικά η πτήση μεταξύ Αθήνας και Πάφου την περίοδο των γιορτών. Στην συγκεκριμένη γραμμή προ πανδημίας πετούσε η Ryanair και τώρα την επαναφέρει η TUS Airways. Στόχος είναι να μπει ξανά στο καλοκαιρινό πρόγραμμα και αν το επιτρέψουν οι συνθήκες να παραμείνει συνολικά όλο τον χρόνο.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!