Γ.Δ.
1419.49 +0,89%
ACAG
0,00%
5.8
CENER
0,00%
9.8
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.72
OPTIMA
0,00%
11.9
TITC
0,00%
28.65
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
0,00%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.235
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.73
ΑΛΜΥ
0,00%
2.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.56
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.26
ΑΣΚΟ
0,00%
2.95
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.48
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
5.73
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.48
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.29
ΒΙΟΤ
0,00%
0.232
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
16.4
ΔΑΑ
0,00%
7.716
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.18
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.86
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.328
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.48
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
0,00%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.49
ΕΛΠΕ
0,00%
7.84
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.696
ΕΛΧΑ
0,00%
1.86
ΕΝΤΕΡ
0,00%
7.95
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.26
ΕΤΕ
0,00%
7.698
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.41
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.07
ΕΧΑΕ
0,00%
4.845
ΙΑΤΡ
0,00%
1.53
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.75
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.162
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.52
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.215
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
0,00%
1.365
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.61
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.476
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.23
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
0,00%
0.862
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.74
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
0,00%
3.92
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
0,00%
3.62
ΜΙΝ
0,00%
0.66
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
23.06
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.1
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
0,00%
26.72
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.43
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.85
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
0,00%
35.46
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
0,00%
0.93
ΞΥΛΚ
0,00%
0.26
ΞΥΛΠ
0,00%
0.462
ΟΛΘ
0,00%
20.5
ΟΛΠ
0,00%
25.3
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
0,00%
14.67
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.902
ΟΤΕ
0,00%
13.56
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.4
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
3.518
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.18
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.122
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.6
ΠΡΟΦ
0,00%
4.535
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
2
ΣΑΡ
0,00%
11.2
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.555
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
0,00%
0.628
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.51
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Οδηγοί ταξί προς Μητσοτάκη: Ζητούμε δίκαιο σύστημα φορολόγησης

Δίκαιο σύστημα φορολόγησης και λύσεις για τον αθέμιτο ανταγωνισμό των Ε.Ι.Χ και των εφαρμογών των πολυεθνικών εταιρειών, ζητούν οι οδηγοί ταξί, μέσω επιστολής από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται στην επιστολή προς τον Πρωθυπουργό:

Αξιότιμε κύριε Πρωθυπουργέ,

Η παρούσα επιστολή έχει ως στόχο να σας εκθέσει την πραγματικότητα που βιώνουν χιλιάδες  επαγγελματίες αυτοκινητιστές ταξί στην Αθήνα. Απευθυνόμαστε σε σας, γιατί τα αρμόδια υπουργεία (Μεταφορών, Οικονομικών) με τις πολιτικές που εφαρμόζουν για τον κλάδο μας, μας οδηγούν σε οικονομική εξαθλίωση και σε επαγγελματικό αδιέξοδο.

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών (Χριστίνα Αλεξοπούλου, Ιωάννης Ξιφαράς) δεν έδειξε καμία διάθεση ούτε καν να συζητήσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ταξιτζήδες της Αθήνας. Εδώ και μήνες δήλωσε δημόσια ότι υπάρχει ένα σχέδιο για το ταξί, για το οποίο όμως δεν έχουμε την παραμικρή πληροφόρηση. Συζητά όμως τις λεπτομέρειες αυτού του σχεδίου με τους ανταγωνιστές του ταξί (Uber, ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα με οδηγό, κ.λ.π).

Ρωτήσαμε την κα Αλεξοπούλου  γιατί δεν νομοθετείται η ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες για τα έμφορτα ταξί; Είναι προς το συμφέρον του επιβατικού κοινού η ταχύτερη και πιο οικονομική μετακίνηση του. Στις περισσότερες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες τα ταξί έχουν ελεύθερη διέλευση στις λεωφορειολωρίδες.  Απάντηση δεν πήραμε ποτέ.

Ζητήσαμε από την υφυπουργό Μεταφορών να αποκατασταθεί η αδικία της σταθερής τιμής από και προς το Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, αλλά πέρασαν δύο χρόνια και ακόμη περιμένουμε.

Ζητήσαμε ξεκάθαρο και χωρίς γκρίζες ζώνες διαχωρισμό των υπηρεσιών που παρέχει το Ταξί, από αυτές που παρέχει  το ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο με οδηγό. Ούτε οι υπηρεσίες του υπουργείου γνωρίζουν, πόσα ιδιωτικά αυτοκίνητα κάνουν αστική μεταφορά στην Αθήνα. Ο αριθμός είναι μεγαλύτερος από αυτόν των ταξί, με αποτέλεσμα να κανιβαλίζεται μια επαγγελματική ομάδα  υπό την ανοχή ή την αδράνεια του υπουργείου.

Το νέο σύστημα φορολόγησης των αυτοκινητιστών ταξί, είναι άδικο και παράλογο. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην οποία δεν προβλέπεται αφορολόγητο όριο για τους ταξιτζήδες. Αναφέρουμε επίσης την τριετία που ανεβάζει φορολογική κλίμακα έναν αυτοκινητιστή. Είναι γνωστό σε όλους, πόσο μάλλον στον κ. Χατζηδάκη, που έχει διατελέσει υπουργός Μεταφορών, ότι ο ταξιτζής δεν μπορεί να δημιουργήσει πελατεία, ούτε να προβεί σε εκπτώσεις και προσφορές για την υπηρεσία που παρέχει. Το κόμιστρο είναι ενιαίο για όλους και προκύπτει από Προεδρικό Διάταγμα του κράτους και όχι από ελεύθερη επιλογή των επαγγελματιών. Καταλαβαίνει λοιπόν κάποιος ότι αυτό το μέτρο έχει μόνο εισπρακτικό χαρακτήρα και δεν απαντά με κανέναν τρόπο στη φοροδιαφυγή.  Οι ελεύθεροι επαγγελματίες φέτος θα καταβάλλουν  φόρους αξίας 600 εκατ. ευρώ, την ίδια ώρα που η χώρα μας χάνει περίπου 10 δισ. ευρώ από την μη φορολόγηση των πολυεθνικών.

Έχουμε ζητήσει από το Υπουργείο Οικονομικών την παραμονή του συντελεστή ΦΠΑ στο 13% για τις υπηρεσίες που παρέχει το ταξί (η παράταση λήγει στις 30 Ιουνίου 2024). Μέχρι και σήμερα δεν έχουμε καμιά ενημέρωση για τις προθέσεις της κυβέρνησης. Να υπενθυμίσουμε ότι σε όλες τις επιβατικές μεταφορές ο συντελεστής ΦΠΑ είναι στο 13%.

 Κύριε Πρωθυπουργέ

Φωνή λαού, οργή θεού.

Το ταξί είναι μια υπηρεσία δημόσιου χαρακτήρα. Παρόλα αυτά πλήττεται –με την ανοχή της κυβέρνησης- από τον αθέμιτο ανταγωνισμό των Ε.Ι.Χ και των εφαρμογών των πολυεθνικών εταιριών. Με τις πολιτικές που ασκεί η κυβέρνησή σας, είναι βέβαιο ότι αυτός ο κλάδος αργοσβήνει. Σας μεταφέρουμε την αγωνία και τον προβληματισμό χιλιάδων επαγγελματιών και ζητάμε άμεσες λύσεις για να εξασφαλιστεί η συνέχεια αυτού του επαγγέλματος. Τόσο ο κ. Χατζηδάκης όσο και η κα Αλεξοπούλου έδειξαν τις προθέσεις τους και με τις αποφάσεις ή τις παραλείψεις τους έπληξαν όχι μόνο τον κλάδο μας, αλλά και την αξιοπιστία και το κύρος της κυβέρνησης.

Διαβάστε επίσης:

Το νέο ΔΣ της SKY express

Bosch: Ισχυρή ανάπτυξη 8,5% στην Ελλάδα το 2023

Η εξαγορά της Ηλέκτωρ από τη Motor Oil και τα έργα των 3 δισ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!