THEPOWERGAME
![ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ](https://www.powergame.gr/wp-content/uploads/2024/10/pitsilis2-e1729135634353-910x521.jpg)
Εντός της εβδομάδας ενεργοποιείται το ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα εφαρμοστεί σε πρώτη φάση με όλες τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον χώρο του αυτοκινήτου. Συγκεκριμένα, το ψηφιακό πελατολόγιο ξεκινά από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στους κλάδους ενοικίασης αυτοκινήτων, πάργκινγκ, πλυντηρίων και συνεργείων. Θα πρέπει να καταγράφουν κάθε πελάτη που μπαίνει και βγαίνει στην επιχείρησή τους, με τον αριθμό πινακίδων του οχήματός τους και άλλες σχετικές πληροφορίες, και να συσχετίζουν αυτές τις πληροφορίες με την απόδειξη που εκδίδεται. Μάλιστα, όλα τα δεδομένα θα διαβιβάζονται στην ΑΑΔΕ σε πραγματικό χρόνο.
Όπως ανέφερε ο διοικητης της ΑΑΔΕ, Γιώργος Πιτσιλής, «πρόκειται για μια εφαρμογή, η οποία ξεκινά με τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με τα αυτοκίνητα, όπως ενοικιάσεις, πλυντήρια, συνεργεία και πάργκινγκ». Είπε ακόμη ότι θα γίνεται καταγραφή εισόδου και εξόδου της πινακίδας του οχήματος στην επιχείρησης και «θα κλείνει στο τέλος με μία απόδειξη».
Σύμφωνα με τον Γ. Πιτσιλή, «θα ξεκινήσουμε με εφαρμογή στον υπολογιστή μέσω του aade.gr και σύντομα θα έρθει και η εφαρμογή για κινητό». Παράλληλα, επισήμανε ότι σταδιακά το ψηφιακό πελατολόγιο θα επεκτείνεται σε ολοένα και περισσότερους κλάδους, με τα κτήματα δεξιώσεων και γάμων να βρίσκονται στο επόμενο βήμα, «για να μην πηγαίνουμε απρόσκλητοι σε γάμους».
Πρακτικά, το ψηφιακό πελατολόγιο αποτελεί τη μετεξέλιξη του βιβλίου πελατών, που τηρούσαν παλαιότερα αρκετές επαγγελματικές ομάδες. Τα βιβλία πελατών στην προηγούμενη μορφή τους απαιτούσαν άπειρες ελεγκτικές εργατοώρες για την αποκάλυψη φοροδιαφυγής ή μη, αλλά η σύγχρονη εκδοχή τους κάνει διασταυρώσεις και ελέγχους απλή υπόθεση, χωρίς να απαιτείται καν σε πρώτο στάδιο επίσκεψη των ελεγκτών στην έδρα της επιχείρησης. Στο ψηφιακό πελατολόγιο οι επιχειρήσεις θα είναι υποχρεωμένες να καταγράφουν τον ημερήσιο αριθμό των πελατών τους, τον ΑΦΜ του κάθε πελάτη τους και τα στοιχεία της κάθε απόδειξης.
Ψηφιακό πελατολόγιο σε ενοικίαση αυτοκινήτων, πάρκινγκ, πλυντήρια και συνεργεία
Οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων θα πρέπει να καταγράφουν:
- Αριθμό Κυκλοφορίας Οχήματος
- Αριθμό Κυκλοφορίας Αλλοδαπής
- Κατηγορία Οχήματος
- Εργοστάσιο Οχήματος
- Σκοπός Κίνησης Οχήματος (Ενοικίαση, Επισκευή, Ιδιόχρηση, Δωρεάν Υπηρεσία, Λοιπά)
- Περιγραφή Σκοπού Διακίνησης
- Διαφορετικός Τόπος Παραλαβής Οχήματος
- Τόπος Παραλαβής Οχήματος.
Πάρκινγκ και πλυντήρια θα πρέπει να αποτυπώνουν στο ψηφιακό πελατολόγιο:
- Αριθμό Κυκλοφορίας Οχήματος
- Αριθμό Κυκλοφορίας Αλλοδαπής
- Κατηγορία Οχήματος
- Εργοστάσιο Οχήματος.
Για τα συνεργεία:
- Αριθμό Κυκλοφορίας Οχήματος
- Αριθμό Κυκλοφορίας Αλλοδαπής
- Κατηγορία Οχήματος
- Εργοστάσιο Οχήματος.
Για τους επαγγελματίες το ψηφιακό πελατολόγιο προσφέρει αυτοματοποίηση στη διαχείριση των πελατών τους και συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις, μέσω μιας σειράς προηγμένων λειτουργιών, όπως καταχώριση νέων πελατών, ενημέρωση και τροποποίηση υφιστάμενων εγγραφών, ακύρωση πελατών χωρίς την ανάγκη χειροκίνητης υποβολής εγγράφων, συσχέτιση των εγγραφών με αποδείξεις και παραστατικά. Το σύστημα, σύμφωνα με την ΑΑΔΕ, θα διευκολύνει τις επιχειρήσεις να παρακολουθούν τις συναλλαγές τους και να μειώσουν την πιθανότητα λαθών που μπορεί να οδηγήσουν σε πρόστιμα.
Διαβάστε επίσης
Σούπερ μάρκετ: Αλλάζει το μοντέλο προσφορών και η τιμή στο ράφι
Γερμανία: Πώς θα αντιμετωπιστεί το φαινόμενο της “σκοτεινής άπνοιας”