Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Τέλη κυκλοφορίας 2025: Πότε το πρόστιμο έχει προσαύξηση 100%

Τα τέλη κυκλοφορίας 2025 αναρτήθηκαν την Τρίτη 6 Νοεμβρίου, τα οποία θα πρέπει να πληρωθούν μέχρι και τις 31 Δεκεμβρίου, αφού η κυβέρνηση έχει ξεκαθαρίσει ότι δεν πρόκειται να δοθεί παράταση.

Φέτος θα υπάρχουν αλλαγές στα πρόστιμα σε περίπτωση εκπρόθεσμης πληρωμής και προσαύξηση 100%. Ειδικότερα, θα ισχύσει μια μεγάλη αλλαγή που έχει να κάνει με την εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας 2025 καθώς για πρώτη φορά θα εφαρμοστεί η κλιμακωτή επιπλέον χρέωση σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης των Τελών Κυκλοφορίας.

Τέλη κυκλοφορίας: Τι αναμένεται να αλλάξει για τα πρόστιμα σε περίπτωση εκπρόθεσμης πληρωμής 

Καταβολή τελών: μέχρι 31/12/2024

-Θα καθιερωθεί νέο ποινολόγιο για μη έγκαιρη καταβολή

Α) Πληρωμή εντός Ιανουαρίου προσαύξηση 25%

 

Β) Πληρωμή εντός Φεβρουαρίου προσαύξηση 50%

Γ) Πληρωμή από 1η Μαρτίου και μετά προσαύξηση 100%.

Ποια οχήματα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας

Όσα αυτοκίνητα είχαν ταξινομηθεί στην Ελλάδα μέχρι τις 31 Οκτωβρίου 2010 πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας με βάση τον κυβισμό τους. Όσα κυκλοφόρησαν μετά την 1η Νοεμβρίου 2010, πληρώνουν με βάση τις εκπομπές CO2 που αναγράφονται στην άδεια κυκλοφορίας, ενώ τα πιο «καθαρά» από αυτά απαλλάσσονται πλήρως – κάτω από 90 ή 122 g/km, αναλόγως της χρονολογίας.

Σημειώνεται ότι η επιτροπή που είχε συσταθεί πρότεινε να καταργηθεί η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας των «καθαρών» αυτοκινήτων, όπως τα υβριδικά και άλλα χαμηλών ρύπων και να διατηρηθούν οι απαλλαγές μόνο στα ηλεκτρικά.

Το κόστος ανά όχημα

Οι τιμές που ισχύουν για κάθε όχημα να θυμίσουμε ότι διαμορφώνονται ως εξής:

Ταξινόμηση 1/1/2021 έως σήμερα:

  • 0-122 κυβικά: 0 ευρώ
  • 123-139 εκπομπές C02: 0,64 ευρώ / γραμ.
  • 140-166 εκπομπές C02: 0,70 ευρώ / γραμ.
  • 167- 208 εκπομπές C02: 0,85 ευρώ / γραμ.
  • 209-224 εκπομπές C02: 1,87 ευρώ / γραμ.
  • 225-240 εκπομπές C02: 2,20 ευρώ / γραμ.
  • 241-260 εκπομπές C02: 2,50 ευρώ / γραμ.
  • 261-280 εκπομπές C02: 2,70 ευρώ / γραμ.
  • 281 εκπομπές C02 και άνω: 2,85 ευρώ / γραμ.

Ταξινόμηση 1/11/2010 – 31/12/2020

  • 0-90 εκπομπές C02: 0 ευρώ
  • 91-100 εκπομπές C02: 0,90 ευρώ / γραμ.
  • 101-120 εκπομπές C02: 0,98 ευρώ / γραμ.
  • 121-140 εκπομπές C02: 1,20 ευρώ / γραμ.
  • 141-160 εκπομπές C02: 1,85 ευρώ / γραμ.
  • 161-180 εκπομπές C02: 2,45 ευρώ / γραμ.
  • 181-200 εκπομπές C02: 2,78 ευρώ / γραμ.
  • 201-250 εκπομπές C02: 3,05 ευρώ / γραμ.
  • 251 εκπομπές C02 και άνω: 3,72 ευρώ / γραμ.

Ταξινόμηση 1/1/2006 – 31/10/2010

  • 0 – 300 κυβικά: 22 ευρώ
  • 301-785 κυβικά: 55 ευρώ
  • 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
  • 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
  • 1.358 -1.548 κυβικά: 255 ευρώ
  • 1.549-1.738 κυβικά: 280 ευρώ
  • 1.739-1.928 κυβικά: 320 ευρώ
  • 1.929-2.357 κυβικά: 690 ευρώ
  • 2.358-3.000 κυβικά: 920 ευρώ
  • 3.001-4.000 κυβικά: 1.150 ευρώ
  • 4.001 κυβικά και άνω: 1.380 ευρώ

Ταξινόμηση 1/1/2001 – 31/12/2005

  • 0 – 300 κυβικά: 22 ευρώ
  • 301-785 κυβικά: 55 ευρώ
  • 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
  • 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
  • 1.358 -1.548 κυβικά: 240 ευρώ
  • 1.549-1.738 κυβικά: 265 ευρώ
  • 1.739-1.928 κυβικά: 300 ευρώ
  • 1.929-2.357 κυβικά: 630 ευρώ
  • 2.358-3.000 κυβικά: 840 ευρώ
  • 3.001-4.000 κυβικά: 1.050 ευρώ
  • 4.001 κυβικά και άνω: 1.260 ευρώ

Ταξινόμηση έως 31/12/2000

  • 0 – 300 κυβικά: 22 ευρώ
  • 301-785 κυβικά: 55 ευρώ
  • 786-1.071 κυβικά: 120 ευρώ
  • 1.072-1.357 κυβικά: 135 ευρώ
  • 1.358 -1.548 κυβικά: 225 ευρώ
  • 1.549-1.738 κυβικά: 250 ευρώ
  • 1.739-1.928 κυβικά: 280 ευρώ
  • 1.929-2.357 κυβικά: 615 ευρώ
  • 2.358-3.000 κυβικά: 820 ευρώ
  • 3.001-4.000 κυβικά: 1.025 ευρώ
  • 4.001 κυβικά και άνω: 1.230 ευρώ




Διαβάστε επίσης

ΤΕΡΝΑ Ενεργειακή: “Ναι” από τη ΓΣ στη διάσπαση δύο κλάδων

Τζέι Ντι Βανς: Από το “ποτέ Τραμπ”, δεξί χέρι του νέου πλανητάρχη

Βιομεθάνιο: Οι προκλήσεις για να “πάρει μπρος” στην Ελλάδα

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!