THEPOWERGAME
H Μιχαέλα Δασκαλοπούλου, εν διαστάσει σύζυγος, σύμφωνα με κάποιους κύκλους της αγοράς, του πρώην προέδρου του ΣΕΒ Δημήτρη Δασκαλόπουλου, δοκιμάζει την τύχη της στον εγχώριο επιχειρηματικό στίβο. Ο λόγος για την iNBEVERAGES μια εταιρεία που δημιούργησε με όραμα να παράγει προϊόντα, με φυσικό τρόπο.
Όπως λέει και το ΙΝ (Intelligent Nutrition) στο όνομά της εταιρείας, δημιουργεί έξυπνα ροφήματα που φέρνουν τη φύση και τις ωφέλιμες ιδιότητες των παραδοσιακών φαρμακευτικών ελληνικών βοτάνων στην καθημερινότητά.
Πριν από δύο μήνες η εταιρεία, βασικό προϊόν της οποίας σε αυτή τη φάση είναι το τσάι από τον Όλυμπο, πιστοποιήθηκε η ολική καταβολή της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 300.000 ευρώ, που αποφασίστηκε από τη γενική συνέλευση των μετόχων της στις 28 Δεκεμβρίου του 2020.
Ο κύκλος εργασιών της παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα. Τον πρώτο χρόνο κανονικής λειτουργίας της, το 2019, εμφάνισε πωλήσεις 19.687,09 ευρώ ενώ κατά το 2018 αυτός ήταν μηδενικός καθόσον η εταιρεία από την ίδρυσή της, στα μέσα του 2018 έως τα τέλη του 2018 υλοποίησε και ολοκλήρωσε την αρχική της επένδυση.
Λύθηκαν έκτακτα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην παραγωγή και ολοκληρώθηκαν οι δοκιμαστικές παραγωγές και το κτίσιμο αποθέματος έως τα μέσα Απριλίου του 2019.
Οι πωλήσεις άρχισαν στο τέλος Απριλίου του 2019. Συστηματική τοποθέτηση των προϊόντων σε καταστήματα λιανικής άρχισε τον Ιούνιο του 2019 μετά την πρόσληψη πωλητή στο τέλος Μαΐου.
Έως 31/12/2019 τα προϊόντα είχαν τοποθετηθεί στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ΑΒ, Σκλαβενίτης, Θανόπουλος και Μπαλάσκας και σε 40 καταστήματα λιανικής.
Η διαφήμιση και προβολή των προϊόντων έγινε κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με δειγματοδοσίες και γευστικές δοκιμές σε επιλεγμένα σημεία και στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.
Λόγω της καραντίνας ανασχέθηκε η προσπάθεια που ξεκίνησε στα μέσα Φεβρουαρίου του 2020 τοποθέτησης των προϊόντων σε ξενοδοχεία, με καλή προοπτική.
Από τον περασμένο Σεπτέμβριο τις πωλήσεις των προϊόντων της εταιρείας στην Ελλάδα τις έχει αναλάβει η εταιρεία Foodrinco A.E. ενώ με τη σημαντική αύξηση του προϋπολογισμού διαφήμισης αναμένεται η σαφής βελτίωση των πωλήσεων.
Οι προσπάθειες της εταιρείας θα εστιάσουν στην αύξηση των πωλήσεων από το e-shop, στις εξαγωγές και στην παραγωγή νέων προϊόντων σε προσυνεννόηση και συμφωνία με την Foodrinco ώστε να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της.