Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Mouzenidis Travel: Εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από Άραβες και Αμερικανούς

Σε προχωρημένο στάδιο είναι οι συζητήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων επενδυτών για τη διάσωση της Mouzenidis Travel, που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας, επισήμως από τις 24 Ιουνίου 2021.

Η εταιρία είναι σε διαδικασία εξυγίανσης έχοντας υποβάλλει αίτηση προστασίας στο πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, ενώ πιέσεις ασκούνται από συνεργάτες-ξενοδόχους όσον αφορά τις οφειλές της εταιρείας, που δημιουργήθηκαν κυρίως από voucher Ρώσων πελατών.

Στενό μαρκάρισμα από δύο funds

Τα τελευταία εικοσιτετράωρα, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr ένα αμερικάνικο και ένα αραβικό fund πλευρίζουν τον ελληνικό ταξιδιωτικό πράκτορα, ωστόσο η επικρατέστερη κατάληξη της υπόθεσης αναμένεται να είναι η μερική και όχι η ολική ανασύσταση της Mouzenidis Travel.

Σε παλαιότερο ρεπορτάζ του powergame.gr εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου είχαν εκφράσει την αισιοδοξία τους για μια ομαλή επαναλειτουργία της Mouzenidis Travel, ενώ στο απεχθές σενάριο της πτώχευσης είχαν κάνει λόγο για δυσαναπλήρωτο κενό, ακόμη και σε εθνικό επίπεδο καθώς η εταιρεία  είναι ο τελευταίος tour operator με ελληνικό ΑΦΜ.

Αλλαγές για την Ellinair

Αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Ellinair, θυγατρική του Ομίλου Μουζενίδη, με στόλο πέντε αεροσκάφη.

Πέρα από τους ξένους ενδιαφερόμενους έχει τεθεί μια αρκετά ικανοποιητική πρόταση και από  έναν Έλληνα επιχειρηματία.

Σημειώνεται πως η Ellinair, είναι μεν ξεχωριστή εταιρεία αλλά εξαρτώμενη από τον όμιλο Μουζενίδη. Σήμερα, έχοντας λάβει την έγκριση από το ελληνικό κράτος, περιμένει την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη σχετική διαδικασία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο τραπέζι των προτάσεων είναι είτε να δημιουργηθεί μια low cost carrier εταιρεία (στα χνάρια των Easy Jet, Ryanair κ.ο.κ.), είτε να ενοικιαστούν τα αεροσκάφη της σε εκτός Ελλάδος εδάφη.

Ήδη, υπάρχει μία πρόταση  για να πραγματοποιούνται οι πτήσεις από το Ντουμπάι. Όπως χαρακτηριστικά λένε οι πηγές του powergame.gr ναι μεν η Ellinair ενδέχεται να πετάει για λογαριασμό άλλων, ωστόσο, σχεδιάζεται να διατηρήσει τα ελληνικά της πληρώματα και τα γνώριμα χρώματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!