Με 68 εταιρείες μόδας συμμετείχε η αποστολή που οργάνωσε η Enterprise Greece στις Διεθνείς Εκθέσεις Milano Fashion and Jewels, Micam Milano και Lineapelle Milano, που έλαβαν χώρα τον Φεβρουάριο στο εκθεσιακό κέντρο Fiera Milano Rho.
Χρονικά προηγήθηκε η Milano Fashion and Jewels, η οποία διεξήχθη από τις 22 έως τις 25 Φεβρουαρίου, παρουσιάζοντας μια πλούσια γκάμα συλλογών και καινοτόμων προτάσεων σε αξεσουάρ μόδας και κοσμήματα. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Enterprise Greece διοργάνωσε τρία catwalks με τίτλο Greek Chic by Enterprise Greece στο πλαίσιο της έκθεσης. Οι ελληνικές επιχειρήσεις παρουσίασαν εντυπωσιακά κομμάτια των συλλογών τους, αναδεικνύοντας την εθνική ταυτότητα και ομορφιά.
Από τις 23 έως τις 25 Φεβρουαρίου, η Micam Milano, η σημαντικότερη ευρωπαϊκή διοργάνωση στον τομέα της υπόδησης, άνοιξε τις πύλες της προβάλλοντας τις νέες τάσεις και υποστηρίζοντας την επιλογή και παραγωγή οικολογικών υλικών. Τα ελληνικά υποδήματα ξεχώρισαν για τα μοναδικά τους σχέδια, εμπνευσμένα από την παράδοση και τις σύγχρονες τάσεις. Αξίζει επίσης να τονιστεί πως η Micam Milano, έχοντας εξαγοράσει την πρώην διοργάνωση της The One, φιλοξένησε ελληνικές επιχειρήσεις του κλάδου γουνοποιίας.

Η Μαριελένα Καραμιχάλη της MH JEWELLERY STUDIO, η Χριστίνα Μπραμπτή της CHRISTINA BRAMPTI, η Δήμητρα Καραναστάση της ASAP ATHENS LTD, η Μαρίνα Παναγιωτούλια της 7PM JEWELS, η Στέλλα Γιαννοπούλου της Enterprise Greece και ο Δημήτρης Κουτσουμπέλης της ASAP ATHENS LTD © Enterprise Greece
Στις δύο εκθέσεις συμμετείχαν συνολικά 1.758 διεθνή brands και οι επισκέπτες ξεπέρασαν τους 40.000 από 127 χώρες. Μετά την ολοκλήρωση των Milano Fashion and Jewels και Micam Milano ξεκίνησε στις 25 Φεβρουαρίου η διοργάνωση Lineapelle Milano, με πρώτες ύλες και δέρματα. Σε αυτή έλαβαν μέρος 1.100 εκθέτες από 40 χώρες.
Το λογότυπο «Greek Chic» αποτέλεσε σημείο αναφοράς, ενισχύοντας την ελληνική ταυτότητα στον εκθεσιακό χώρο. Οι ελληνικές δημιουργίες κέρδισαν τις εντυπώσεις και ανέδειξαν την πρωτοτυπία και την ποιότητα που έχουν καταστήσει ανταγωνιστικά το εθνικά προϊόντα στη διεθνή αγορά μόδας.

Τα catwalks που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «Milano Fashion and Jewels» © Enterprise Greece
«Η ανοδική εξαγωγική πορεία των ελληνικών εταιρειών του κλάδου της μόδας επιβεβαιώθηκε και από τη δυναμική συμμετοχή τους στις φετινές διοργανώσεις του Φεβρουαρίου στο Μιλάνο. Σε ένα αναμφίβολα απαιτητικό διεθνές περιβάλλον, η ανάγκη στήριξης των Ελλήνων επιχειρηματιών καθίσταται επιτακτική» δήλωσε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος της Enterprise Greece, Δρ. Μαρίνος Γιαννόπουλος. «Στο πλαίσιο αυτό, η Enterprise Greece βρίσκεται σταθερά στο πλευρό των ελληνικών επιχειρήσεων, οργανώνοντας και υποστηρίζοντας τη συμμετοχή τους σε κορυφαίες διεθνείς εκθέσεις, αλλά και σχεδιάζοντας και υλοποιώντας στοχευμένες δράσεις προβολής» πρόσθεσε ο ίδιος.