Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

COSMOTE e-Value: Αύξηση 30% στο πελατολόγιο εν μέσω πανδημίας

Σημαντική ανάπτυξη παρουσίασε η COSMOTE e-Value την περίοδο της πανδημίας με το πελατολόγιό της να αυξάνεται κατά 30%, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στην πρώτη ψηφιακή συνάντηση στρατηγικής της διοίκησης της εταιρείας με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Συνολικά, η COSMOTE e-Value ικανοποίησε τις ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιρειών από τους κλάδους των τραπεζών, των τηλεπικοινωνιών, της ενέργειας, των ασφαλειών, των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, της ναυτιλίας, της αυτοκινητοβιομηχανίας, των ταχυμεταφορών, των σούπερ μάρκετ, των τροφίμων, κ.λ.π, αλλά και τους πελάτες του Ομίλου ΟΤΕ.

Όπως ανακοίνωσε η διοίκηση της εταιρείας, η COSMOTE e-Value στοχεύει στην ανάπτυξη, επιδιώκοντας την προσέλκυση νέων πελατών, βασιζόμενη στην τεχνολογική της υπεροχή, τη φιλοσοφία του customer obsession που πρεσβεύει και την εξειδίκευση και το πάθος των 7.000 εξειδικευμένων ανθρώπων της.

Το 2020 με την αναγκαστική κοινωνική αποστασιοποίηση αυξήθηκαν σημαντικά οι ανάγκες των εταιρειών για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των πελατών τους. Κατά μέσο όρο 40% σημειώθηκε αύξηση της κίνησης στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. Και αυτό γιατί οι πελάτες των εταιρειών στράφηκαν κυρίως στην τηλεφωνική και στην online εξυπηρέτηση. Μόνο το 2020, η COSMOTE e-Value διαχειρίστηκε πάνω από 70 εκατ. επικοινωνίες με πελάτες σε όλα τα κανάλια (voice, e-mail, chat, video call, web collaboration κλπ)

«Διαθέτουμε τεχνογνωσία, τεχνολογία και εξειδικευμένο προσωπικό για να προσφέρουμε τις πιο σύγχρονες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες contact center στους πελάτες μας. Στηριζόμαστε στην κουλτούρα μας για άριστη εμπειρία πελάτη με την οποία εξυπηρετούμε τις ανάγκες των πελατών των εταιρειών που μας εμπιστεύονται την εξυπηρέτησή τους. Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες.», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της COSMOTE e-Value και της e-value International.

Ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και νέες προοπτικές ανάπτυξης

Η COSMOTE e-Value κατέχει ηγετική θέση στον χώρο των contact centers, με πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, ενώ από το 2014 έχει ιδρύσει την e-Value International στη Ρουμανία. Με σύγχρονα κτίρια εγκαταστάσεων για τις λειτουργίες της σε 11 πόλεις, high end τεχνολογική υποδομή και πάνω από 7.000 καταρτισμένα στελέχη, προσφέρει όλο το φάσμα των υπηρεσιών εξυπηρέτησης πελατών, σε 24ωρη βάση, 365 μέρες το χρόνο σε 16 γλώσσες.

Η στρατηγική της COSMOTE e-Value για περαιτέρω ανάπτυξη εστιάζει πρώτα από όλα στον πελάτη. Με φιλοσοφία Customer Obsession, επιδιώκεται ένα συνεχώς υψηλότερο επίπεδο εμπειρίας πελάτη και η δημιουργία μιας ουσιαστικής σχέσης μαζί του.

Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων πηγών εσόδων, με την είσοδο σε νέες αγορές και κυρίως με την προσέλκυση νέων πελατών που αναζητούν να αναθέσουν σε εξειδικευμένους συνεργάτες την τηλεφωνική εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Όπως σημείωσε ο κ. Στράτος, «Όραμά μας είναι η COSMOTE e-Value να αποτελεί τον πιο αξιόπιστο συνεργάτη στην αγορά των contact centers και τη μόνη επιλογή για τη δημιουργία εξαιρετικών εμπειριών εξυπηρέτησης. Να είμαστε η εταιρεία που προσθέτει αξία στους πελάτες, στους ανθρώπους μας, στην κοινωνία».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!