Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

COSMOTE e-Value: Αύξηση 30% στο πελατολόγιο εν μέσω πανδημίας

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Συνολικά, η COSMOTE e-Value ικανοποίησε τις ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιρειών από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, κ.λ.π, αλλά και τους πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, η COSMOTE e-Value στοχεύει στην ανάπτυξη, επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων πελατών, βασιζόμενη στην τεχνολογική της υπεροχή, τη φιλοσοφία του customer obsession που πρεσβεύει και την εξειδίκευση και το πάθος των 7.000 εξειδικευμένων ανθρώπων της.

Το 2020 με την αναγκαστική κοινωνική αποστασιοποίηση αυξήθηκαν σημαντικά οι ανάγκες των εταιρειών για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους. Κατά μέσο όρο 40% σημειώθηκε αύξηση της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. Και αυτό γιατί οι πελάτες των εταιρειών στράφηκαν κυρίως στην τηλεφωνική και στην online εξυπηρέτηση. Μόνο το 2020, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε πάνω από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια (voice, e-mail, chat, video call, web collaboration κλπ)

«Διαθέτουμε τεχνογνωσία, τεχνολογία και εξειδικευμένο προσωπικό για να προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center στους πελάτες μας. Στηριζόμαστε στην κουλτούρα μας για άριστη εμπειρία πελάτη με την οποία εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών των εταιρειών που μας εμπιστεύονται την εξυπηρέτησή τους. Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες.», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International.

Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.

Η στρατηγική της COSMOTE e-Value για περαιτέρω ανάπτυξη εστιάζει πρώτα από όλα στον πελάτη. Με φιλοσοφία Customer Obsession, επιδιώκεται ένα συνεχώς υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης μαζί του.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων πηγών εσόδων, με την είσοδο σε νέες αγορές και κυρίως με την προσέλκυση νέων πελατών που αναζητούν να αναθέσουν σε εξειδικευμένους συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Όπως σημείωσε ο κ. Στράτος, «Όραμά μας είναι η COSMOTE e-Value να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην αγορά των contact centers και τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Να είμαστε η εταιρεία που προσθέτει αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!