Γ.Δ.
1539.48 0,00%
ACAG
0,00%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.58
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
0,00%
8.19
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.94
TITC
0,00%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.884
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.05
ΑΛΦΑ
0,00%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.68
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.52
ΔΑΑ
0,00%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.81
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.795
ΕΕΕ
0,00%
33.24
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
0,00%
2.21
ΕΛΛ
0,00%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.235
ΕΛΠΕ
0,00%
7.55
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.856
ΕΛΧΑ
0,00%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.19
ΕΤΕ
0,00%
8.474
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.4
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.476
ΕΧΑΕ
0,00%
4.725
ΙΑΤΡ
0,00%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.75
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.61
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.07
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.98
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.155
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.22
ΚΑΡΕΛ
0,00%
330
ΚΕΚΡ
0,00%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.448
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.382
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.81
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.015
ΛΑΒΙ
0,00%
0.793
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
0,00%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.782
ΟΤΕ
0,00%
14.95
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.2
ΠΑΙΡ
0,00%
1.04
ΠΑΠ
0,00%
2.49
ΠΕΙΡ
0,00%
4.365
ΠΕΡΦ
0,00%
5.43
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.46
ΠΛΑΘ
0,00%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.675
ΣΑΡ
0,00%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.56
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.88
ΣΠΙ
0,00%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.19
ΦΡΛΚ
0,00%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Mouzenidis Travel: Εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από Άραβες και Αμερικανούς

Σε προχωρημένο στάδιο είναι οι συζητήσεις μεταξύ των ενδιαφερόμενων επενδυτών για τη διάσωση της Mouzenidis Travel, που βρίσκεται σε αναστολή λειτουργίας, επισήμως από τις 24 Ιουνίου 2021.

Η εταιρία είναι σε διαδικασία εξυγίανσης έχοντας υποβάλλει αίτηση προστασίας στο πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, ενώ πιέσεις ασκούνται από συνεργάτες-ξενοδόχους όσον αφορά τις οφειλές της εταιρείας, που δημιουργήθηκαν κυρίως από voucher Ρώσων πελατών.

Στενό μαρκάρισμα από δύο funds

Τα τελευταία εικοσιτετράωρα, σύμφωνα με πληροφορίες του powergame.gr ένα αμερικάνικο και ένα αραβικό fund πλευρίζουν τον ελληνικό ταξιδιωτικό πράκτορα, ωστόσο η επικρατέστερη κατάληξη της υπόθεσης αναμένεται να είναι η μερική και όχι η ολική ανασύσταση της Mouzenidis Travel.

Σε παλαιότερο ρεπορτάζ του powergame.gr εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου είχαν εκφράσει την αισιοδοξία τους για μια ομαλή επαναλειτουργία της Mouzenidis Travel, ενώ στο απεχθές σενάριο της πτώχευσης είχαν κάνει λόγο για δυσαναπλήρωτο κενό, ακόμη και σε εθνικό επίπεδο καθώς η εταιρεία  είναι ο τελευταίος tour operator με ελληνικό ΑΦΜ.

Αλλαγές για την Ellinair

Αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και με την ελληνική αεροπορική εταιρεία Ellinair, θυγατρική του Ομίλου Μουζενίδη, με στόλο πέντε αεροσκάφη.

Πέρα από τους ξένους ενδιαφερόμενους έχει τεθεί μια αρκετά ικανοποιητική πρόταση και από  έναν Έλληνα επιχειρηματία.

Σημειώνεται πως η Ellinair, είναι μεν ξεχωριστή εταιρεία αλλά εξαρτώμενη από τον όμιλο Μουζενίδη. Σήμερα, έχοντας λάβει την έγκριση από το ελληνικό κράτος, περιμένει την έγκριση από την Ευρωπαϊκή Ένωση για τη σχετική διαδικασία.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ στο τραπέζι των προτάσεων είναι είτε να δημιουργηθεί μια low cost carrier εταιρεία (στα χνάρια των Easy Jet, Ryanair κ.ο.κ.), είτε να ενοικιαστούν τα αεροσκάφη της σε εκτός Ελλάδος εδάφη.

Ήδη, υπάρχει μία πρόταση  για να πραγματοποιούνται οι πτήσεις από το Ντουμπάι. Όπως χαρακτηριστικά λένε οι πηγές του powergame.gr ναι μεν η Ellinair ενδέχεται να πετάει για λογαριασμό άλλων, ωστόσο, σχεδιάζεται να διατηρήσει τα ελληνικά της πληρώματα και τα γνώριμα χρώματα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!