Γ.Δ.
1539.48 +0,56%
ACAG
-0,17%
6.01
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
-1,44%
9.58
CNLCAP
-2,08%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.19
EVR
+1,01%
1.495
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
-0,46%
12.94
TITC
+3,37%
44.5
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+5,25%
1.884
ΑΒΕ
-1,30%
0.457
ΑΔΜΗΕ
+0,37%
2.74
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
+0,37%
4.05
ΑΛΦΑ
+0,14%
1.7675
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+5,75%
10.66
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
+2,25%
7.26
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+1,04%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
-1,22%
5.68
ΒΙΟΚΑ
+2,37%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,74%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,65%
18.52
ΔΑΑ
+0,60%
8.098
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,79%
12.81
ΔΟΜΙΚ
-0,68%
2.93
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
-2,18%
1.795
ΕΕΕ
+0,42%
33.24
ΕΚΤΕΡ
+0,57%
1.75
ΕΛΒΕ
+4,00%
5.2
ΕΛΙΝ
-1,34%
2.21
ΕΛΛ
+0,71%
14.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,45%
2.235
ΕΛΠΕ
+0,40%
7.55
ΕΛΣΤΡ
+2,91%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,75%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,48%
2.09
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,24%
1.19
ΕΤΕ
-0,07%
8.474
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.94
ΕΥΡΩΒ
+1,06%
2.476
ΕΧΑΕ
+0,11%
4.725
ΙΑΤΡ
-2,97%
1.635
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-46,08%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
+0,66%
4.61
ΙΝΛΟΤ
+1,52%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.98
ΙΝΤΕΤ
+1,32%
1.155
ΙΝΤΚΑ
+3,21%
3.22
ΚΑΡΕΛ
-4,07%
330
ΚΕΚΡ
+0,38%
1.33
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+4,19%
0.448
ΚΟΥΑΛ
-1,29%
1.382
ΚΟΥΕΣ
+0,98%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
-2,16%
1.81
ΚΥΡΙΟ
+0,50%
1.015
ΛΑΒΙ
+0,25%
0.793
ΛΑΜΔΑ
-0,83%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,66%
3.07
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-3,09%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-0,43%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-0,53%
2.835
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
+3,31%
3.74
ΜΟΤΟ
+0,71%
2.83
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+2,22%
25.84
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+0,89%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+1,12%
34.3
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
-0,26%
0.778
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,40%
28.5
ΟΛΠ
+3,97%
30.1
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
-1,05%
15.98
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.782
ΟΤΕ
+0,47%
14.95
ΟΤΟΕΛ
+3,32%
11.2
ΠΑΙΡ
+2,97%
1.04
ΠΑΠ
+1,63%
2.49
ΠΕΙΡ
-0,11%
4.365
ΠΕΡΦ
-1,09%
5.43
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.46
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.15
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.224
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+1,73%
5.3
ΡΕΒΟΙΛ
+1,52%
1.675
ΣΑΡ
+0,18%
10.92
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-0,95%
1.56
ΣΠΕΙΣ
-1,01%
5.88
ΣΠΙ
-0,33%
0.598
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+2,33%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,81%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,48%
1.642
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,06%
0.19
ΦΡΛΚ
+0,13%
3.975
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Οι νέες οικολογικές business της Μιχαέλας Δασκαλοπούλου 

H Μιχαέλα Δασκαλοπούλου, εν διαστάσει σύζυγος, σύμφωνα με κάποιους κύκλους της αγοράς, του πρώην προέδρου του ΣΕΒ Δημήτρη Δασκαλόπουλου, δοκιμάζει την τύχη της στον εγχώριο επιχειρηματικό στίβο. Ο λόγος για την iNBEVERAGES μια εταιρεία που δημιούργησε με όραμα να παράγει προϊόντα, με φυσικό τρόπο.

Όπως λέει και το ΙΝ (Intelligent Nutrition) στο όνομά της εταιρείας, δημιουργεί έξυπνα ροφήματα που φέρνουν τη φύση και τις ωφέλιμες ιδιότητες των παραδοσιακών φαρμακευτικών ελληνικών βοτάνων στην καθημερινότητά.

Πριν από δύο μήνες η εταιρεία, βασικό προϊόν της οποίας σε αυτή τη φάση είναι το τσάι από τον Όλυμπο, πιστοποιήθηκε η ολική καταβολή της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου ύψους 300.000 ευρώ, που αποφασίστηκε από τη γενική συνέλευση των μετόχων της στις 28 Δεκεμβρίου του 2020.

Ο κύκλος εργασιών της παραμένει ακόμη σε χαμηλά επίπεδα. Τον πρώτο χρόνο κανονικής λειτουργίας της, το 2019, εμφάνισε πωλήσεις 19.687,09 ευρώ ενώ κατά το 2018 αυτός ήταν μηδενικός καθόσον η εταιρεία από την ίδρυσή της, στα μέσα του 2018 έως τα τέλη του 2018 υλοποίησε και ολοκλήρωσε την αρχική της επένδυση.

Λύθηκαν έκτακτα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στην παραγωγή και ολοκληρώθηκαν οι δοκιμαστικές παραγωγές και το κτίσιμο αποθέματος έως τα μέσα Απριλίου του 2019.

Οι πωλήσεις άρχισαν στο τέλος Απριλίου του 2019. Συστηματική τοποθέτηση των προϊόντων σε καταστήματα λιανικής άρχισε τον Ιούνιο του 2019 μετά την πρόσληψη πωλητή στο τέλος Μαΐου.

Έως 31/12/2019 τα προϊόντα είχαν τοποθετηθεί στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, ΑΒ, Σκλαβενίτης, Θανόπουλος και Μπαλάσκας και σε 40 καταστήματα λιανικής.

Η διαφήμιση και προβολή των προϊόντων έγινε κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και με δειγματοδοσίες και γευστικές δοκιμές σε επιλεγμένα σημεία και στις αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

Λόγω της καραντίνας ανασχέθηκε η προσπάθεια που ξεκίνησε στα μέσα Φεβρουαρίου του 2020 τοποθέτησης των προϊόντων σε ξενοδοχεία, με καλή προοπτική.

Από τον περασμένο Σεπτέμβριο τις πωλήσεις των προϊόντων της εταιρείας στην Ελλάδα τις έχει αναλάβει η εταιρεία Foodrinco A.E. ενώ με τη σημαντική αύξηση του προϋπολογισμού διαφήμισης αναμένεται η σαφής βελτίωση των πωλήσεων.

Οι προσπάθειες της εταιρείας θα εστιάσουν στην αύξηση των πωλήσεων από το e-shop, στις εξαγωγές και στην παραγωγή νέων προϊόντων σε προσυνεννόηση και συμφωνία με την Foodrinco ώστε να τα εντάξει στο χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!