THEPOWERGAME
Από αύριο, Παρασκευή, οι κάτοχοι ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούν να τα φορτίσουν στο δίκτυο φορτιστών της «ΔΕΗ Blue», της νέας επωνυμία που χρησιμοποίει η ΔΕΗ για την επέκταση στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Μάλιστα μέχρι το τέλος του καλοκαιριού η χρήση των φορτιστών της ΔΕΗ θα παρέχεται χωρίς χρέωση.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Γιώργος Στάσσης υποστήριξε πως η ηλεκτροκίνηση εντάσσεται στο σχέδιο μετασχηματισμού του ομίλου που παρουσίασε όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση. Το σχέδιο, όπως είπε, έχει τρεις πυλώνες: Την απολιγντιτοποίηση με παράλληλη αύξηση επενδύσεων σε Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ), τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την πελατοκεντρική λειτουργία της επιχείρησης. Σύμφωνα με τον κ. Στάσση τεχνολογίες όπως η ηλεκτροκίνηση, οι αντλίες θερμότητας στα κτίρια και η παραγωγή πράσινου υδρογόνου θα καταστούν σύντομα εφαρμόσιμες σε ευρεία κλίμακα.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΔΕΗ για να κάνει κάποιος το βήμα προς την ηλεκτροκίνηση πρέπει να είναι σίγουρος πως θα βρει να φορτίσει το αυτοκίνητό του, πως θα έχει τις υπηρεσίες ώστε να φορτίσει το όχημά του όταν ψωνίζει ή παρακολουθεί μια ταινία, κ.α. Αυτές τις υπηρεσίες θα παρέχει πλέον η ΔΕΗ μέσω της νέας επωνυμίας «ΔΕΗ BLUE»
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Ψηφιακού Μετασχηματισμού Αλέξανδρος Πατεράκης υποστήριξε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι μόνο ένας τρόπος να πηγαίνουμε από ένα σημείο σε ένα άλλο. Θα είναι μέρος ενός μεγαλύτερου οικοσυστήματος που θα έχουμε συμμετοχή και εμείς ως καταναλωτές. Συνδυάζει τον ενεργειακό με τον ψηφιακό μετασχηματισμό». Πρόσθεσε πως στόχος της κυβέρνησης είναι, ως γνωστόν, το 30% των νέων οχημάτων σε ηλεκτρικά στο τέλος του 2030. Όμως χρειάζονται περισσότερες επιλογές από την βιομηχανία αυτοκινήτων και μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταριών χωρίς το άγχος για την απόσταση.
Σήμερα, είπε ο κ. Πατεράκης, λειτουργούν 312.000 φορτιστές στην Ευρώπη και 930 δημόσιοι φορτιστές στην Ελλάδα με στόχο να εγκατασταθούν 18.000 δημόσιοι φορτιστές και 44.000 ιδιωτικοί στη χώρα μας μέχρι το τέλος του 2025. Στην Ολλανδία σήμερα αντιστοιχούν 3,5 ηλεκτρικά οχήματα για κάθε σημείο φόρτισης όταν ο μέσος όρος της Ευρώπης είναι 10 οχήματα ανά σημείο φόρτισης.
Η ΔΕΗ προχωρά στον τομέα της ηλεκτροκίνησης με επενδύσεις, ισχυρές συμμαχίες και συνεργασίες κατέληξε ο κ. Πατεράκης.
Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης Κυριάκος Κοφινάς παρουσίασε την ψηφιακή εφαρμογή DEIBlue που ο πελάτης θα μπορεί από αύριο να χρησιμοποιεί ώστε να εντοπίζει τον κοντινότερο φορτιστή, να σχεδιάζει τη διαδρομή, να πληρώνει και να συνδέεται ώστε να λαμβάνει προσωποποιημένες υπηρεσίες. Η «ΔΕΗ Blue» θα παρέχει 24ωρη υποστήριξη σε όλους τους χρήστες ιδιώτες, επαγγελματίες, επιχειρήσεις, δημόσιους οργανισμούς, κ.α. είπε ο κ. Κοφινάς. Θα παρέχει υπηρεσίες roaming και στους ξένους χρήστες ηλεκτρικών αυτοκινήτων που επισκέπτονται τη χώρα μας μέσω της πλατφόρμας Gireve.
Η συμμετοχή της ΔΕΗ στο εγχείρημα της ηλεκτροκίνησης είναι κομβικής σημασίας υποστήριξε η γενική γραμματέας του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας Αλεξάνδρα Σδούκου που χαιρέτισε την εκδήλωση.