THEPOWERGAME
Το Ίον το εύοσμον, είναι είδος του γένους Ίον, εγγενές στην Ευρώπη και την Ασία, αλλά έχει επίσης εισαχθεί στη Βόρεια Αμερική και την Αυστραλία. Είναι κοινώς γνωστό ως βιολέτα ξύλου, γλυκιά βιολέτα, Αγγλική βιολέτα, κοινή βιολέτα, βιολέτα του ανθοπώλη ή βιολέτα του κήπου. Το όνομα αυτό, δηλαδή Ίανθος, ως διακριτικό τίτλο φέρει η εταιρεία «ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΙ ΧΥΜΟΙ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» συμφερόντων της οικογένειας βιομηχάνων Σεπετά από την Ήπειρο γνωστής με το εμφιαλωμένο νερό «Βίκος».
Ποια είναι η εταιρεία Ίανθος
Η εταιρεία Ίανθος, λοιπόν που ιδρύθηκε στις 8 Οκτωβρίου του 2014 και μέχρι σήμερα δεν εμφανίζει πωλήσεις, προχώρησε πριν από λίγους μήνες στην αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου με το ποσό των 3,75 εκατ. ευρώ. Βασικός μέτοχος είναι η Ηπειρώτικη Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, η γνωστή Βίκος, και μέτοχος μειοψηφίας η Ελένη Θεοχάρη σύζυγος του Πέτρου Σεπετά της Βίκος. Στο διοικητικό της συμβούλιο εκτός της κυρίας Θεοχάρη, είναι ο Πέτρος Σεπετάς και ένα από τα παιδιά της οικογένειας ο Κωνσταντίνος Σεπετάς.
Αντικείμενο της εταιρείας είναι η παραγωγή αεριούχων και μη αναψυκτικών, η παραγωγή συμπυκνωμάτων χυμών φρούτων και αναψυκτικών ποτών, η παραγωγή κομποστών και μαρμελάδων, η εμφιάλωση νερού, η παραγωγή και εμπορία ειδών συσκευασίας ΡΕΤ, η ίδρυση και διαχείριση logistics, η διαχείριση ακίνητης περιουσίας κ.ά. Το αν σε αυτή τη σχετικά νέα εταιρεία θα περάσουν δραστηριότητες της Βίκος, όπως π.χ. ο κλάδος των αναψυκτικών μένει να φανεί.
Η Βίκος Cola
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων, πάντως λάνσαρε πριν από λίγο διάστημα στην αγορά την Βίκος Cola Zero Sugar, την πρώτη ελληνική cola με μηδέν ζάχαρη που έχει ως πρώτη ύλη το φυσικό μεταλλικό νερό που αναβλύζει από την περιοχή των Ζαγοροχωρίων.
Από το 2016 έως και το 2020 το μερίδιο αγοράς της εταιρείας Βίκος στην κατηγορία της cola έχει ανέλθει σε 4,2%, ποσοστό που θεωρείται μεγάλη επιτυχία δεδομένων των συνθηκών και του ανταγωνισμού, έχει αναφέρει η διοίκησή της. Την τελευταία τετραετία η ανάπτυξη στην εν λόγω κατηγορία είναι της τάξης του 578% και η γενικότερη ανάπτυξη της Βίκος σε όγκο αγγίζει το 333%.
Παράλληλα η διοίκηση της εταιρείας αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο δημιουργίας προϊόντων χωρίς καφεΐνη ή νέες συνεργασίες για την παραγωγή προϊόντων για λογαριασμό τρίτων όπως τα σούπερ μάρκετ.