Γ.Δ.
1530.68 -0,57%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,79%
5.04
CENER
+1,77%
9.75
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,98%
8.11
EVR
-0,33%
1.49
NOVAL
+3,04%
2.37
OPTIMA
+0,46%
13
TITC
+2,25%
45.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-3,40%
1.82
ΑΒΕ
+0,66%
0.46
ΑΔΜΗΕ
+0,73%
2.76
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+4,94%
4.25
ΑΛΦΑ
-2,80%
1.718
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,10%
10.99
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
-1,93%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
+0,92%
2.19
ΒΙΟ
+0,70%
5.72
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.935
ΒΙΟΣΚ
+0,32%
1.585
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
+0,35%
1.42
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,08%
18.72
ΔΑΑ
+3,73%
8.4
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,86%
12.7
ΔΟΜΙΚ
+0,51%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,26%
0.356
ΕΒΡΟΦ
-1,95%
1.76
ΕΕΕ
-1,08%
32.88
ΕΚΤΕΡ
+6,29%
1.86
ΕΛΒΕ
-5,00%
4.94
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
-0,35%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,45%
2.245
ΕΛΠΕ
-0,66%
7.5
ΕΛΣΤΡ
+6,13%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-0,43%
1.848
ΕΛΧΑ
-0,24%
2.085
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,84%
1.18
ΕΤΕ
-1,58%
8.34
ΕΥΑΠΣ
-0,59%
3.38
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.95
ΕΥΡΩΒ
-3,39%
2.392
ΕΧΑΕ
+2,12%
4.825
ΙΑΤΡ
+2,14%
1.67
ΙΚΤΙΝ
+2,86%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.76
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.8
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,22%
4.6
ΙΝΛΟΤ
+0,56%
1.076
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
-0,43%
1.15
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+0,61%
332
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,22%
0.449
ΚΟΥΑΛ
+0,72%
1.392
ΚΟΥΕΣ
+0,49%
6.19
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-1,53%
7.09
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+2,40%
0.256
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,33%
3.08
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,86%
3.83
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-1,06%
2.805
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-1,12%
21.26
ΜΟΝΤΑ
+1,34%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,23%
25.9
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-1,34%
33.84
ΝΑΚΑΣ
+0,67%
3.02
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
+2,49%
30.85
ΟΛΥΜΠ
+1,96%
2.6
ΟΠΑΠ
+1,06%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.783
ΟΤΕ
-0,80%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,71%
11.28
ΠΑΙΡ
+0,96%
1.05
ΠΑΠ
+2,01%
2.54
ΠΕΙΡ
-2,41%
4.26
ΠΕΡΦ
-0,55%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,95%
8.38
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
+0,49%
1.23
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,13%
5.36
ΡΕΒΟΙΛ
-1,19%
1.655
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
+0,96%
1.575
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+1,34%
0.606
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
+3,28%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,61%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.98
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Τέλη κυκλοφορίας 2025: H καταληκτική ημερομηνία και τα πρόστιμα

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας 2025, αφού η καταληκτική ημερομηνία είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024, με την κυβέρνηση να έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα δοθεί παράταση. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι φορολογούμενοι πρέπει να λάβουν υπόψη τους,  τρία σημεία, ώστε να αποφύγουν λάθη και παραλείψεις.

Υπενθυμίζεται ότι από φέτος τα πρόστιμα είναι κλιμακωτά. Ανάλογα, δηλαδή, με το πόσο εκπρόθεσμη είναι η πληρωμή στα τέλη κυκλοφορίας 2025, τόσο ανεβαίνει το τελικό πρόστιμο. Διπλά τέλη κυκλοφορίας 2025 πληρώνουν όσοι ιδιοκτήτες εξοφλήσουν από την 1η Μαρτίου 2025 και μετά ή προχωρήσουν σε μερική εξόφληση ή μη εξόφληση. Από εκεί και μετά:

  • Προσαύξηση 25% του ποσού που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, θα έχουν στην περίπτωση που η εξόφληση πραγματοποιηθεί έως τις 31 Ιανουαρίου 2025.
  • Προσαύξηση 25% στα τέλη κυκλοφορίας 2025, όταν η εξόφληση γίνει μέσα στον Φεβρουάριο 2025.

Επιπλέον, από εφέτος παρέχεται η δυνατότητα δήλωσης ψηφιακής ακινησίας για τα οχήματα, μία διαδικασία που απαλλάσσει τους ιδιοκτήτες από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για το έτος 2025. Η δήλωση αυτή θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024, για να ισχύσει.

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Τα ποσά ανά κυβικά

Για ταξινόμηση οχημάτων από 1 Ιανουαρίου 2006 έως 31 Οκτωβρίου 2010:

0-300 κυβικά, τα τέλη κυκλοφορίας 2025 είναι 22 ευρώ.
301-785 κυβικά: 55 ευρώ.

786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
1.358-1.548 κυβικά: 255 ευρώ.
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ.
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ.
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ.
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ.
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ.
Άνω των 4.001 κυβικών: 1.380 ευρώ. 

Για ταξινόμηση οχημάτων μεταξύ 1 Ιανουαρίου 2001 και 31 Δεκεμβρίου 2005:

0-300 κυβικά, τα τέλη κυκλοφορίας 2025 διαμορφώνονται στα 22 ευρώ.
301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
1.358-1.548 κυβικά: 240 ευρώ.
1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ.
1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ.
1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ.
2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ.
3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ.

Άνω των 4.001 κυβικών τα τέλη κυκλοφορίας 2025 είναι 1.260 ευρώ.

Για ταξινόμηση οχημάτων στην Ελλάδα πριν από το 2000:

0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
1.358-1.548 κυβικά: 225 ευρώ.
1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ.
1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ.
1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ.
2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ.
3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ.
Άνω των 4.001 κυβικών: 1.230 ευρώ.

Τέλη κυκλοφορίας: Τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Πριν την καταβολή των τελών κυκλοφορίας, οι φορολογούμενοι πρέπει να λάβουν υπόψη τα εξής τρία σημεία, ώστε να αποφύγουν λάθη και παραλείψεις:

1. Μεταβίβαση οχήματος: Σε περίπτωση που ένα όχημα μεταβιβαστεί εντός του 2024, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2025 επιβαρύνουν αποκλειστικά τον νέο ιδιοκτήτη από την 1η Ιανουαρίου. Είναι κρίσιμο η διαδικασία μεταβίβασης να ολοκληρωθεί εγκαίρως, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα.

2. Συνιδιοκτησία οχήματος: Εάν το όχημα ανήκει σε περισσότερους από έναν ιδιοκτήτες, τα τέλη κυκλοφορίας εκδίδονται στο σύνολό τους για κάθε ΑΦΜ. Όλοι οι συνιδιοκτήτες είναι συνυπεύθυνοι για την εξόφληση, γεγονός που απαιτεί συνεννόηση μεταξύ τους για την αποφυγή εντάσεων.

3. Ακινησία οχήματος: Οι κάτοχοι Ι.Χ. έχουν τη δυνατότητα να θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία, αποφεύγοντας έτσι την καταβολή τελών κυκλοφορίας για το 2025, καθώς και την επιβολή τεκμηρίων διαβίωσης ή φόρων πολυτελούς διαβίωσης. Η δήλωση ακινησίας πρέπει να υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας myCar της ΑΑΔΕ μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2024.

Πώς θα πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας

 




Διαβάστε επίσης

Θεμιστοκλέους (UBS): Σε ευνοϊκότερη θέση από την υπόλοιπη Ευρώπη η Ελλάδα

Η σχεδόν αδύνατη συνύπαρξη ΣΥΡΙΖΑ & Νέας Αριστεράς, το “κόκκινο πανί” Πολάκης, οι επαφές Φάμελλου με Ανδρουλάκη και οι ετοιμασίες για νέα επίσκεψη Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

Διασύνδεση Κρήτης Αττικής: Τι ακολουθεί την κατασκευαστική ολοκλήρωση

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!