Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Τέλη κυκλοφορίας 2025: H καταληκτική ημερομηνία και τα πρόστιμα

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας 2025, αφού η καταληκτική ημερομηνία είναι η 31η Δεκεμβρίου 2024, με την κυβέρνηση να έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν θα δοθεί παράταση. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι οι φορολογούμενοι πρέπει να λάβουν υπόψη τους,  τρία σημεία, ώστε να αποφύγουν λάθη και παραλείψεις.

Υπενθυμίζεται ότι από φέτος τα πρόστιμα είναι κλιμακωτά. Ανάλογα, δηλαδή, με το πόσο εκπρόθεσμη είναι η πληρωμή στα τέλη κυκλοφορίας 2025, τόσο ανεβαίνει το τελικό πρόστιμο. Διπλά τέλη κυκλοφορίας 2025 πληρώνουν όσοι ιδιοκτήτες εξοφλήσουν από την 1η Μαρτίου 2025 και μετά ή προχωρήσουν σε μερική εξόφληση ή μη εξόφληση. Από εκεί και μετά:

  • Προσαύξηση 25% του ποσού που αναγράφεται στο ειδοποιητήριο, θα έχουν στην περίπτωση που η εξόφληση πραγματοποιηθεί έως τις 31 Ιανουαρίου 2025.
  • Προσαύξηση 25% στα τέλη κυκλοφορίας 2025, όταν η εξόφληση γίνει μέσα στον Φεβρουάριο 2025.

Επιπλέον, από εφέτος παρέχεται η δυνατότητα δήλωσης ψηφιακής ακινησίας για τα οχήματα, μία διαδικασία που απαλλάσσει τους ιδιοκτήτες από την υποχρέωση καταβολής τελών κυκλοφορίας για το έτος 2025. Η δήλωση αυτή θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τις 31 Δεκεμβρίου 2024, για να ισχύσει.

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Τα ποσά ανά κυβικά

Για ταξινόμηση οχημάτων από 1 Ιανουαρίου 2006 έως 31 Οκτωβρίου 2010:

0-300 κυβικά, τα τέλη κυκλοφορίας 2025 είναι 22 ευρώ.
301-785 κυβικά: 55 ευρώ.

786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
1.358-1.548 κυβικά: 255 ευρώ.
1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ.
1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ.
1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ.
2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ.
3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ.
Άνω των 4.001 κυβικών: 1.380 ευρώ. 

Για ταξινόμηση οχημάτων μεταξύ 1 Ιανουαρίου 2001 και 31 Δεκεμβρίου 2005:

0-300 κυβικά, τα τέλη κυκλοφορίας 2025 διαμορφώνονται στα 22 ευρώ.
301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
1.358-1.548 κυβικά: 240 ευρώ.
1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ.
1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ.
1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ.
2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ.
3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ.

Άνω των 4.001 κυβικών τα τέλη κυκλοφορίας 2025 είναι 1.260 ευρώ.

Για ταξινόμηση οχημάτων στην Ελλάδα πριν από το 2000:

0-300 κυβικά: 22 ευρώ.
301-785 κυβικά: 55 ευρώ.
786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ.
1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ.
1.358-1.548 κυβικά: 225 ευρώ.
1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ.
1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ.
1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ.
2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ.
3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ.
Άνω των 4.001 κυβικών: 1.230 ευρώ.

Τέλη κυκλοφορίας: Τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι

Πριν την καταβολή των τελών κυκλοφορίας, οι φορολογούμενοι πρέπει να λάβουν υπόψη τα εξής τρία σημεία, ώστε να αποφύγουν λάθη και παραλείψεις:

1. Μεταβίβαση οχήματος: Σε περίπτωση που ένα όχημα μεταβιβαστεί εντός του 2024, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2025 επιβαρύνουν αποκλειστικά τον νέο ιδιοκτήτη από την 1η Ιανουαρίου. Είναι κρίσιμο η διαδικασία μεταβίβασης να ολοκληρωθεί εγκαίρως, ώστε να μην υπάρξουν προβλήματα.

2. Συνιδιοκτησία οχήματος: Εάν το όχημα ανήκει σε περισσότερους από έναν ιδιοκτήτες, τα τέλη κυκλοφορίας εκδίδονται στο σύνολό τους για κάθε ΑΦΜ. Όλοι οι συνιδιοκτήτες είναι συνυπεύθυνοι για την εξόφληση, γεγονός που απαιτεί συνεννόηση μεταξύ τους για την αποφυγή εντάσεων.

3. Ακινησία οχήματος: Οι κάτοχοι Ι.Χ. έχουν τη δυνατότητα να θέσουν τα οχήματά τους σε ακινησία, αποφεύγοντας έτσι την καταβολή τελών κυκλοφορίας για το 2025, καθώς και την επιβολή τεκμηρίων διαβίωσης ή φόρων πολυτελούς διαβίωσης. Η δήλωση ακινησίας πρέπει να υποβληθεί μέσω της πλατφόρμας myCar της ΑΑΔΕ μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2024.

Πώς θα πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας

 




Διαβάστε επίσης

Θεμιστοκλέους (UBS): Σε ευνοϊκότερη θέση από την υπόλοιπη Ευρώπη η Ελλάδα

Η σχεδόν αδύνατη συνύπαρξη ΣΥΡΙΖΑ & Νέας Αριστεράς, το “κόκκινο πανί” Πολάκης, οι επαφές Φάμελλου με Ανδρουλάκη και οι ετοιμασίες για νέα επίσκεψη Μητσοτάκη στη Θεσσαλονίκη

Διασύνδεση Κρήτης Αττικής: Τι ακολουθεί την κατασκευαστική ολοκλήρωση

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!