THEPOWERGAME
Αν υπάρχει μια κατηγορία προϊόντων που αντιστάθηκε σθεναρά στην κρίση που προκάλεσε η πανδημία δεν είναι άλλη από αυτή των καλλυντικών. Τι και αν τα καταστήματα καλλυντικών παρέμειναν κλειστά επί μακρό χρονικό διάστημα. Αυτό δεν εμπόδισε τις Ελληνίδες αλλά και τους Έλληνες να παραγγείλουν και να αγοράσουν μέσω του pc, του tablet, του smartphone ή του laptop τους τα προϊόντα που ήθελαν.
Αυτό επιβεβαιώνεται από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η L’Oreal Hellas A.E., -δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία προϊόντων ομορφιάς και περιποίησης- η οποία εν μέσω της πανδημίας πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 152,021 εκατ. ευρώ έναντι 163,765 εκατ. ευρώ το 2019. Δηλαδή μειωμένες μόλις κατά 7,2%.Το μικτό περιθώριο κέρδους ήταν 69,6%, ενώ τα άλλα έσοδα εκμεταλλεύσεως ανήλθαν σε 735.921 ευρώ. Επιπλέον η εταιρεία πραγματοποίησε πέρυσι αγορές πάγιου εξοπλισμού αξίας 2.737.469 ευρώ και αύξησε το απασχολούμενο προσωπικό της στα 674 άτομα, από 663 που ήταν το 2019.
Σε ό,τι αφορά στα κέρδη αυτά ανήλθαν πέρυσι στα 12,819 εκατ. ευρώ έναντι 16,465 εκατ. ευρώ το 2019, δηλαδή μειωμένα κατά 22,1%, ενώ τα μικτά αποτελέσματα εκμεταλλεύσεως διαμορφώθηκαν στο 12% από 14,2% το 2019.
Για τη φετινή χρονιά η διοίκηση της L’Oreal Hellas -η μητρική της εδρεύει στη Γαλλία και είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο του Παρισίου- εκτιμά ότι παρά το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον λόγω COVID – 19 που επηρεάζει αρνητικά την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών, θα συνεχίσει να αναπτύσσει τα μερίδια της διατηρώντας υψηλή κερδοφορία.
Αυτό δίνει τη δυνατότητα στη διοίκηση να προτείνει τη διανομή μερίσματος 2,23 ευρώ ανά μετοχή το οποίο θα καταβληθεί σε δύο δόσεις: η πρώτη δόση 1,16 ανά μετοχή καταβλήθηκε τον Ιούνιο και η δεύτερη 1,07 ευρώ ανά μετοχή τον Σεπτέμβριο του 2021. Υπολογίζεται ότι το συνολικό μέρισμα θα ανέρχεται στο ποσό 12,799 εκατ. ευρώ.