Γ.Δ.
1506.83 +0,24%
ACAG
-0,49%
6.07
BOCHGR
+3,54%
4.97
CENER
-2,42%
9.69
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+0,73%
8.26
EVR
0,00%
1.485
NOVAL
+0,21%
2.36
OPTIMA
-0,47%
12.74
TITC
+0,48%
42.2
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.798
ΑΒΕ
-0,43%
0.467
ΑΔΜΗΕ
-0,71%
2.81
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
-2,42%
4.035
ΑΛΦΑ
0,00%
1.73
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-1,46%
10.09
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.16
ΑΤΕΚ
+1,55%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
-0,46%
8.74
ΑΤΤ
-0,77%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,45%
2.22
ΒΙΟ
-0,86%
5.74
ΒΙΟΚΑ
-2,04%
1.92
ΒΙΟΣΚ
-1,27%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,91%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.43
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.36
ΔΑΑ
-0,37%
8.188
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
-0,32%
12.5
ΔΟΜΙΚ
+0,34%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,36%
0.316
ΕΒΡΟΦ
-3,17%
1.83
ΕΕΕ
+1,68%
32.76
ΕΚΤΕΡ
-2,76%
1.76
ΕΛΒΕ
+2,04%
5
ΕΛΙΝ
-0,89%
2.23
ΕΛΛ
+0,68%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,91%
2.18
ΕΛΠΕ
-0,78%
7.64
ΕΛΣΤΡ
-0,48%
2.09
ΕΛΤΟΝ
-0,42%
1.896
ΕΛΧΑ
-1,58%
2.18
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
+0,39%
8.16
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.96
ΕΥΡΩΒ
+1,79%
2.382
ΕΧΑΕ
+0,43%
4.69
ΙΑΤΡ
+2,75%
1.68
ΙΚΤΙΝ
-2,74%
0.3555
ΙΛΥΔΑ
-2,46%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.73
ΙΝΚΑΤΔ
-38,79%
0.0101
ΙΝΛΙΦ
+0,87%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,56%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-1,82%
5.95
ΙΝΤΕΤ
-1,69%
1.16
ΙΝΤΚΑ
-0,64%
3.11
ΚΑΡΕΛ
-1,71%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.355
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,94%
0.456
ΚΟΥΑΛ
-3,34%
1.39
ΚΟΥΕΣ
-0,97%
6.11
ΚΡΙ
-0,31%
15.85
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,94%
0.99
ΛΑΒΙ
+0,38%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+0,28%
7.18
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,02%
2.98
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-0,77%
3.85
ΜΕΝΤΙ
+0,43%
2.31
ΜΕΡΚΟ
-2,50%
39
ΜΙΓ
-1,36%
2.9
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΟΗ
-0,66%
21
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.67
ΜΟΤΟ
-0,69%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-0,24%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,45%
2.21
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33.04
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,81%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,69%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+3,90%
29.3
ΟΛΠ
-0,85%
29.05
ΟΛΥΜΠ
-0,40%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,50%
15.92
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,14%
14.65
ΟΤΟΕΛ
-0,55%
10.84
ΠΑΙΡ
+2,74%
1.125
ΠΑΠ
-0,40%
2.51
ΠΕΙΡ
+0,41%
4.215
ΠΕΡΦ
-0,35%
5.63
ΠΕΤΡΟ
-0,24%
8.28
ΠΛΑΘ
-0,60%
4.12
ΠΛΑΚΡ
+2,78%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,33%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.695
ΣΑΡ
-1,47%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,68%
5.92
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
20
ΤΖΚΑ
+0,32%
1.59
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,24%
1.652
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-4,46%
0.193
ΦΡΛΚ
+0,51%
3.96
ΧΑΙΔΕ
-8,33%
0.55

ΟΣΕ: Στα 1,2 δισ. ευρώ η ανάταξη και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου

Στο έργο της ανάταξης και συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας αναφέρθηκε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπύρος Πατέρας, στο 4ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021, που συνδιοργάνωσαν οι ιστοσελίδες ypodomes.com και metaforespress.gr, στο Μέγαρο-Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

Ο κ. Πατέρας αναφέρθηκε στο φυσικό αντικείμενο και τον σχεδιασμό της χρηματοδότησης του έργου, το οποίο θα είναι 10ετούς διάρκειας και θα συνδυάζει πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης, ιδιωτικούς πόρους και ίσως πόρους από Structural Funds της ΕΕ.

«Σε ό,τι αφορά στην συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, σχεδιάζεται και μελετάται ένα εξαιρετικά κρίσιμο για τον Οργανισμό και τον σιδηρόδρομο γενικότερα, δεκαετές έργο, με συγχρηματοδότηση πόρων του Ταμείου Ανάκαμψης και ιδιωτικών κεφαλαίων, με σκοπό την μεθοδευμένη αντιμετώπιση των προβλημάτων του δικτύου και την αναβάθμιση της αξιοπιστίας του.

Το έργο αυτό, ύψους 1,2 δισ. ευρώ, έχει σύνθετες χρηματοδοτικά και λειτουργικά απαιτήσεις και ο Οργανισμός εργάζεται για την ωρίμανσή του», τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ.

Στη συνέχεια, ο κ. Πατέρας τόνισε ότι ο Οργανισμός έχει θέσει σε εφαρμογή ένα πλάνο σύνδεσης όλων των, περί του σιδηροδρόμου, δραστηριοτήτων και των stakeholders που συνδυαστικά μπορούν να λειτουργήσουν ως «μοχλός εκτίναξης» του μεταφορικού εμπορικού έργου.

Συγκεκριμένα, αυτό της σύνδεσης του σιδηροδρόμου με την εφοδιαστική, τα λιμάνια, τα αεροδρόμια και τα βόρεια σύνορα της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελετάται η ευρύτερη ανάπτυξη των σιδηροδρομικών συνδέσεων στη Μαγνησία με τη σύνδεση των τριών ΒΙΠΕ, του λιμένα και του αεροδρομίου της Αγχιάλου. Επίσης, σχεδιάζεται η σύνδεση της σιδηροδρομικής γραμμής με το αεροδρόμιο στην Αλεξανδρούπολη, δημιουργώντας μια περαιτέρω δυναμική στη σύνδεση μέσω Ορμενίου με τα σύνορα με τη Βουλγαρία και την ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών στην περιοχή.

Ακόμη, όπως υπογράμμισε ο κ. Πατέρας, σχεδιάζεται η ανάπτυξη κέντρων εφοδιαστικής στη Δυτική Μακεδονία στα πλαίσια και της ευρύτερης ανάπτυξης της περιοχής στη μεταλιγνιτική εποχή.

Επιπροσθέτως, η σύνδεση μέσω του έργου του Δυτικού Προαστιακού (επίσης χρηματοδοτούμενου από το Ταμείο Ανάκαμψης) με το λιμάνι της Ελευσίνας και η επαναδημοπράτηση του διαμετακομιστικού κέντρου του Θριασίου (Θριάσιο ΙΙ), «με όρους πιο ανταγωνιστικούς και ελκυστικούς της προηγούμενης προσπάθειας, προκειμένου να έχουμε επιτυχή έκβαση της διαγωνιστικής διαδικασίας».

Τέλος, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ αναφέρθηκε και σε άλλες επιμέρους ενέργειες, όπως την ψηφιακή αναβάθμιση του σιδηροδρόμου, με την υλοποίηση του ήδη ενταγμένου στο RRF έργου παροχής wi-fi, τηλεματικής και «έξυπνου» εισιτηρίου και στην τουριστική και προαστιακή αξιοποίηση του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, που θα μελετηθεί μέσω μίας σύνθετης και συνδυαστικής μελέτης σκοπιμότητας που βρίσκεται υπό σχεδιασμό και «θα δώσει μεγάλη δυναμική στην τουριστική ανάπτυξη της Πελοποννήσου», αλλά θα εντάξει και εμπορικές διασυνδέσεις με ΒΙΠΕ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!