THEPOWERGAME
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Euro 2020, από 11 Ιουνίου έως και 11 Ιουλίου, και πριν την έναρξη κάθε αγώνα προβάλλεται η νέα τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία για το οικοσύστημα υγείας και φροντίδας της Generali, Life On.
Σύμφωνα με ανακοίνωση, η Generali με το διαφημιστικό σποτ τονίζει την αξία της πρόληψης, της ευεξίας και της ευελιξίας επιλογών για το σύγχρονο καταναλωτή και συνδυάζει παραδοσιακές ασφαλιστικές καλύψεις με μία σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες ευ ζην και ψηφιακά εργαλεία.
Ο πελάτης αποκτάει ενεργό συμμετοχή στη σύνθεση του δικού του προγράμματος υγείας και επιπλέον, ενεργοποιεί τις υπηρεσίες και τις παροχές του οικοσυστήματος Life On, που ταιριάζουν στις ανάγκες του.
Με αυτόν τον τρόπο, για πρώτη φορά, τα διαφορετικά προγράμματα ασφάλισης (νοσοκομειακά, εξωνοσοκομειακά, οικογενειακά, ζωής), συνδυάζονται σε ένα ενιαίο οικοσύστημα υπηρεσιών υγείας και ευ ζην. Ο πελάτης έχει επίσης τη δυνατότητα να αλλάζει το συνδυασμό των καλύψεων αν επιθυμεί.